Tiukka voitto Jokereille Pelicansista 4-5 maalin teki Jokereille teki Jyrki Louhi!
Vastaukset 6
- KÄRPÄT RULEZ!
ÄLÄ VIITTI JOKERIT HÄVIÄÄ 10-0 JA KÄRPÄT VIE BLUESIA 100-0 FINAALISSA!
- Näin se vain on!
Sehän nähdään semifinaaliessa kuka vie ketäkin, minä vien sinut Krärppä palstalle tekemään mitä lystäät!
- mmjklms
Näin se vain on! kirjoitti:
Sehän nähdään semifinaaliessa kuka vie ketäkin, minä vien sinut Krärppä palstalle tekemään mitä lystäät!
tappara-Kärpät ov 3-0
blues-Jokerit ov 4-0
pronssiottelu
Jokerit-kärpät 2-3
Loppuottelut
tappara-Blues 3-2
Blues-Tappara 2-4
Tappara-blues 3-5 - Näin se on vain!
mmjklms kirjoitti:
tappara-Kärpät ov 3-0
blues-Jokerit ov 4-0
pronssiottelu
Jokerit-kärpät 2-3
Loppuottelut
tappara-Blues 3-2
Blues-Tappara 2-4
Tappara-blues 3-5Katsot semifinaalipareja sinisen värisellä silmälaseilla mmjklms oletko Blues fani!
Sitäpaitsi semfiinaaleissa pitää voittaa vain 3 kertaa että pääsee Sm finaaleihin!
- TPS 4ever
Blues voittaa mestaruuden tänä vuonna. Narreista ei oo mihinkään
- JOKERIT 4ever
Kuka tahansa olet turkulainen olet väärässä Krärpät sen mestaruuden tänäkin vuona voittaa revi siitä turkulainen tepsi fani.
Tps:stä ei ollut mihinkään koska on jo tippunut kesälomalle, eikä pystynyt haastamaan Hifk:sta sääli playofseissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405