Kevään lempeät tuulet :)

Raikas Tuulonen

Minun alkavassa keväässä on kaikenlaista uutta mutta ei mitään helppoa välttämättä. Käytännössä tuleva tekoni on hyppy tuntemattomaan, mutta en voi olla seuraamatta sydämeni ääntä. Luulen, että olen onnellinen, vaikka lopputulos ei aluksi miellyttäisikään vain sen vuoksi, että seurasin sisimpäni ääntä. Kaikista järkevintä olisi jäädä nykyiseen, mutta mitä elämää se sellainen on, mikä ei tuota iloa?! Minä tiedän, että syksyllä aikaisintaan tai vuosien kuluessa huomaan, miksi minun täytyi lähteä....

7

1203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän sen

      Vaikka sua en tunne, mutta ei kannata taistella itsensä kanssa. Jos tunnet, että sinun aikasi on tullut elää myös sydämellesi. Paljon iloa ja onnea sinulle. Kokenut tuon joskus :):). Tekstisi kertoo jo sen!

      • kannustuksesta!

        Todellakin, joskus pitää vain ottaa isojakin riskejä elämässä, vaikka ei tiedäkään, mihin päätös johtaa... Vain sydämensä ääntä kuuntelemalla voi löytää hienoja asioita elämässään ja mennä eteenpäin omalla polulla :) On jännä, ettei minua pelota lainkaan iso elämänmuutos.. Koska luotan itseeni ja siihen, että selviydyn kyllä :) Kiitos sulle kommentista ja onnea myös sinulle! ;)


      • tatuointi..
        kannustuksesta! kirjoitti:

        Todellakin, joskus pitää vain ottaa isojakin riskejä elämässä, vaikka ei tiedäkään, mihin päätös johtaa... Vain sydämensä ääntä kuuntelemalla voi löytää hienoja asioita elämässään ja mennä eteenpäin omalla polulla :) On jännä, ettei minua pelota lainkaan iso elämänmuutos.. Koska luotan itseeni ja siihen, että selviydyn kyllä :) Kiitos sulle kommentista ja onnea myös sinulle! ;)

        Niin,virheeni :) tatuoida leppäkertun?


    • on kevättä

      Voinko tatuoida poskeeni tatuoinnin?Minusta se on ihana kevään symboli ja aika suuri raikas muutos minuun..:)Mitä mieltä?

    • mutta minusta

      tuleee ihkaa oikeaa tätiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      1 kerran, voi tätä onnellista aikaa, itselläni on jo lapset tehty, mutta täti, vauva , mikä ilon aihe se onkaan kaikille, toivottu lapsi""""""""VARMASTI

      • kyllä elämä hymyiloee

        tänään näin taas ihanan, kauhean rakkauteni.
        hän on toisinaankuin eläin, but so what,.
        rakastanj häntä siltiii.............


      • taas oman rakkauteni

        hän on toisinaan kuin eläin, but so what, i love him..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe