suositelkaa allergialääkäriä Espoosta

lintunenttt

Suositelkaa hyvää allergialääkäriä Espoosta, joka ottaisi todesta pelkät vatsaoireet. Iho-oireita ei ole eivätkä aiemmat lääkärit ole ottaneet todesta ummetusta ja vatsakipuja.

6

2454

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarpeeksi juotavaa!

>ummetus:
      " 1. Juo paljon. Juo aamulla tyhjään vatsaan ja ennen aterioita 1-2 lasillista vettä. Runsas nestemäärä pehmentää suolen sisältöä.
      2. Syö runsaasti kuitua (30-35 g/vrk).
      3. Liiku! Liikunta edistää suolen toimintaa.
      4. Käytä niukasti rasvaa, sokeria sekä valkoista vehnäjauhetta, leivonnaisia ja pastaa. Näissä ruoka-aineissa ei ole nimeksikään kuitua.
      5. Syö säännöllisesti, pureskele ruoka huolellisesti.
      6. Varaa aikaa WC:ssä käyntiin.
      7. Omaksu säännöllinen ulostusrutiini (esimerkiksi aina aamiaisen jälkeen). "

• lapsilla oireita

Lasten allergologia, Tiina Tuomelaa (Mehiläinen) suositeltiin HUS:n lääkärin toimesta..

• Mauritsiina

Olemme käyneet Tiina Tuomelalla monta vuotta usean lapsen kanssa. Hän ottaa vastaan myös pikkujätissä. Voin lämpimästi suositella. Tiina on pääkaupunkiseudun paras lasten allergialääkäri!

• ...

eikös ne vatsaoireet yleensä allergioissa esiinny ripulina eikä ummetuksena? ummetukseen kannattaa kokeilla luumuja ja nestettä... vatsakivut johtuu siitä ummetuksesta, tuskin allergoista

• +++

Kyllä ummetuskin voi olla allergiaoire, tai ainakin johtua jostain tietystä ruoka-aineesta. Meidän esikoisella ruusunmarja aiheutti ummetusta, vaikka sen pitäisi yleisesti ottaen löysyttää vatsaa. Ja kuopuksella päärynä laittaa vatsan kovalle.

Olen kuullut, että joillakin maitotuotteet kovettavat vatsan.

Minun kokemukseni on, että mikä tahansa "kipeäksi tuleminen" voi olla allergiaoire.

• oma kokemus

Sekä sipuli, että valkosipuli aiheuttavat/aiheuttivat minulle pahat vatsakivut.
        Myöhemmin valkosipuli pieninäkin määrinä (mausteseokset) aiheutti urtikarian (nokkosihottuman), mikä kesti 3 vuorokautta.
        Olen valkosipulille allerginen (prick-testi).

Tavalliselle sipulille en ole testien mukaan allerginen, mutta syödä en sitä voi. Kerran (nuorena) syöty sipulikeitto istutti vessassa koko yön, oksensin myös.

Valkosipulin aiheuttama vatsakipu oli kouristuksenomaista, siihen ei liittynyt ripulia.
        En ole vuosiin käyttänyt valkosipulia missään muodossa, tuoteselosteet luen todella huolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1016
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      19
      1013
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      815
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 66
      742
    Aihe