Hurja ylinopeus?

Voi hellanlettas, että vähäisestä rajoituksen rikkomisesta tehdään jo muka hurjaa: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200803237424248_uu.shtml

Eihän tuo ole vielä yhtikäs mitään, kävelyvauhtia lähinnä. Ennenvanhaan rekkakin kulki tuon ainakin alamäessä, ehkä vähän ylikin (minulla oli 145 mittarissa ja rekka saavutti. Mittari näytti satasessa vitosen liikaa).

250 km/h vois olla jo jonkinlaista ylinopeutta, mutta ei sekään vielä mitään hurjaa. Nopeuksiin tottuu, kun ajaa.

13

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aspoidqwe

      pitääkö jonkun teinihurjastelijan ajaa lastesi yli ennen kuin ymmärrät että keskenkasvuiset nulikat ratin takana on pahin riski liikenteelle?

      • Riski voi olla ajotavassa, ei nopeudessa. Jos mainitsemasi keskenkasvuiset olisivat sellainen riski kuin kuvittelet, niin eihän heitä rattiin päästettäisi.


    • Runttaaja.

      Tuostakin menee mopolla ohi ylämäessä, vaikka räpläisi kameraa ja kännykkää samaan aikaan.

      • Autoilusta on pyritty tekemään sellaista, että enää ei tarvitse keskittyä ajamiseen, vaan voi puuhastella muuta. Kaikilla ei kuitenkaan motoriikka riitä edes siihen tärkeimpään.


      • Runtkaaja

        nämä nicki varkaat ja wannabe Hinttaajat. kommentoivat...


    • 250km/h

      Niin koittaa se päivä jolloin rehvastelusi loppuu iäksi.
      "Nopeuksiin tottuu, kun ajaa."
      Siinä asennetta ammisjuipeille.
      Jos nikistäsi päätellen asut jossain poronhoitoalueella, niin 250km/h päin porolaumaa voisi olla kunniakas tapa muuttaa toisiin ulottuvuuksiin.

      • Ei 250 ole pahakaan nopeus ylläpitää, eikä nopeus lisää törmäysriskiä poroihin. Porot ovat sitäpaitsi niin kevyitä, että lentelevät vaan osumasta (kokemusta on). Hirvi vähän eri juttu, mutta lujaa ajamalla sekin hipoo vain kattoa.


      • 250km/h lasissa
        Kairakettu kirjoitti:

        Ei 250 ole pahakaan nopeus ylläpitää, eikä nopeus lisää törmäysriskiä poroihin. Porot ovat sitäpaitsi niin kevyitä, että lentelevät vaan osumasta (kokemusta on). Hirvi vähän eri juttu, mutta lujaa ajamalla sekin hipoo vain kattoa.

        ja kumpareen takana on poroja, niin tottakai törmäysriski on suurempi kuin, jos ajaisit vaikka 100km/h.
        Reaktionopeudestahan siinä on kyse.
        What the hell, aja just niinkuin huvittaa.
        En enää jaksa jankuttaa, enkä provosoitua teksteistäsi.


      • 250km/h lasissa kirjoitti:

        ja kumpareen takana on poroja, niin tottakai törmäysriski on suurempi kuin, jos ajaisit vaikka 100km/h.
        Reaktionopeudestahan siinä on kyse.
        What the hell, aja just niinkuin huvittaa.
        En enää jaksa jankuttaa, enkä provosoitua teksteistäsi.

        Ajokki on voitava pysäyttää tien näkyvällä osalla...
        Kumpareen yli ei siis ajeta "tuhatta ja sataa".


      • että piittaat
        Kairakettu kirjoitti:

        Ajokki on voitava pysäyttää tien näkyvällä osalla...
        Kumpareen yli ei siis ajeta "tuhatta ja sataa".

        liikennesäännöistä.
        Jutuistasi ei sellaista käsitystä saa.


      • että piittaat kirjoitti:

        liikennesäännöistä.
        Jutuistasi ei sellaista käsitystä saa.

        Liikennesäännöistä pitääkin piitata sen verran, että ei aiheuta vaaraa muille ja itselle. Silloin voikin ihan vapaasti ajaa niin lujaa kuin Ferrari kulkee.


      • liikennesääntö
        Kairakettu kirjoitti:

        Liikennesäännöistä pitääkin piitata sen verran, että ei aiheuta vaaraa muille ja itselle. Silloin voikin ihan vapaasti ajaa niin lujaa kuin Ferrari kulkee.

        Lauseesi sisälsi paradoksin:
        "Liikennesäännöistä pitääkin piitata"
        "Silloin voikin ihan vapaasti ajaa niin lujaa kuin Ferrari kulkee."
        "Ferrari"
        HEH!


      • liikennesääntö kirjoitti:

        Lauseesi sisälsi paradoksin:
        "Liikennesäännöistä pitääkin piitata"
        "Silloin voikin ihan vapaasti ajaa niin lujaa kuin Ferrari kulkee."
        "Ferrari"
        HEH!

        Rajoituksilla ei niin väliä. Eihän niistä välitä Ruotsin kunkkukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe