suositelkaa allergialääkäriä Espoosta

lintunenttt

Suositelkaa hyvää allergialääkäriä Espoosta, joka ottaisi todesta pelkät vatsaoireet. Iho-oireita ei ole eivätkä aiemmat lääkärit ole ottaneet todesta ummetusta ja vatsakipuja.

6

2616

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarpeeksi juotavaa!

>ummetus:
      " 1. Juo paljon. Juo aamulla tyhjään vatsaan ja ennen aterioita 1-2 lasillista vettä. Runsas nestemäärä pehmentää suolen sisältöä.
      2. Syö runsaasti kuitua (30-35 g/vrk).
      3. Liiku! Liikunta edistää suolen toimintaa.
      4. Käytä niukasti rasvaa, sokeria sekä valkoista vehnäjauhetta, leivonnaisia ja pastaa. Näissä ruoka-aineissa ei ole nimeksikään kuitua.
      5. Syö säännöllisesti, pureskele ruoka huolellisesti.
      6. Varaa aikaa WC:ssä käyntiin.
      7. Omaksu säännöllinen ulostusrutiini (esimerkiksi aina aamiaisen jälkeen). "

• lapsilla oireita

Lasten allergologia, Tiina Tuomelaa (Mehiläinen) suositeltiin HUS:n lääkärin toimesta..

• Mauritsiina

Olemme käyneet Tiina Tuomelalla monta vuotta usean lapsen kanssa. Hän ottaa vastaan myös pikkujätissä. Voin lämpimästi suositella. Tiina on pääkaupunkiseudun paras lasten allergialääkäri!

• ...

eikös ne vatsaoireet yleensä allergioissa esiinny ripulina eikä ummetuksena? ummetukseen kannattaa kokeilla luumuja ja nestettä... vatsakivut johtuu siitä ummetuksesta, tuskin allergoista

• +++

Kyllä ummetuskin voi olla allergiaoire, tai ainakin johtua jostain tietystä ruoka-aineesta. Meidän esikoisella ruusunmarja aiheutti ummetusta, vaikka sen pitäisi yleisesti ottaen löysyttää vatsaa. Ja kuopuksella päärynä laittaa vatsan kovalle.

Olen kuullut, että joillakin maitotuotteet kovettavat vatsan.

Minun kokemukseni on, että mikä tahansa "kipeäksi tuleminen" voi olla allergiaoire.

• oma kokemus

Sekä sipuli, että valkosipuli aiheuttavat/aiheuttivat minulle pahat vatsakivut.
        Myöhemmin valkosipuli pieninäkin määrinä (mausteseokset) aiheutti urtikarian (nokkosihottuman), mikä kesti 3 vuorokautta.
        Olen valkosipulille allerginen (prick-testi).

Tavalliselle sipulille en ole testien mukaan allerginen, mutta syödä en sitä voi. Kerran (nuorena) syöty sipulikeitto istutti vessassa koko yön, oksensin myös.

Valkosipulin aiheuttama vatsakipu oli kouristuksenomaista, siihen ei liittynyt ripulia.
        En ole vuosiin käyttänyt valkosipulia missään muodossa, tuoteselosteet luen todella huolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      116
      709
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      77
      673
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      48
      638
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      563
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      556
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      532
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      516
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      507
    9. 25
      457
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      52
      444
    Aihe