Radio Trombit selostaa Bluesin pelit.
http://www.trombit.net/Radio/index.htm
Bluesin pelit paikallisradiosta
4
1268
Vastaukset 4
- Canal+ Sport 1 on ihan paska!
Harmi että Bluesilla ei ole omaa fania tv kanavaa, syynä tähän on typerät yksinoikeudet televisioida Jääkiekon Sm liiga ottelut Canal Sport 1:llä!
Tulisi aika kivaa kilpailua Jääkiekon Sm liigan tv katsojista jos olisi yli 100 tv kanavaa jotka näyttäisivät Jääkiekon Sm liiga otteluita televisiossa.
Eikä perkele mikään vitun Canal Sport 1 joka näyttää Jääkiekon Sm liiga ottelut yksinoikeudella televiosta!
Se olisi reilua näin! - Näin on tosi!
Täytyy tyytyä Canal Sport 1:teen kun se näyttää niitä Jääkiekon Sm liigan otteluita yksinoikeudella perkele, vaikka sillä Canalillä olisi saanut olla yli 100000 tv kanavaa jotka kilpailevat Jääkiekon Sm liigan tv katsojista, mitäköhän Canali siihen sanois i kun ei saa näyttää Jääkiekon Sm liiga otteluita yksinoikeudella!
- 44+28-72+71-143+301-414
Pitää lisätä < Vallu krykov JA ladislav kohn Mun kaikkien aikojen blues-pelaajat ja Jokereissa pelannut Nyttemmin Bluesissa Pelaava rami alanko ja Juha ylönen
- Stadin kaupallinen radioasema
Pitää lisätä Radio Stadi jonka otteluselostuksia on selostanut Ari Fiskari kaikista Jokereiden Jääkiekon Sm liiga otteluista vuosina 1996 - 1998!
Stadin kaupallinen radioasema vuosina 1996 - 1998!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405