Suositelkaa hyvää allergialääkäriä Espoosta, joka ottaisi todesta pelkät vatsaoireet. Iho-oireita ei ole eivätkä aiemmat lääkärit ole ottaneet todesta ummetusta ja vatsakipuja.
suositelkaa allergialääkäriä Espoosta
6
2363
Vastaukset
- tarpeeksi juotavaa!
>ummetus:
" 1. Juo paljon. Juo aamulla tyhjään vatsaan ja ennen aterioita 1-2 lasillista vettä. Runsas nestemäärä pehmentää suolen sisältöä.
2. Syö runsaasti kuitua (30-35 g/vrk).
3. Liiku! Liikunta edistää suolen toimintaa.
4. Käytä niukasti rasvaa, sokeria sekä valkoista vehnäjauhetta, leivonnaisia ja pastaa. Näissä ruoka-aineissa ei ole nimeksikään kuitua.
5. Syö säännöllisesti, pureskele ruoka huolellisesti.
6. Varaa aikaa WC:ssä käyntiin.
7. Omaksu säännöllinen ulostusrutiini (esimerkiksi aina aamiaisen jälkeen). " - lapsilla oireita
Lasten allergologia, Tiina Tuomelaa (Mehiläinen) suositeltiin HUS:n lääkärin toimesta..
- Mauritsiina
Olemme käyneet Tiina Tuomelalla monta vuotta usean lapsen kanssa. Hän ottaa vastaan myös pikkujätissä. Voin lämpimästi suositella. Tiina on pääkaupunkiseudun paras lasten allergialääkäri!
- ...
eikös ne vatsaoireet yleensä allergioissa esiinny ripulina eikä ummetuksena? ummetukseen kannattaa kokeilla luumuja ja nestettä... vatsakivut johtuu siitä ummetuksesta, tuskin allergoista
- +++
Kyllä ummetuskin voi olla allergiaoire, tai ainakin johtua jostain tietystä ruoka-aineesta. Meidän esikoisella ruusunmarja aiheutti ummetusta, vaikka sen pitäisi yleisesti ottaen löysyttää vatsaa. Ja kuopuksella päärynä laittaa vatsan kovalle.
Olen kuullut, että joillakin maitotuotteet kovettavat vatsan.
Minun kokemukseni on, että mikä tahansa "kipeäksi tuleminen" voi olla allergiaoire. - oma kokemus
Sekä sipuli, että valkosipuli aiheuttavat/aiheuttivat minulle pahat vatsakivut.
Myöhemmin valkosipuli pieninäkin määrinä (mausteseokset) aiheutti urtikarian (nokkosihottuman), mikä kesti 3 vuorokautta.
Olen valkosipulille allerginen (prick-testi).
Tavalliselle sipulille en ole testien mukaan allerginen, mutta syödä en sitä voi. Kerran (nuorena) syöty sipulikeitto istutti vessassa koko yön, oksensin myös.
Valkosipulin aiheuttama vatsakipu oli kouristuksenomaista, siihen ei liittynyt ripulia.
En ole vuosiin käyttänyt valkosipulia missään muodossa, tuoteselosteet luen todella huolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768