Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

!!!!LOOK THIS!!!!!

Snowball

Tähän tarinaan tulee jatkoa!!!!

PATIKKA PAINAJAINEN

Uuuuu! Uuuu! Kaikuu kallion laella eikä se lopu ikinä. Kuutamo paistaa joka viikko parittomina öinä. Kukaan uskalla mennä sinne ei edes päivällä. Sen paikan nimi on “kuolon kallio”. Uhreja on ollut monia. Mutta se ei näytä siltä, että joku olisi tippunut vaan siltä kuin joku olisi raadeltu. Kerrotaan, että ihmissudet olisivat raadelleet ne viattomat ihmiset, mutta kuka nyt ihmissusiin uskoisi sehän on vain silkkaa hölynpölyä. Vai onko? Tässä teille tarina eräästä riitelevästä perheestä jotka eivät tietäneet mitään huhuista. Perheen nimi oli Simpsonien perhe!

- Jee! Me lähdetään patikkaretkelle! Minä Lisa Simpson huudan. - Täh! Lähdetäänkö me patikkaretkelle! Kiljuu minun lapsellinen isoveljeni Bart Simpson. - Kyllä me lähdemme patikkaretkelle, Bart, minun äitini Marge (Bouvier) Simpson sanoo.
- Homie! oletko jo valmis? Marge kysyy isältäni Homer Jay Simpsonilta joka on apina tai siis GORILLA! - Äiti! minä unohdin minun kompassini! kiljun minä mehän voisimme vaikka eksyä sinne! Kun sain kompassini lähdimme autolla kuolon kalliolle jossa ei käy melkein kukaan. - Äää! Maggie pikkusisareni huutaa koska Homer ei muistanut vaihtaa vaippoja. Lähdettiin taas matkaan ja Marge kysyi:
- Homer, muistitko ottaa mukaan vaihtovaippoja Maggielle?
- Dou! isä sanoo ja taas mentiin takaisin kotiin. Perjantaina ei ollut mitään unohtunut muuta kuin:
- Homer muistitko lukita etu- ja takaoven? Marge kysyy väsyneenä.
- Dou! isäni sanoo ja pääsimme lähtemään vasta sunnuntaina milloin on pääsiäinen.

5

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snowball

      VASTAKKAA JO!!!
      jIOO TÄÄ ON TOISI SURKEE KU KUKAAN EI VIITI VASTATA MITÄÄ!!!

      * Nyyhkyttää ja alkaa mietiskellä kuolemaa...*

      • Oletko vielä elossa?

        Et kai sentään ole vielä kuollut? Juttu oli aivan hyvä. Milloin sinulta tulee lisää Simpsoni-tarinoita?


      • Snowball
        Oletko vielä elossa? kirjoitti:

        Et kai sentään ole vielä kuollut? Juttu oli aivan hyvä. Milloin sinulta tulee lisää Simpsoni-tarinoita?

        En ole sentään vielä kuollut. :)

        Kiitos kommenteista ja ehkä seuraavalla viikolla tuleelisää simpson- tarinoit!

        JA VIELÄ KIIIITOS KOMMENTEISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • asdklsdklsklad

      Muuten hyvä tarina paitsi että se on do'h eikä dou.







































































































































































































      Odotan jatkoa innolla

    • laitoit väärät nimet(homeri...

      Vähän triviaa Simpsonien perheen henkilöiden nimistä=

      Bart Simpson=Bartholomew Jo-jo Simpson
      Marge Simpson=Marjorie Simpson(Ennen Bouvier)
      Lisa Simpson=Lisa Marie Simpson
      Homer Jay Simpson=Homer Jay Simpson
      Maggie Simpson=Margaret Simpson.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe