Jukan ystäväkö?

kirjoittelee ihan kuin Jukka itse.

Uhkailu on ihan samanlaista ja käräjöi palstalla vaikka se käräjöinti kuuluu ihan muualle.

Sanamuodoista lähtien teksti on kuin samasta kynästä lähtöisin.

Mielenkiintoinen on tuo yksi 15.3 kirjoitettu viesti.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000033634923

Siinä hän valvoo kun Jukka nukkuu ja Jukan "peto" ärhentelee hänelle mutta viestin lopussa hän on jo lähtemässä tuon pelkäämänsä koiran kanssa kirkonkylälle ilman talutushihnaa.

Lakimieskin muka eikä tiedä mitä laki sanoo koiran kiinnipidosta.

29

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanottavissa

      huvittava. Että jo koirasta pitää juttua tehdä?

      • Sehän on -Jukan ystävä- joka koirasta jutteli.

        Minä taas juttelin hänestä kun on alvariinsa käräjöimässä ja uhkaamassa palstalla joka on käräjöintiin ihan väärä paikka.

        Viikko sitten tuolla:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000033634182

        Ja eilen taas

        Ja aikaisemmin useita kertoja.


    • paskahoususta

      Ihmettelen jos joku lähtee käräjöimään paskahousuksi haukkumisesta. Aikaisemmin samaa henkilöä on syytetty sellaisesta asiasta, josta voisi lähteä käräjöimään. Siitä ei kuitenkaan käräjiä seurannut.

      • mk81

        koko sakki on näköjään ihan hupiveikkoja, pellejä. kaikki friihetit, jukat, mohikaanit:( minä pönttö tänne tulin aikoinaan etsimään jumalaa, tukea jne....ja sainkin apua jne, ei siinä mitään, olen kiitollinen siitä(jokainen apua antanut tietää,kiitos) Mutta herranjumala tämä juttujen taso täällä nykyään! ihan vituttaa, kun ollaa ku jotain saamarin pikkupentuja...aikuiset ihmiset, jotka on käynyt monia kriisejä jne läpi! Mitä helvettiä te oikein pelleilette? ei sillä että ite en ois mokannu, täälläkin, mutta oikeesti...

        Mitäs jos koko sakki tuijottas peiliin ees muutaman minuutin, ja kyselis iteltäsä että miksi olen parempi kuin muut? kysykääpä sitä, vastaus saattaa tehä pahaa, jopa järkyttää.


      • frihet
        mk81 kirjoitti:

        koko sakki on näköjään ihan hupiveikkoja, pellejä. kaikki friihetit, jukat, mohikaanit:( minä pönttö tänne tulin aikoinaan etsimään jumalaa, tukea jne....ja sainkin apua jne, ei siinä mitään, olen kiitollinen siitä(jokainen apua antanut tietää,kiitos) Mutta herranjumala tämä juttujen taso täällä nykyään! ihan vituttaa, kun ollaa ku jotain saamarin pikkupentuja...aikuiset ihmiset, jotka on käynyt monia kriisejä jne läpi! Mitä helvettiä te oikein pelleilette? ei sillä että ite en ois mokannu, täälläkin, mutta oikeesti...

        Mitäs jos koko sakki tuijottas peiliin ees muutaman minuutin, ja kyselis iteltäsä että miksi olen parempi kuin muut? kysykääpä sitä, vastaus saattaa tehä pahaa, jopa järkyttää.

        Ja paskan siitä saa palkaksi, tosin silloinkin luikuroit ja käytit vain kristittyjä hyväksesi.

        Pelin eteen meidän tulee katsella, kun "kuva helposti unohtuu".

        Ei kait poikalapsen kirjoituksia todesta, edes hän itse ota.


      • poikalapsi
        frihet kirjoitti:

        Ja paskan siitä saa palkaksi, tosin silloinkin luikuroit ja käytit vain kristittyjä hyväksesi.

        Pelin eteen meidän tulee katsella, kun "kuva helposti unohtuu".

        Ei kait poikalapsen kirjoituksia todesta, edes hän itse ota.

        Kyllä minusta on päivänselvää, että on otettava todesta, kun joku uhkailee raastuvalla. On otettava todesta myös semmoinen, kun joku frihet tai muu vihjailee "tietävänsä" eikä kuitenkaan sano, mitä tietää. Olet pelle ja ilkeä kuin piru, mutta kumpikaan noista ominaisuuksista ei anna sinulle oikeutta valehdella "tietäväsi" asioita, joista et oikeasti tiedä mitään.

        Valehtlijaksi olet nyt lopullisesti paljastunut, EMÄvalehtelijaksi. Että se niistä sinun "tiedoistasi". Koetapa vastaisuudessa liikkua rehellisessä seurassa lahkolaistesi sijasta.


      • mk81
        frihet kirjoitti:

        Ja paskan siitä saa palkaksi, tosin silloinkin luikuroit ja käytit vain kristittyjä hyväksesi.

        Pelin eteen meidän tulee katsella, kun "kuva helposti unohtuu".

        Ei kait poikalapsen kirjoituksia todesta, edes hän itse ota.

        en käyttänyt ketään hyväkseni. noh jos sen kuvan olet saanut, pyydän anteeksi.


      • frihet
        mk81 kirjoitti:

        en käyttänyt ketään hyväkseni. noh jos sen kuvan olet saanut, pyydän anteeksi.

        kirjoitit vippi sivustolle, kuin uskiksilta saa vipiksi huijattua rahaa.

        En minä silti sinulle pahana ole voin auttaa nytkin, jos jotenkin voin.

        Minä vaan en hyväksy nimittelyäsi tuossa ylempänä, kun en ole sinulle mitään pahaa tehtnyt, ja raakin toin Suomeen saakka.


      • mk81
        frihet kirjoitti:

        kirjoitit vippi sivustolle, kuin uskiksilta saa vipiksi huijattua rahaa.

        En minä silti sinulle pahana ole voin auttaa nytkin, jos jotenkin voin.

        Minä vaan en hyväksy nimittelyäsi tuossa ylempänä, kun en ole sinulle mitään pahaa tehtnyt, ja raakin toin Suomeen saakka.

        en muista kirjoittaneeni sellasta(varmaan kännissä), mutta sehän on tosiaan ollu sitten minulta ihan törkeää:( kai se on vitsi muka ollut tms. en kuitenkaan niin ajattele. pyydän jälleen anteeksi. ja et olekkaan minulle mitään pahaa tehnyt, ei se siitä johdu, vaan lähinnä tuosta poikalapsi tapauksesta.

        no mutta jos vielä haluut auttaa, niin muista vaikka rukouksessa joskus, kun olen menossa parin kuukauden päästä naimisiin, että kaikki menis hyvin. tarkoitan siis sitä vihkimispäivää...jännittää meinaan. rukoile vaikka sitä että en pyörry alttarille:)


      • frihet
        poikalapsi kirjoitti:

        Kyllä minusta on päivänselvää, että on otettava todesta, kun joku uhkailee raastuvalla. On otettava todesta myös semmoinen, kun joku frihet tai muu vihjailee "tietävänsä" eikä kuitenkaan sano, mitä tietää. Olet pelle ja ilkeä kuin piru, mutta kumpikaan noista ominaisuuksista ei anna sinulle oikeutta valehdella "tietäväsi" asioita, joista et oikeasti tiedä mitään.

        Valehtlijaksi olet nyt lopullisesti paljastunut, EMÄvalehtelijaksi. Että se niistä sinun "tiedoistasi". Koetapa vastaisuudessa liikkua rehellisessä seurassa lahkolaistesi sijasta.

        Eli sama se pidätkö turpas kii, vai peräaukkos auki, samaa sulta tulee kummastakin päästä, valehtelija oot ja näyt pysyvän.

        Sinusta ei saa rehellistä edes voissa paistamalla.


      • poikalapsi
        frihet kirjoitti:

        Eli sama se pidätkö turpas kii, vai peräaukkos auki, samaa sulta tulee kummastakin päästä, valehtelija oot ja näyt pysyvän.

        Sinusta ei saa rehellistä edes voissa paistamalla.

        Että se on tuo härskeilypäivä Frihetillä vuorossa... Eikös tänään jutellakaan Jeesuksesta ja veren armosta? Eikös ollakaan mielin kielin siirappia tarjoilemassa ja "auttamassa" katulapsia ja vanhuksia... Kas, kas!

        En ole valehtelija. Sinä sen sijaan olet EMÄVALEHTELIJA, koska minua perusteitta syytät ja valehtelet vielä "tietäväsi", mitä puhut.


      • frihet
        mk81 kirjoitti:

        en muista kirjoittaneeni sellasta(varmaan kännissä), mutta sehän on tosiaan ollu sitten minulta ihan törkeää:( kai se on vitsi muka ollut tms. en kuitenkaan niin ajattele. pyydän jälleen anteeksi. ja et olekkaan minulle mitään pahaa tehnyt, ei se siitä johdu, vaan lähinnä tuosta poikalapsi tapauksesta.

        no mutta jos vielä haluut auttaa, niin muista vaikka rukouksessa joskus, kun olen menossa parin kuukauden päästä naimisiin, että kaikki menis hyvin. tarkoitan siis sitä vihkimispäivää...jännittää meinaan. rukoile vaikka sitä että en pyörry alttarille:)

        Toivotan jo etukäteen, että Jeesus Kristus saisi olla kolmas säe teidän tulevassa liitossanne.

        Ja tahdon toivoa, että liittonne kestää kaiken myrskyn, joita meille kaikille tulee.

        Jospa muistaisin lähettää häälahjan, otan jollain tavoin sinuun yhteyttä.
        Hyvää jatkoa ja jos mahdollista jätä alkohili, niin vähiin kuin vain voit.


      • frihet
        poikalapsi kirjoitti:

        Että se on tuo härskeilypäivä Frihetillä vuorossa... Eikös tänään jutellakaan Jeesuksesta ja veren armosta? Eikös ollakaan mielin kielin siirappia tarjoilemassa ja "auttamassa" katulapsia ja vanhuksia... Kas, kas!

        En ole valehtelija. Sinä sen sijaan olet EMÄVALEHTELIJA, koska minua perusteitta syytät ja valehtelet vielä "tietäväsi", mitä puhut.

        Sinä et itseäsi saa uskottavaksi, vaikka paskat pesisit housuistas.

        Kyllä minä sinua raasua ymmmärrän ja on Eräs joka tarkalleen sinua ymmärtää, voi hyvin.


      • poikalapsi
        frihet kirjoitti:

        Sinä et itseäsi saa uskottavaksi, vaikka paskat pesisit housuistas.

        Kyllä minä sinua raasua ymmmärrän ja on Eräs joka tarkalleen sinua ymmärtää, voi hyvin.

        Kas rääviötä vaan: TAAS "tiesit" ihan väärin - housut ovat olleet jalassani koko ajan. Eritteenhaju tulee kuule myös ennemminkin siltä suunnalta, jolla sinä kavereinesi liikuskelet, emävalehtelija.

        Kiitän Luojaa sinusta. Helluntailaisuus saa niin makeaa mainosta kaltaisistasi, että eipä ole tunkua teikäläisten uima-altaille, ei.

        Että semmoisia ne sinun "totuutesi" ja "tietosi" tuppaavat olemaan näämmä.


      • mk81
        frihet kirjoitti:

        Toivotan jo etukäteen, että Jeesus Kristus saisi olla kolmas säe teidän tulevassa liitossanne.

        Ja tahdon toivoa, että liittonne kestää kaiken myrskyn, joita meille kaikille tulee.

        Jospa muistaisin lähettää häälahjan, otan jollain tavoin sinuun yhteyttä.
        Hyvää jatkoa ja jos mahdollista jätä alkohili, niin vähiin kuin vain voit.

        joo toivotaan että liitto kestää, ja alkon kanssa lutraamisen pidän minimissä. tosin kykenen selvinpäinkin sanomaan asiat suoraan, kuten tuosta ylempää käy ilmi, heh. ja ei tarvii mitään häälahjaa lähettää, eiköhän noita ny tule ihan tarpeeksi muutenkin:)

        noh, ehkä ei olisi pitänyt jukkaa tuohon pellelistaan lukea, kun en tarkemmin tiedä tuosta surullisenkuuluisasta oikeuteen meno asiasta. turhaa se varmaankin on, tai siltä se näin ulkopuolisesta vaikuttaa.


      • poikalapsi
        frihet kirjoitti:

        Eli sama se pidätkö turpas kii, vai peräaukkos auki, samaa sulta tulee kummastakin päästä, valehtelija oot ja näyt pysyvän.

        Sinusta ei saa rehellistä edes voissa paistamalla.

        Galleriasivullaan Frihet sanoo heti alkuun näin:"Avoimuus ja rehellisyys ovat yksi suuri askel,johon olen elämäni panostanut." Eikös tunnu TOSI paksulta pajunköydeltä, vai mitä?

        Emä valehtelija mikä emävalehtelija!

        No niin, Frihet: avoimesti sitten ne "tiedot" rehellisesti tänne palstalle vain! Vai menetkös muuttamaan satugalleriaasi...


      • frihet
        mk81 kirjoitti:

        joo toivotaan että liitto kestää, ja alkon kanssa lutraamisen pidän minimissä. tosin kykenen selvinpäinkin sanomaan asiat suoraan, kuten tuosta ylempää käy ilmi, heh. ja ei tarvii mitään häälahjaa lähettää, eiköhän noita ny tule ihan tarpeeksi muutenkin:)

        noh, ehkä ei olisi pitänyt jukkaa tuohon pellelistaan lukea, kun en tarkemmin tiedä tuosta surullisenkuuluisasta oikeuteen meno asiasta. turhaa se varmaankin on, tai siltä se näin ulkopuolisesta vaikuttaa.

        Koita pärjäillä ja muista, että avoiliitokin koostuu kahdesta erilaisesta ihmisestä, noin niiku alkuunsa, sit vielä kummankin sukulaiset tulee hiukan kuvioihin, joten se on muutos elämässä, mutta Kristus on vievä siltäkin osin työnsä päätökseen, jos nöyränä, Hänen tahdossaan kuljemme.


      • kaaleppi..
        poikalapsi kirjoitti:

        Kas rääviötä vaan: TAAS "tiesit" ihan väärin - housut ovat olleet jalassani koko ajan. Eritteenhaju tulee kuule myös ennemminkin siltä suunnalta, jolla sinä kavereinesi liikuskelet, emävalehtelija.

        Kiitän Luojaa sinusta. Helluntailaisuus saa niin makeaa mainosta kaltaisistasi, että eipä ole tunkua teikäläisten uima-altaille, ei.

        Että semmoisia ne sinun "totuutesi" ja "tietosi" tuppaavat olemaan näämmä.

        nukuitko sinä "armaasi" kanssa ja vetelittekö toisianne....niin sä olet sitte alkanut käyttää niitä aktiivihiili kalsareita kun kesäkin on tulossa ja kärpäset....kyllähän sinä ajattelet muita tietenkin siksi etteivät muut ajattele sinua hupipylly....heheh


    • poikalapsi

      Olen saman havainnon tyylistä ja ilmaisutavoista tehnyt jo aikaa sitten myös. Samaan tyyliin kiihkeimmän uhittelukampanjan aikana kirjoitteli jokunen muukin puskanilkki, ei vain tämä "juristikaveri". Sitten vielä muutamat näistä puskan takaa puhelijoista ihmettelevät, kun heidän kanssaan ei viitsitä kovin syvällisesti jutella. Mitäpä sitä: joku pelle pyörittää show´ta ihan itse - kysyy yhdellä nimimerkillä, provosoi toisella, avaa uudestaan kolmannella - ja pitää rekisteröidyn nimimerkkinsä puhtoisena... Näin se lahkolaisilta tuo piirileikki käy.

      "Keskustelun kulku" on ilmeisesti muutamien mielestä tarkoitettu tuollaiseksi. Siksipä mm. ex-seriffi Ritari-Mohikaani aikoinaan luuli isoon mekkalaääneen, että minäkin keskustelen itseni kanssa, vaikken ole niin tehnytkään. Totena hän väitti moista, mutta hänellehän on tuo kylkiluiden väärä määräkin totta... =)) =)) Pitää kai jaksaa antaa hourivalle vanhukselle anteeksi. Muut, nuoremmat, sen sijaan saisivat tosiaan aika ajoin vilkaista peiliinkin, ennen kuin niitä kiviään muita kohti heittelevät.

      Uskis on leimallisesti kiero ja tekopyhä. Sen on tämä palsta opettanut. VIIME PÄIVINÄ kuvaavasti ovat käyttäytyneet mm. Frihet ja tämä "jukan kaveri". Sellaista pesuetta ovat.

      • poikalapsi

        Totta kai olet oikeassa: ei uskis AINA ole kiero. Olen minäkin ihan reilujakin uskovaisia tavannut. Ikävä kyllä uskis USEIN on kiero ja epäreilu, sokea omille teoilleen ja tekopyhä.


      • Puskanilkki
        poikalapsi kirjoitti:

        Totta kai olet oikeassa: ei uskis AINA ole kiero. Olen minäkin ihan reilujakin uskovaisia tavannut. Ikävä kyllä uskis USEIN on kiero ja epäreilu, sokea omille teoilleen ja tekopyhä.

        Tarkoitatko että uskis ei ole kiero, mutta uskis on kiero?


      • mk81
        Puskanilkki kirjoitti:

        Tarkoitatko että uskis ei ole kiero, mutta uskis on kiero?

        "pitää suunsa kiinni eikä vastailla poikalapsen viesteihin, provosoiden ja seksuallisuudella loukaten sekä vihjailemalla joihinkin tietoihin.

        ei jo elämässään kärsineen mieli kestä moista pommitusta. joukolla hyökkäävät ja ehdoin tahdoin tekevät poikalapsesta hullun.

        vaikka ketjut voivat olla toisille hauskoja, niin on syytä miettiä että ruudun takana on tunteva ihminen jolle voi hyvinkin kipeästi sattua saamansa loukkaukset."

        noin oli joku alempana tokassut, ja se on myös minun mielipiteeni. koko tuohon poikalapsi hommaan perustuu tuo minun pellesakiksi nimittely. ei liity uskoon, eikä minuun, mutta tuo jatkuva kiusaaminen on inhottavaa. jaahas pitänee poistua taas jokskin aikaa, kun täällä ei tuu kuin paha mieli.


      • sinä tiedät esittää moista venkkulanpeliä ja kaataa oman likasankosi sisällön niitten lähimmäistesi päälle, jotka eivät hyväksy kaltaistasi Raamatun totuutta väärentävää hinttarilimanuljaskaniljaketta..


      • poikalapsi
        stefanus kirjoitti:

        sinä tiedät esittää moista venkkulanpeliä ja kaataa oman likasankosi sisällön niitten lähimmäistesi päälle, jotka eivät hyväksy kaltaistasi Raamatun totuutta väärentävää hinttarilimanuljaskaniljaketta..

        Raamattu on kaunokirjallinen teos, joten "totuudeksi" en sitä viitsisi sanoa.

        Homofobiasi on ilmeinen. Kiitos kauniista sanoistasi: ne kuvastavat uskoasi ja asennettasi elämään sekä lähimmäisiin. Olet helluntailainen, ja sen ikävä kyllä huomaa.


      • kommenteista
        stefanus kirjoitti:

        sinä tiedät esittää moista venkkulanpeliä ja kaataa oman likasankosi sisällön niitten lähimmäistesi päälle, jotka eivät hyväksy kaltaistasi Raamatun totuutta väärentävää hinttarilimanuljaskaniljaketta..

        käy selväksi se, että kristillinen lähimmäisenrakkaus, toisen posken kääntäminen yms. ovat vain kauniita puheita jotka käytännössä karisevat pois hyvin nopeasti ja annetaan samalla mitalla takaisin. Puolustuksena on se kun "me uskovat ollaan niin vajavaisia".


      • frihet
        kommenteista kirjoitti:

        käy selväksi se, että kristillinen lähimmäisenrakkaus, toisen posken kääntäminen yms. ovat vain kauniita puheita jotka käytännössä karisevat pois hyvin nopeasti ja annetaan samalla mitalla takaisin. Puolustuksena on se kun "me uskovat ollaan niin vajavaisia".

        Sulluhan on omituinen luulo.

        Minäkin olen suht`koht tavallinen taapertaja.

        Sanon mitä milloin ja sivistykseni on kait ala kantissa, mut tää on opittua elämää.

        Löysitkö sinä jotakin puutetta edellisen ihmisen elämästä?

        Minä en ole vielä yhtään Jumalaksi verrattavaa ihmistä löytänyt, kaikista olen huomannu, että siivetkin ovat lyhyet.


        Jääköön nyt poikalapsen arviointi tältä erää pois.


      • - jukan kaveri -
        frihet kirjoitti:

        Sulluhan on omituinen luulo.

        Minäkin olen suht`koht tavallinen taapertaja.

        Sanon mitä milloin ja sivistykseni on kait ala kantissa, mut tää on opittua elämää.

        Löysitkö sinä jotakin puutetta edellisen ihmisen elämästä?

        Minä en ole vielä yhtään Jumalaksi verrattavaa ihmistä löytänyt, kaikista olen huomannu, että siivetkin ovat lyhyet.


        Jääköön nyt poikalapsen arviointi tältä erää pois.

        Valehteleeks ne tavalliset taapertajat kaikki yhtä paljo ku sä?


      • frihet
        - jukan kaveri - kirjoitti:

        Valehteleeks ne tavalliset taapertajat kaikki yhtä paljo ku sä?

        Eli en mene takuuseen.

        Tuskin tällästä taapertajaa toista löydät, kuin minä oon ja silti Jeesus minuakin rakastaa.


    • §§§

      §§§

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe