Minun alkavassa keväässä on kaikenlaista uutta mutta ei mitään helppoa välttämättä. Käytännössä tuleva tekoni on hyppy tuntemattomaan, mutta en voi olla seuraamatta sydämeni ääntä. Luulen, että olen onnellinen, vaikka lopputulos ei aluksi miellyttäisikään vain sen vuoksi, että seurasin sisimpäni ääntä. Kaikista järkevintä olisi jäädä nykyiseen, mutta mitä elämää se sellainen on, mikä ei tuota iloa?! Minä tiedän, että syksyllä aikaisintaan tai vuosien kuluessa huomaan, miksi minun täytyi lähteä....
Kevään lempeät tuulet :)
7
1174
Vastaukset
- Tiedän sen
Vaikka sua en tunne, mutta ei kannata taistella itsensä kanssa. Jos tunnet, että sinun aikasi on tullut elää myös sydämellesi. Paljon iloa ja onnea sinulle. Kokenut tuon joskus :):). Tekstisi kertoo jo sen!
- kannustuksesta!
Todellakin, joskus pitää vain ottaa isojakin riskejä elämässä, vaikka ei tiedäkään, mihin päätös johtaa... Vain sydämensä ääntä kuuntelemalla voi löytää hienoja asioita elämässään ja mennä eteenpäin omalla polulla :) On jännä, ettei minua pelota lainkaan iso elämänmuutos.. Koska luotan itseeni ja siihen, että selviydyn kyllä :) Kiitos sulle kommentista ja onnea myös sinulle! ;)
- tatuointi..
kannustuksesta! kirjoitti:
Todellakin, joskus pitää vain ottaa isojakin riskejä elämässä, vaikka ei tiedäkään, mihin päätös johtaa... Vain sydämensä ääntä kuuntelemalla voi löytää hienoja asioita elämässään ja mennä eteenpäin omalla polulla :) On jännä, ettei minua pelota lainkaan iso elämänmuutos.. Koska luotan itseeni ja siihen, että selviydyn kyllä :) Kiitos sulle kommentista ja onnea myös sinulle! ;)
Niin,virheeni :) tatuoida leppäkertun?
- on kevättä
Voinko tatuoida poskeeni tatuoinnin?Minusta se on ihana kevään symboli ja aika suuri raikas muutos minuun..:)Mitä mieltä?
- mutta minusta
tuleee ihkaa oikeaa tätiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 kerran, voi tätä onnellista aikaa, itselläni on jo lapset tehty, mutta täti, vauva , mikä ilon aihe se onkaan kaikille, toivottu lapsi""""""""VARMASTI- kyllä elämä hymyiloee
tänään näin taas ihanan, kauhean rakkauteni.
hän on toisinaankuin eläin, but so what,.
rakastanj häntä siltiii............. - taas oman rakkauteni
hän on toisinaan kuin eläin, but so what, i love him..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m623964Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163785Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983581Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813397Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363149Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582638- 502605
- 1202493
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142169Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182159