Kevään lempeät tuulet :)

Raikas Tuulonen

Minun alkavassa keväässä on kaikenlaista uutta mutta ei mitään helppoa välttämättä. Käytännössä tuleva tekoni on hyppy tuntemattomaan, mutta en voi olla seuraamatta sydämeni ääntä. Luulen, että olen onnellinen, vaikka lopputulos ei aluksi miellyttäisikään vain sen vuoksi, että seurasin sisimpäni ääntä. Kaikista järkevintä olisi jäädä nykyiseen, mutta mitä elämää se sellainen on, mikä ei tuota iloa?! Minä tiedän, että syksyllä aikaisintaan tai vuosien kuluessa huomaan, miksi minun täytyi lähteä....

7

1203

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän sen

Vaikka sua en tunne, mutta ei kannata taistella itsensä kanssa. Jos tunnet, että sinun aikasi on tullut elää myös sydämellesi. Paljon iloa ja onnea sinulle. Kokenut tuon joskus :):). Tekstisi kertoo jo sen!

• kannustuksesta!

Todellakin, joskus pitää vain ottaa isojakin riskejä elämässä, vaikka ei tiedäkään, mihin päätös johtaa... Vain sydämensä ääntä kuuntelemalla voi löytää hienoja asioita elämässään ja mennä eteenpäin omalla polulla :) On jännä, ettei minua pelota lainkaan iso elämänmuutos.. Koska luotan itseeni ja siihen, että selviydyn kyllä :) Kiitos sulle kommentista ja onnea myös sinulle! ;)

• tatuointi..
        kannustuksesta! kirjoitti:

Todellakin, joskus pitää vain ottaa isojakin riskejä elämässä, vaikka ei tiedäkään, mihin päätös johtaa... Vain sydämensä ääntä kuuntelemalla voi löytää hienoja asioita elämässään ja mennä eteenpäin omalla polulla :) On jännä, ettei minua pelota lainkaan iso elämänmuutos.. Koska luotan itseeni ja siihen, että selviydyn kyllä :) Kiitos sulle kommentista ja onnea myös sinulle! ;)

Niin,virheeni :) tatuoida leppäkertun?

• on kevättä

Voinko tatuoida poskeeni tatuoinnin?Minusta se on ihana kevään symboli ja aika suuri raikas muutos minuun..:)Mitä mieltä?

• mutta minusta

tuleee ihkaa oikeaa tätiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      1 kerran, voi tätä onnellista aikaa, itselläni on jo lapset tehty, mutta täti, vauva , mikä ilon aihe se onkaan kaikille, toivottu lapsi""""""""VARMASTI

• kyllä elämä hymyiloee

tänään näin taas ihanan, kauhean rakkauteni.
        hän on toisinaankuin eläin, but so what,.
        rakastanj häntä siltiii.............

• taas oman rakkauteni

hän on toisinaan kuin eläin, but so what, i love him..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2127
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1289
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      32
      1200
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1058
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      152
      926
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      866
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      747
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      746
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      716
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      682
    Aihe