Tähän tarinaan tulee jatkoa!!!!
PATIKKA PAINAJAINEN
Uuuuu! Uuuu! Kaikuu kallion laella eikä se lopu ikinä. Kuutamo paistaa joka viikko parittomina öinä. Kukaan uskalla mennä sinne ei edes päivällä. Sen paikan nimi on “kuolon kallio”. Uhreja on ollut monia. Mutta se ei näytä siltä, että joku olisi tippunut vaan siltä kuin joku olisi raadeltu. Kerrotaan, että ihmissudet olisivat raadelleet ne viattomat ihmiset, mutta kuka nyt ihmissusiin uskoisi sehän on vain silkkaa hölynpölyä. Vai onko? Tässä teille tarina eräästä riitelevästä perheestä jotka eivät tietäneet mitään huhuista. Perheen nimi oli Simpsonien perhe!
- Jee! Me lähdetään patikkaretkelle! Minä Lisa Simpson huudan. - Täh! Lähdetäänkö me patikkaretkelle! Kiljuu minun lapsellinen isoveljeni Bart Simpson. - Kyllä me lähdemme patikkaretkelle, Bart, minun äitini Marge (Bouvier) Simpson sanoo.
- Homie! oletko jo valmis? Marge kysyy isältäni Homer Jay Simpsonilta joka on apina tai siis GORILLA! - Äiti! minä unohdin minun kompassini! kiljun minä mehän voisimme vaikka eksyä sinne! Kun sain kompassini lähdimme autolla kuolon kalliolle jossa ei käy melkein kukaan. - Äää! Maggie pikkusisareni huutaa koska Homer ei muistanut vaihtaa vaippoja. Lähdettiin taas matkaan ja Marge kysyi:
- Homer, muistitko ottaa mukaan vaihtovaippoja Maggielle?
- Dou! isä sanoo ja taas mentiin takaisin kotiin. Perjantaina ei ollut mitään unohtunut muuta kuin:
- Homer muistitko lukita etu- ja takaoven? Marge kysyy väsyneenä.
- Dou! isäni sanoo ja pääsimme lähtemään vasta sunnuntaina milloin on pääsiäinen.
!!!!LOOK THIS!!!!!
5
417
Vastaukset
- Snowball
VASTAKKAA JO!!!
jIOO TÄÄ ON TOISI SURKEE KU KUKAAN EI VIITI VASTATA MITÄÄ!!!
* Nyyhkyttää ja alkaa mietiskellä kuolemaa...*- Oletko vielä elossa?
Et kai sentään ole vielä kuollut? Juttu oli aivan hyvä. Milloin sinulta tulee lisää Simpsoni-tarinoita?
- Snowball
Oletko vielä elossa? kirjoitti:
Et kai sentään ole vielä kuollut? Juttu oli aivan hyvä. Milloin sinulta tulee lisää Simpsoni-tarinoita?
En ole sentään vielä kuollut. :)
Kiitos kommenteista ja ehkä seuraavalla viikolla tuleelisää simpson- tarinoit!
JA VIELÄ KIIIITOS KOMMENTEISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- asdklsdklsklad
Muuten hyvä tarina paitsi että se on do'h eikä dou.
Odotan jatkoa innolla - laitoit väärät nimet(homeri...
Vähän triviaa Simpsonien perheen henkilöiden nimistä=
Bart Simpson=Bartholomew Jo-jo Simpson
Marge Simpson=Marjorie Simpson(Ennen Bouvier)
Lisa Simpson=Lisa Marie Simpson
Homer Jay Simpson=Homer Jay Simpson
Maggie Simpson=Margaret Simpson.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004736753- 262501
- 2182457
- 1391752
- 1141698
- 741113
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41095Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1371017Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62897