Haluu Vantaalle!

Heureka

Olen harkinnut muuttoa Vantaalle. Mikä kaupunginosa olis paras, rauhallinen ja viihtyisä? Äläkä vastaa että Vantaalta ei sellaista paikkaa löydy, varmasti löytyy..

12

2186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

Oon asunu 17 vuotta ( eli koko ikäni) vantaalla hämeenkylässä ja oon viihtyny. Monet on sanonu et se on rauhallinen paikka asua ja oon ite kans samaa mieltä :). Tosin oishan se kiva jos täälläkin jotain ees tapahtuis...

• Joku

Siellä on uusi viihtyisä asuinalue.

• sekaan sopii

Mikkola.Joskus 70-luvulla paha maine,mutta nyt tosi rauhallinen.
        Kansainvälinen paikka,ei tarvitse lähteä etelään :)

• Heureka
        sekaan sopii kirjoitti:

Mikkola.Joskus 70-luvulla paha maine,mutta nyt tosi rauhallinen.
        Kansainvälinen paikka,ei tarvitse lähteä etelään :)

Mites tuo Myyrmäki? Näyttäis olevan palvelut lähellä..

• Tikkurilalainen
        Heureka kirjoitti:

Mites tuo Myyrmäki? Näyttäis olevan palvelut lähellä..

Myyrmäkikin on hyvä vaihtoehto, mutta suosittelen Tikkurilaa. Tiksissä on niin kaupalliset kuin julkisetkin palvelut lähellä, se on viihtyisä asuinalue ja siellä on hyvät kulkuyhteydet.

• sekoselvä

muttan älä' ha,luu vantaa on siis ihan kauhee!!

• Huh

Mä asun Tikkurilassa ja haluisin muuttaa täältä pois minne tahansa muualle!

• sip

Töiden takia asun Vantaalla Tikkurilassa, vaikka mieli haikaa itäiseen Suomeen. Tiksi Ok paikka, palvelut lähellä ja erittäin hyvät yhteydet sekä Hesaan, että muualle päin , sillä päärata kulkee ohi ja kaukojunat pysähtyvät täällä. Ainakin mulle Tiksi on se ainut paikka, missä tässä kaupungissa voin kuvitella asuvani. Melko rauhallista Tikkurilassa on, johtunee varmaan, että tää ei ole mikään lähiöalue.

• Osku

korsoa!!! :-)

• serena

Suosittelen Tiksiä :)

• vandabo

Hiekkaharju on yksi kivoimmista, rauhallinen, silti kaikki lähellä, mutta siellä on vain omistusasuntoja. Tikkurila on mukava, mutta voi olla joskus vähän autojen meteliä keskustassa. Riippuu siis mitä haet. Vuokra-asunnoista en osaa sanoa.

• dopehead

Joo Hiekkaharju ja Ruskeasanta, siinä mukavat rauhalliset alueet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5906
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe