löytyy nokialta
Parhaat muijat
10
1574
Vastaukset
- Vai niin
yhtään alle 80-vuotiasta?
- L.S.B
Mun mummo asuu siellä ja se on vasta 79! eli on alle 8-kypäsii...
se on muuten noksulaisten äijien onni,et mul on mummo siel koska ne saa joskus harvoin tämmösen seksikkkään kaunottaren käväseen nokialla..mua ei vaan paljoo näy sillo..siwas ehkä käväsen...:)
- vvvvvvvaau
Niin kai kun Kalle ei oo käynyt tois paikkakunnalla
- hihi....
Tiilipruukista taitaa löytyä tänäpäivänä paras tarjonta...miten on?
- ikirouta
Ei ole paljon näkyny!!!!
- -rakastunut-
nokialta löytyy mun mielestä maailman parhaimmat jätkät..(ainakin yksi)..=) oman jätkäni löysin nokialta, itte en nokialla asu..(x
hyvä mesta muute se ilmane bilis mesta ja punttisali..=)- eihän nyt sentään
se ilimanen oo
- -03 vuoden ketjun
eihän nyt sentään kirjoitti:
se ilimanen oo
nostaa ylös ehhehhe
- naimakaupassa
aivan veloituksetta.
- smile S
tosin toukka-asteelle jäänyt ruipelo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536