Hyvää ja siunattua Pääsiäistä kaikille palstan lukijoille ja kirjoittajille!
--
1. Kirkasta, oi Kristus,
meille ristinuhri Golgata,
josta meille langenneille
loistaa sydän Jumalan.
Uskonsilmä kiinnitä
aina kohti ristiä.
2. Synkeys nyt hajoaapi,
yöstä päivä valkenee.
Kun näin Jeesus voiton saapi,
taivas meille aukenee.
Herra Jeesus verellään
rauhan tuotti ristillään.
(Virsi 301:1,2)
--
Rukous:
” Oi sinä kaikkein armollisin,
ristiinnaulittu Herra Jeesus Kristus.
Armahda minua, vaivaista syntistä,
ja katso puoleeni laupeutesi silmin,
niin kuin sinä katsoit Pietariin, kun hän oli kieltänyt sinut,
ja niin kuin sinä katsoit syntiseen naiseen fariseuksen kodissa
ja ryöväriin ristinpuulla.
Anna minulle pyhä armosi,
että minä niin kuin Pietari itkisin syntejäni,
niin kuin syntinen nainen sinua sydämestäni rakastaisin
ja ryövärin kanssa saisin katsella pyhiä kasvojasi
taivaassa iankaikkisesti”.
Hyvää Pääsiäistä!
4
140
Vastaukset
- hildurvonhopsis
Kiitos samoin sinulle ja perhekunnallesi!
Siunattua Pääsiäistä, kristittyjen suurinta juhlaa! Vapahtajamme Jeesus Kristus meni vapaaehtoisesti Golgatan keskimmäiselle ristille ja sovitti syntimme Kalliilla SovintoVerellään. 'Se on täytetty' sinun, minun ja kaikkien edestä. Kunpa ihmiset ymmärtäisivät sen ja pyytäisivät Jeesusta elämäänsä ja pyytäisivät Jumalalta syntinsä anteeksi Jeesuksen nimessä ja kalliissa SovintoVeressä.
Siunattu varmuus Jeesus on mun
oi mikä riemu on pelastetun!
Jumalan lapsi ja perillinen,
Verellä pesty oon Jeesuksen... (HL 435:1) - jpp3
...Tapio522 Jeesuksen nimessä ja veressä. Herran
armo ei lopu keskes, eikä sen kasvattava vaikutus
sinua, eikä minua saati ketään Herran omaa
kohtaan.
Jes.
54:10 Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.
Ole siunattu veli Kristuksessa Jeesuksessa!- limarto
toivotuksiin. Olkaa siunattuja. Teidän viestejänne on rohkaisevaa lukea täällä riehuvan eksytyksen keskellä. Pysykää lujina ja jatkakaa. Jeesus on Voittaja! Kristus on totisesti ylösnoussut!
- Sirpaleeni
limarto kirjoitti:
toivotuksiin. Olkaa siunattuja. Teidän viestejänne on rohkaisevaa lukea täällä riehuvan eksytyksen keskellä. Pysykää lujina ja jatkakaa. Jeesus on Voittaja! Kristus on totisesti ylösnoussut!
Samat toivotukset kaikille minultakin.
Jeesus kanssamme ja kaikkemme!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491035
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14937Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53886