JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! tuhkimotarina alkaa uudestaan 31.3 subilta kello 17.00. mä ainakin rupeen kattoo. alatteko te katsomaan.
TUHKIMOTARINA ALKAA UUDESTAAN
12
797
Vastaukset
- yks vaan
aio katsoa sitä enää kolmatta kertaa.. mieluummin seuraan lemmen viemää
- Estrambótica
Tietysti alan seuraamaan taas! Tuhkimotarinasta ei saa koskaan kylliksi!
- Oribel
Kaikki kyllä ties tän et se alkaa koht :D mutta mikäs siinä jos sen vielä muutaman kerra mainitsee :P On niiiin kivaa et se alkaa ku en oo nähny niit jaksoi n.1-50 ni tosi kiva kattoo niitä :) ja oottelen innoissani et tulee taas niit orestes & bella kohtauksii mut niitä saan kyllä ootella :D
- orestes<3
Tietenki...Ootan,että nään Jordin lihakset ja Jordin&Pandoran ja myös oresteksen
- Chiquitita
Tottakai mä katon Tuhkista! Mäkään en nähnyt parin ekan kuukauden jaksoja. :( Mut nyt saan nähdä ne ja kunhan se dvd:kin tulee, voin katsoa ne vaikka kuinka monta kertaa! Ihanaa. =]
- Lattuska
Siis jos haluutte nähä Chiquista ja Franklinista videoita nii toi osote http://www.youtube.com/results?search_query=chiqui y franklin parte 2&search_type=
Niitä on kai 52 ja alkaa ykkösestä mä oon kattonu niitä aika paljon, koska tykkään Franklinistä ja Chiquista ja ne spii yhteen.
Joten jos kiinnostaa niin tottakai kokeilet. - gordabella
Aion katsoa ainakin alusta ne jaksot, joita en ekalla kerralla nähnyt. Mutta sitten, kun alkaa taas tutut jaksot niin en välttämättä joka päivä katsoa... Olen töissä aina uusinta-aikaan, joten en jaksa laittaa joka päivä dvd:lle. Mulla on onneksi kaikki jaksot jo ilman tekstejä, ja kesällähän tulee se boksi, joten tässähän meitä Tuhkis-faneja hemmotellaan oikein urakalla! Mutta todetakoot: TUHKIS ON AIVAN IHANA TELENOVELA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Chiquitita
TOTTA! :D
- MiGordaBella_fanittaja
... Mutta mä en saa DVD:eitä, kun sarja tulee uusintana telkkarista...
- timanttitypy
moi totta helvetissä alan kattoo!!!! ketä kerto sulle et se alkaa alusta?
- Bella de la Rosa Montiel
tottakai alan tai siis aloin jo katsomaan, en olekaan aikoihin kirjoitellut tänne mitään tai lukenut tätä palstaa.
- kyllä
tottakai
viime vuonna jä tasan yksi jakso näkemättä, innolla odottelen sitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976