no niin, näyttää olevan taas tuo capslock päällä kirjoittava "asiantuntija" tykittänyt hienoja mielipiteitä, voisin mielelläni poistaa ne kaikki sotkemasta tätä(kin) palstaa jos vaan olis oikeudet, vaikkakin Jypin kannattajaksi voinen lukeutua.
Tappara oli 4-2 parempi ja sillä sipuli, vaikkakin eilinen 4-2 maali oli sellanen säkämaali jota näihin peleihin ei toivoisi.
Tuokkolalle meni jälleen pari turhan helppoa maalia, omat koirat Vertala/Piispanen ratkaisivat käytännössä nämä kaksi viimeistä peliä.
Tapparalle tulee kylläkin lähtö välierissä, se on aika selvä juttu, mutta toivotaan ettei ihan läpihuutojuttua tule kuitenkaan.
Jyp tulee ensi kaudella entistä vahvempana, pari kovaa puolustajaa/hyökääjää lisää maalivahti niin joukkue on huomattavasti vahvempi.
Onnea Tapparalle
4
233
Vastaukset
- eikös...
Tää ois pitäny olla Jypin heiniä ainakin paperilla ja muittenkin asiantuntijoiden mielestä.
- Pöhve
Jyp kaatu taistellen ja ap.pelkisti ton koko homman hyvin pähkinänkuoressa; Jypin Tuokkola parissa viime pelissä nielas pari sellasta kiekkoa verkkoonsa, että ei voi oikeen kuvitella voittavansa koko ottelusarjaa tommosella pelillä, mutta toisaalta ei Jypin peli nyt ihan kokonaan Tuokkolaan kaatunut.
Tappara oli ehkä piirunverran parempi/onnekkaampi ja meni välieriin Kärppiä vastaan, mutta se on taas toinen tarina, kuinka siinä tulee käymään. - Nimetön
Pöhve kirjoitti:
Jyp kaatu taistellen ja ap.pelkisti ton koko homman hyvin pähkinänkuoressa; Jypin Tuokkola parissa viime pelissä nielas pari sellasta kiekkoa verkkoonsa, että ei voi oikeen kuvitella voittavansa koko ottelusarjaa tommosella pelillä, mutta toisaalta ei Jypin peli nyt ihan kokonaan Tuokkolaan kaatunut.
Tappara oli ehkä piirunverran parempi/onnekkaampi ja meni välieriin Kärppiä vastaan, mutta se on taas toinen tarina, kuinka siinä tulee käymään.DO DII.....Tappara Tervetuloa Ottamaan Turpiin Oulussa......TEIDÄT JYRÄTÄÄN JO EKA ERÄSSÄ!!!!
Loppu FINAALIS pelaa kattoos BLUES-KÄRPÄT. Te ette mahdu siihen tyhmien Jokeri pellejen kanssa!!!Fuckin pelletriolaiset!
T. ÄET-67 - dark666
mä uskoin koko ajan tapparaan että kyllä se jypin pudottaa ja koko joukkue usko siihen!kärpät joutuu koville Tapparan kanssa ei ole kärpät saannut tällä kaudella yhtään helppoa voittoa tapparasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351