Humppalulla

Pappi

Asia on näin että kirkko on ulosmittauksessa ja konkurssi on edessä.

Sori

Minä tein mahtavan rötöksen temppu ja se onnistui melkeem mutta tuli yllätys.

Paha yllätys.

Menetin kaikki rahat ja kirkoo ja omaisuudeni nyt on vaan älyttömät velat jäljellä.

ne on menossa ulosmittaukseen.

Humppis sun paikka ja enkelin asiat on sen takia mennyt mönkään.

Sinä olet nyt vaan tavallinen ylipainonen jääräpäinen juntti ja minä olen luuseri ja kirkkoa ei enään ole.

"Pappi istuu läävässä ja kippaa viinaa ja kuorotytöt on vaihtanut kirkkoa"

Kippis humppis ja muut täällä sairaassa maiilmassa

-Born to loose die as a looser!

Terv

Huuhaan palstan Pappi

8

431

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naakka

Jo se on saatana ettei äijä voi yhtä viikkoa olla tunaroimatta ja syöksemättä koko paskaa taas kerran konkurssiin!

Uskon kyllä että niihin "kuoro"tyttöihin palaa pitkä penni, eikä viinakaan ilmaista ole, mutta ajaa nyt hyvä kirkko täysin tärviölle!

Voi helvetin retku! Sinä koinsyömä, salamannussima luolalepakko! Sinä alennusjauhelihan irvikuva! Sinä tuhiseva öylättipieru tunkkaisessa sakastissa!

VOI SAATANA!

JA VITTU NIITÄ PENNEJÄ JOTKA SINULLE ON TYÖNNETTY! RETKUTELLUT VIIMEISEN PISARAN!

"Naakka kiroaa ja riehuu omalla läävällä"

• humppis

ylireagoit....mussu.

• Pappi

en minä varsiin kirkkoa ajanut konkurssiin.

Se oli yksi rötös joka ei nappiin mennyt ja nyt on konkka edesä.

"Pappi suunittelee 10 keraiset pakkokolehdin ja 1500 euroa kuukaudessa jäsen maksua huuhaalaisille kävi sit saarnassa tai ei"

Naakka minäpä taidan yrittä pelastaa se kirkon on yksi temppu mielessä....

Terv

Huuhaan palstan Pappi

• humppalulla

kuule pastori... humppis järkkää jutut... konkurssi on "unohdettu" ja kaikki velat on saativia..ainakin kaikki ulosottomiehet lupasi niin..kun minä kävin "juttelemassa" kirkon asioista.

JA sitten tuohon "olet vaan tavallinen ylipainoinen jääräpäinen juntti"..jumalauta pappi..NYT tuloo tappelu..onko sun pakko mennä henkilökohtaisuuksiin..nää..on vain LIHASTA ei LÄSKIÄ hani....

*humppis tulee kanssa kippaamaan kaljaa papin läävälle*

- muista pastori että muuttihan se jeesuskin veden viiniksi....joten kippis ja kulaus...

born to be humppis :)))))))))))))))))))).

• Pappi

sinäkö se sittenkin olit joka pelasti kirkon.

Tuli yksi puhelu pankistaa ja herra sieltä sanoi vaan"you are in bussines again priest"

Sinäkö pelastit huuhaalaisten kirkon.

kiitos

"Pappi halaa humppista ja juo hänen kans läävässa kaljaa"

No niin humppis nyt on asiat taas kunnossa.

Terv

Huuhaan palstan Pappi

• humppalulla
        Pappi kirjoitti:

sinäkö se sittenkin olit joka pelasti kirkon.

Tuli yksi puhelu pankistaa ja herra sieltä sanoi vaan"you are in bussines again priest"

Sinäkö pelastit huuhaalaisten kirkon.

kiitos

"Pappi halaa humppista ja juo hänen kans läävässa kaljaa"

No niin humppis nyt on asiat taas kunnossa.

Terv

Huuhaan palstan Pappi

minäpä minä pelastin TAAS sun kirkkos..mutta ei hätiä mitiä..kipataan täällä sun läävälläs kaljaa ja mennään sunnuntaina pyytelemään jahvelta anteeksi retkuiluja...eipähän tuu kovin pahoja syntejä mieleen kun sun kanssa kaljaa ryystää... RRRÖÖÖYYHHH...

• Viikinki

Laitappas pappi pääsi kiltisti tuohon mestauspölkylle, tämä ei satu.

*kohottaa miekkansa*

• tanan....

perhanan papinkolli,sinut nitistän,kiinni jäit kele,yövuorosta olin kotia tulossa niin tulit hissin ovella vastaan,varmasti olit tulossa meiltä fatimaa köyrimästä,viiksistä vieläkin mehut valui.teen sinusta kepappia.terveytesi on vaarassa .ali

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2649
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2466
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      178
      1219
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe