Olen harkinnut muuttoa Vantaalle. Mikä kaupunginosa olis paras, rauhallinen ja viihtyisä? Äläkä vastaa että Vantaalta ei sellaista paikkaa löydy, varmasti löytyy..
Haluu Vantaalle!
12
2186
Vastaukset
- joku
Oon asunu 17 vuotta ( eli koko ikäni) vantaalla hämeenkylässä ja oon viihtyny. Monet on sanonu et se on rauhallinen paikka asua ja oon ite kans samaa mieltä :). Tosin oishan se kiva jos täälläkin jotain ees tapahtuis...
- Joku
Siellä on uusi viihtyisä asuinalue.
- sekaan sopii
Mikkola.Joskus 70-luvulla paha maine,mutta nyt tosi rauhallinen.
Kansainvälinen paikka,ei tarvitse lähteä etelään :) - Heureka
sekaan sopii kirjoitti:
Mikkola.Joskus 70-luvulla paha maine,mutta nyt tosi rauhallinen.
Kansainvälinen paikka,ei tarvitse lähteä etelään :)Mites tuo Myyrmäki? Näyttäis olevan palvelut lähellä..
- Tikkurilalainen
Heureka kirjoitti:
Mites tuo Myyrmäki? Näyttäis olevan palvelut lähellä..
Myyrmäkikin on hyvä vaihtoehto, mutta suosittelen Tikkurilaa. Tiksissä on niin kaupalliset kuin julkisetkin palvelut lähellä, se on viihtyisä asuinalue ja siellä on hyvät kulkuyhteydet.
- sekoselvä
muttan älä' ha,luu vantaa on siis ihan kauhee!!
- Huh
Mä asun Tikkurilassa ja haluisin muuttaa täältä pois minne tahansa muualle!
- sip
Töiden takia asun Vantaalla Tikkurilassa, vaikka mieli haikaa itäiseen Suomeen. Tiksi Ok paikka, palvelut lähellä ja erittäin hyvät yhteydet sekä Hesaan, että muualle päin , sillä päärata kulkee ohi ja kaukojunat pysähtyvät täällä. Ainakin mulle Tiksi on se ainut paikka, missä tässä kaupungissa voin kuvitella asuvani. Melko rauhallista Tikkurilassa on, johtunee varmaan, että tää ei ole mikään lähiöalue.
- Osku
korsoa!!! :-)
- serena
Suosittelen Tiksiä :)
- vandabo
Hiekkaharju on yksi kivoimmista, rauhallinen, silti kaikki lähellä, mutta siellä on vain omistusasuntoja. Tikkurila on mukava, mutta voi olla joskus vähän autojen meteliä keskustassa. Riippuu siis mitä haet. Vuokra-asunnoista en osaa sanoa.
- dopehead
Joo Hiekkaharju ja Ruskeasanta, siinä mukavat rauhalliset alueet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754