vastuun mitä näillä palstoilla kirjoitetaan. Onko tämä Uralin se jonka pitäisi valvoa keskustelun tasoa. Kun lukee tätä keskustelua tuntuu kuin olisi mielisairaalan lukitulla osastolla. Toivottavasti kaikkien kirjoittajien IP:t on tallessa. Täällähän kiihotetaan vähämielisiä järjettömiin tekoihin. Olen lukenut keskustelua wincapitasta ja ainut tieto on, että serveri on suljettu. Onko se rikos? Petoksesta voidaan puhua vasta kun se on viranomaisten toteama. Täällä on kuitenkin hieman outo räkytys käynnissä ja kaikkea mahdollista tarjotaan totuutena. Olisikohan useammalla kirjoittajalla jäänyt lääkkeet ottamatta. Minä otin aamulääkkeeni ja sen vuoksi ihmettelen viellä yölläkin tätä menoa.
Jos sattuisi sellainen "ihme" että suljetut sivut avataan perjantaina. Ja joku on vahingoittanut itseään tai tai jotain muuta näiden kirjoitusten kiihottamana kantaako Suomi24 vastuunsa osallisuudesta?
Toivottavasti
4
435
Vastaukset
- kysymykseesi
jos joku sijoittaa rahat ahtopainemittarin mukaan vastikkeetta Pattayalle ja ottaa vielä lainaa sitä varten tai myy firmansa, niin syy on hänen ja perustajien - ei suomi24:n verikostomarkkinointi-palstan.
"Olen lukenut keskustelua wincapitasta ja ainut tieto on, että serveri on suljettu. Onko se rikos? Petoksesta voidaan puhua vasta kun se on viranomaisten toteama."
petoksesta voidaan puhua jo nyt, sillä sen sanooo järkikin. luxemburgista, pattayalta, himalayalta ja ties-mistä johdetun firman serverin katoaminen voi toisaalta johtua siitä, että serverin koppa oli ilmatiivis ja se jäi kellumaan kanavaan, eikä ottanut yhteyttä foliohatulla pohjasta hanskiin.
ja lisäksi: jos joku lähtee toista lahtaamaan sen takia, että suomi24 niin sanoi, niin hänet tulisi rahojensa jakamisen lisäksi tuomita pakkohoitoon tyhmyydestä, joka toisaalta liittyi jo edelliseenkin. Suomi24.fi ei ota minkäänlaista vastuuta keskusteluissa esitetyistä väitteistä tai niiden aiheuttamista seurauksista.
Keskusteluja käydään keskustelijoiden omalla vastuulla.
http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot
http://turvallisuus.suomi24.fi/rangaistus/- ::::@
kantsis lukee ohjeet edes kerran läpi!!
- kommentti täältä
"..serveri on suljettu. Onko se rikos?"
Rahojen huijaaminen on rikos. Veropetos on rikos.
Paljonko hävisit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747774Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372516
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152136Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 222008
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 591629
- 181599