Enkeleitä

mumma

Enkeleitä on tottakai,jokainen kokee,tuntee sen jossain elämänsä vaiheessa,ja jos väitää jotain muuta huijaa eniten itseään!

5

737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idioottimainen

mielipide, vailla minkäänlaista perustelua tai faktatietoa.

yritä ens kerralla enemmän.

• kokenut

Minulla on kaksi kokemusta enkeleistä, ja tunsin ne ja koin ne takanani.
      En itse nähnyt heitä mutta toisella kerralla edessäni oleva henkilö näki ja kertoi minulle että sinun takanasi oli enkeli.
      Sanoin että koin ihan selvästi että taakseni tuli jotain ja se tunne siitä oli sellainen turvallinen ja peloton olotila.
      Minulle on päivän selvää että on enkeleitä.

• silema

Enkeleitä on ympärillämme. Monilta ihmisiltä puuttuu uskallus tuntea asia.
      Tunnen enkeleiden olevan ympärilläni. Ne toimivat minut "omanatuntonani" ja turvanani maailman myrskyissä. Minulla on rauhallinen ja turvallinen olo. Enkelit myös kannattelevat minua , kun en itse jaksa. Ja myös leikillisesti sanottuna potkivat eteenpäin elämässä.
      Kävin tässä taannoin "taistelun" hyvän ja pahan välillä. Toisella olkapäällä istui enkeli ja toisella piru. Saatoin meilkein kuulla heidän juupa - eipäs keskustelun. Oli jännä tunne. Ei ollenkaan pelottava.

Voimia kaikille elämään.

• Niitä on..Jokaisella kaiketi omansa ja ehkä ne ovat niitä jotka ovat jo menneet, mutta näkevät ja me emme niitä näe.

En usko enkelien hyvyyteen vaan siihen mitä koin lähellä kuoleman rajaa..

Olento sanoi minulle kuoleman rajalla"ei ole sinun aikasi, koska sinua tarvitaan vielä"kuin koskettaen tuntematta mitään ja palauttaen ruumiiseen josta erkanin kolarin hetkellä.

Ei kipua, ei tilaa, ei muuta kuin tunne hyvästä jollaista ei voi kokea elävässä elämässä.

Syy selvisi vasta viiden vuoden päästä..Kolmen lapsen vuoksi.Se oli vain neuvo, jonka ihminen kaiketi voi saada.

Vain tietyissä tilanteissa sen ehkä kokee ja näkee ne jotka ovat jo menneet.

• Dzinni

Pilkahdus, tosiolevainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      92
      6330
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      317
      5681
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      58
      3447
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3295
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2759
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      10
      1730
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1710
    8. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1614
    9. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      187
      1192
    10. Toksinen ja negatiivinen kansa

Samaan muottiin valetut
      Suomussalmi
      92
      1135
    Aihe