Paluuliikenne rauhallista

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200803247426461_uu.shtml

Juujuu, kyllä sen arvaa muutenkin mitä se on. Etelää kohti ajetaan jonoissa, joissa kahden lyhtypylvään matkalla on sulloutuneena 3-5 henkilöautoa ja edetään kiikunkaakun sallittua nopeutta, tai vähän alle. Nopeampaa liikkumista haluavat eivät löydä ohituspaikkoja ja jäävät jatkamaan jonoja. Osaaville ohittajille ei tehdä jonoissa tilaa, voidaan jopa räpsytellä valoja, tai näyttää keskaria.

Leveäkaistateillä ohitellaan sitten laittomasti keskiviivan yli vastaantulijoiden kohdalla. Moottoriteillä ja ohituskaistoilla ajetaan ylinopeutta, mutta motarin, tai ohituskaistan päätyttyä vauhti hiipuu kummasti.

Suomiliikenne on perseestä suunnittelupuolelta alkaen.

15

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Sinun viestit ovat aina niin helvetin negatiivisia jossa jankutetaan ja valitetaan kaikkea. Nyt viimeksi Suomen liikennettä. Mene toki sitten jonnekin Nicaraguaan jos Suomen liikenneturvallisuus ei kelpaa.
      Pitäisikö sinulla ylipäätänsä olla varaa moittia Suomen liikennesuunittelua kun omien sanojesi mukaan asut ulkomailla etkä maksa veroa Suomeen?

• Ajan paljon Suomessa, joten verojakin maksan. Mitäs muuta siinä polttoaineen hinnassa onkaan?

• ...
        Kairakettu kirjoitti:

Ajan paljon Suomessa, joten verojakin maksan. Mitäs muuta siinä polttoaineen hinnassa onkaan?

pidätkö itsesi sankarina nyt?
        Kuten sanoin, sinulla ei ole varaa valittaa Suomen tieliikennesuunittelua kun itse olet muuttanut täältä pois etkä maksa tuloveroa tänne.

Keskity omaan kotimaasi ongelmiin. Jos maksat vaivaiset 22% alv.tä niin ei riitä, sillä turisti tai pikkyttökin maksaa saman 22 %.

• ... kirjoitti:

pidätkö itsesi sankarina nyt?
        Kuten sanoin, sinulla ei ole varaa valittaa Suomen tieliikennesuunittelua kun itse olet muuttanut täältä pois etkä maksa tuloveroa tänne.

Keskity omaan kotimaasi ongelmiin. Jos maksat vaivaiset 22% alv.tä niin ei riitä, sillä turisti tai pikkyttökin maksaa saman 22 %.

Mitä vitun väliä jollain mitättömällä tuloverolla on, jota on helppo kiertää? Tuloja kun ei ole pakko edes olla ollenkaan, miten nollasta sitten veroa?

Bensan hinnassa kun on yli 75% veroa, niin se on tehnyt enimmillä ajokilometreilläni/v veroa jo sinun koko vuosipalkkasi verran, tai enemmänkin.

• ...
        Kairakettu kirjoitti:

Mitä vitun väliä jollain mitättömällä tuloverolla on, jota on helppo kiertää? Tuloja kun ei ole pakko edes olla ollenkaan, miten nollasta sitten veroa?

Bensan hinnassa kun on yli 75% veroa, niin se on tehnyt enimmillä ajokilometreilläni/v veroa jo sinun koko vuosipalkkasi verran, tai enemmänkin.

Olet kiistämättä palstan ylimielisin henkilö.
        Tähän lopputulokseen olen tullut en nyt, vaan jo kauan sitten kun täällä katsoo keskusteluitasi.

PS. Taidat ajella aika paljon ympäri Eurooppaa ja maailmaa tai missä ikinä asutkaan, tänne Suomeen ajelemaan ympäriinsä ja ostamaan niin helevetisti bensaa kun väität että tuet niin paljon valtion kassaa että sinulla on varaa arvostella heidän toimintaa.

Sanon vielä kerran : keskity oman maan ongelmiisi jonne maksat veroa.

• ... kirjoitti:

Olet kiistämättä palstan ylimielisin henkilö.
        Tähän lopputulokseen olen tullut en nyt, vaan jo kauan sitten kun täällä katsoo keskusteluitasi.

PS. Taidat ajella aika paljon ympäri Eurooppaa ja maailmaa tai missä ikinä asutkaan, tänne Suomeen ajelemaan ympäriinsä ja ostamaan niin helevetisti bensaa kun väität että tuet niin paljon valtion kassaa että sinulla on varaa arvostella heidän toimintaa.

Sanon vielä kerran : keskity oman maan ongelmiisi jonne maksat veroa.

Enitenhän minä juuri Suomeen veroja maksankin.

• ...
        Kairakettu kirjoitti:

Enitenhän minä juuri Suomeen veroja maksankin.

Olet tässä montakin kertaa vakuutellut että asut ulkomailla kanssakeskustelijoillesi.
        Miten on mahdollsta että henkilö joka omien sanojensa mukaan asuu ulkomailla ja tulee joskus Suomeen lomailemaan bemarinsa kanssa voi maksaa Suomeen pääsääntöisesti veronsa? Täh?

Vai oletko ennätysmiehiä ja käyt Suomessa töissä ja sitte illaksi kotiin jonnekin ulkomaille?

En tajua, siis kerro - asutko ulkomailla kuten olet tässä hyvin monta kertaa väittänyt tai et!

• ... kirjoitti:

Olet tässä montakin kertaa vakuutellut että asut ulkomailla kanssakeskustelijoillesi.
        Miten on mahdollsta että henkilö joka omien sanojensa mukaan asuu ulkomailla ja tulee joskus Suomeen lomailemaan bemarinsa kanssa voi maksaa Suomeen pääsääntöisesti veronsa? Täh?

Vai oletko ennätysmiehiä ja käyt Suomessa töissä ja sitte illaksi kotiin jonnekin ulkomaille?

En tajua, siis kerro - asutko ulkomailla kuten olet tässä hyvin monta kertaa väittänyt tai et!

Asun ulkomailla, eli siis en Suomessa, toisaalta, asun myös Suomessa, mutta en vakituisesti. Jos minulla ei ole verotettavaa tuloa, niin en tietenkään maksa tuloveroa. Jos ostan bensat Suomesta, niin siihen sisältyy myös verot.

Yksinkertaista.

• eri-mies
        Kairakettu kirjoitti:

Asun ulkomailla, eli siis en Suomessa, toisaalta, asun myös Suomessa, mutta en vakituisesti. Jos minulla ei ole verotettavaa tuloa, niin en tietenkään maksa tuloveroa. Jos ostan bensat Suomesta, niin siihen sisältyy myös verot.

Yksinkertaista.

minulle kuulu, mutta ymmärsinkö oikein, että mitä enemmin ajat autollasi Suomessa sitä enemmin sinusta on hyötyä suomalaiselle yhteiskunnalle. Kuten alkoholisti joka juo itsensä rapakuntoon, on veronmaksajana yhteiskuntaa hyödyttävä olento. Aivan turhaan siis toivomme USA:n allekirjoittavan "huonoja sopimuksia", vaikka ne jarruttaisivat ilmastonmuutosta. Autoilijat lienevät paljonkin hyödyllisempiä, kuin me yleisillä liikennevälineillä matkustavat. Autoilijahan voi ajaessaan osallistua vaikka nettikeskusteluun ym häntä miellytävään toimintaan, vai kuinka....

• eri-mies kirjoitti:

minulle kuulu, mutta ymmärsinkö oikein, että mitä enemmin ajat autollasi Suomessa sitä enemmin sinusta on hyötyä suomalaiselle yhteiskunnalle. Kuten alkoholisti joka juo itsensä rapakuntoon, on veronmaksajana yhteiskuntaa hyödyttävä olento. Aivan turhaan siis toivomme USA:n allekirjoittavan "huonoja sopimuksia", vaikka ne jarruttaisivat ilmastonmuutosta. Autoilijat lienevät paljonkin hyödyllisempiä, kuin me yleisillä liikennevälineillä matkustavat. Autoilijahan voi ajaessaan osallistua vaikka nettikeskusteluun ym häntä miellytävään toimintaan, vai kuinka....

Mitä enemmän kulutan polttoaineita, niin sitä enemmän siitä on hyötyä yhteiskunnalle. Pahoja onnettomuuksia ei passaa aiheuttaa, silloin menee tulot miinukselle.

Joillakin korvauksilla elelevä alkoholisti ei ole yhtä hyödyllinen valtiolle, koska rahat tulevat sieltä mihin menevätkin.

Autoilija on niin hyödyllinen valtiolle, että heitä kannattaa seisottaa liikenneruuhkissa ja liikennevaloissa.

• >e-m<
        Kairakettu kirjoitti:

Mitä enemmän kulutan polttoaineita, niin sitä enemmän siitä on hyötyä yhteiskunnalle. Pahoja onnettomuuksia ei passaa aiheuttaa, silloin menee tulot miinukselle.

Joillakin korvauksilla elelevä alkoholisti ei ole yhtä hyödyllinen valtiolle, koska rahat tulevat sieltä mihin menevätkin.

Autoilija on niin hyödyllinen valtiolle, että heitä kannattaa seisottaa liikenneruuhkissa ja liikennevaloissa.

Tuossa sinulle itämaan terveiset ;=)) Kazahstanista.http://www.youtube.com/watch?v=akK912KozZc&feature=related

• ;:;:;:

• eri-mies
        Kairakettu kirjoitti:

olisi(Linkolan mukaan)poltaa bensiiniä ja öljyä jo jalostamoilla. Ei tarvitsisi teitä, eikä rakentaa autojakaan, niin paljoa. Täytyy minunkin osallistua tuollaiseen hyödylliseen toimintaan ja ryhtyä polttamaan bensiiniä. Komeat kokko-tulet sillä saa.

• Peikko Pekka

Ja sinä olet takuulla se joka Ladallaan vetää niitä jonoja, ajelee leveäkaistatiellä keskellä kaistaa vaikka nopeampia tulisi takana, kiihdyttää Ladansa äärimmilleen ainoastaan ohituskaistojen ajaksi jotta mahdollisimman harva ehtisi ohi ja näyttelee kateuksissaan sitä keskisormea...

• ...nuo muut näyttävät jäävän näkymättömiin. Eikä ole Ladaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe