Onko suomalaiset tosiaan näin v........ta kansaa!
Haukutaan PUOLUSTUSKYVYTÖNTÄ!
Ei T.Halme ole yhtään sen huonompi ihminen kuin kukaan meistä.Sattuu vain olemaan näkyvässä asemassa,ja hoitaa hommansa kuin muutkin kansanedustajat.
Lopettakaa tuo paskan jauhaminen.
jo on porukkaa
3
254
Vastaukset
- Mikkeli
Minä vaan kirjoitti:"Onko suomalaiset tosiaan näin v........ta kansaa!
Haukutaan PUOLUSTUSKYVYTÖNTÄ!"
En ole itsekään tuon vahingonilon kannattaja.
Mutta on syytä muistaa, että Halme on ratsastanut itse nimenomaan heikoimpien kansanosien haukkumisella. Niiden, joita on voinut turvallisesti haukkua.
Sanotaan, että sitä niittää, mitä kylvää. Ehkä Halmeen olisi kannattanutluoskuttaa leukojaan toisille hieman vähemmän. Silloin ehkä omat raskaat töppäilyt eivät olisi aiheuttaneet näin vahingoniloista ilmapiiriä.
Vähän sama juttu, kuin tapauksissa, joissa "syntiä palavasti vastustava" kirkonmies osoittautuukin pedofiiliksi tai muuksi rötöstelijäksi. Kyllä siitä riemu repeää ja iltapäivälehdistö kerää rahaa. - ???
ole sen huonompi kuin me muutkaan? Minä en ainakaan ryyppää, en käytä kaiken maailman mömmöjä ja niillä pilaa aivojani, en ammuskele laittomalla aseella, en ajele kännissä, en vetele ketään turpiin, en hakkaa vaimoani, en aja autolla jonka alkuperästä ei ole tietoa, en herjaa presidenttiä ym. En tiedä teistä muista, harrastatteko te laittomuuksia? Minä en. Joten miten voit sanoa että Tony ei ole sen huonompi kuin me muut? Jos ihminen ei osaa noudattaa Suomen lakeja niin kuinka sellainen ihminen voi olla yhtä hyvä kuin muut?
- kuin moni edustaja
pieni korjaus: halme hoitaa asiansa paljon paremmin kuin monet monet muut edustajat.
esim. käytettyjä puheenvuoroja ei löydy monelta edustajalta yhtään! ei edes neljässä vuodessa!
halmeella on niitä jo reilu 20.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015