Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

25, ei liian myöhä

mmm

täytän nyt 25. oon ryypännyt 12 vuotiaasta asti säännöllisesti viikonloput. kaikki alkaa olla mennyt, toivon rippeet on vielä kasassa. mut jos nyt ei lopu, juoppous on taattu.. joten käännekohdassa ollaa. kumpa vain jaksaisin uskoa että elämässä on ideaa. en jaksa enää synkkää mieltäni, jonka olen päihteillä myrkyttänyt.. nyt tai ei koskaa, kohti valoa ja ystäviä tai pimeyteen yksinään karsimään.

alan tuntea itseni alkoholistiksi, vaikka en juo työpäivinä.

monet pullot on etsitty onnea, surkeutta tuli ja onnen aiheet lähti. tiedän et onni tulee selvästä ja itseensä tyytyväisestä päästä.

pelottaa koska on loppu tai kaiken menneen hyväksyminen edessä ja parannus. pitkä tie, kumpa jaksaisin kulkea.

8

1780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna

      Joogaa auttaa!
      Joogin elämään ei kuulu päihteiden käyttö. Joogan harrastamisesta on suurta apua päihteiden käytön lopettamisessa ja vähentänisessä!
      Hanna

      • errr85

        hei! Mulla on sama juttu.. Oon vain muutaman vuoden nuorempi ja aloittanut tuon juomisen 13-vuotiaana. Se on todella karua ja ne krapulapäivät vetää mielen niin synkäksi ja maanantainakin on vielä heikko olo. Mullakaan ei tuo juominen keskity päiville joilla on menoa, mutta viikonlopuille. Tuntuu ettei viikonloppuisin oikeasti ole muuta tekemistä kuin juominen. Kavereita on mutta niilläkin on niin omia kuvioita seurustelut sun muut niin etenkin viikonloppusin niiden näkeminen keskittyy siihen alkoholinkäyttöön ja baareiluun. Jotain vaihtoehtoista tekemistähän se pitäis kehittää.. En tiiä, eikä tuo joogakaan hullumpi olis mutta vaatii aika paljon, kun sitä ei ole koskaan kokeillut :(.


      • -n84-
        errr85 kirjoitti:

        hei! Mulla on sama juttu.. Oon vain muutaman vuoden nuorempi ja aloittanut tuon juomisen 13-vuotiaana. Se on todella karua ja ne krapulapäivät vetää mielen niin synkäksi ja maanantainakin on vielä heikko olo. Mullakaan ei tuo juominen keskity päiville joilla on menoa, mutta viikonlopuille. Tuntuu ettei viikonloppuisin oikeasti ole muuta tekemistä kuin juominen. Kavereita on mutta niilläkin on niin omia kuvioita seurustelut sun muut niin etenkin viikonloppusin niiden näkeminen keskittyy siihen alkoholinkäyttöön ja baareiluun. Jotain vaihtoehtoista tekemistähän se pitäis kehittää.. En tiiä, eikä tuo joogakaan hullumpi olis mutta vaatii aika paljon, kun sitä ei ole koskaan kokeillut :(.

        Juuri eilen pikkuveljeni kävi tyttöystävänsä kanssa kylässä. Pelasimme koko illan mölkkyä ja Monopolyä.

        Miksi nykyihmiset eivät enää vaivaudu viettämään aikaansa mukavan yhteisen puuhastelun merkeissä? Itsellänikin on tuttuja, joilla "illanvietto kamujen kesken" tarkoittaa joka kerta ryyppäämistä ja lopuksi baariin.

        Minä taas haluaisin mieluusti pelata kivoja pelejä, hörppiä teetä / kahvia ja nauraa itseni tärviölle, hyvässä peliseurassa.


      • Jossu84-
        -n84- kirjoitti:

        Juuri eilen pikkuveljeni kävi tyttöystävänsä kanssa kylässä. Pelasimme koko illan mölkkyä ja Monopolyä.

        Miksi nykyihmiset eivät enää vaivaudu viettämään aikaansa mukavan yhteisen puuhastelun merkeissä? Itsellänikin on tuttuja, joilla "illanvietto kamujen kesken" tarkoittaa joka kerta ryyppäämistä ja lopuksi baariin.

        Minä taas haluaisin mieluusti pelata kivoja pelejä, hörppiä teetä / kahvia ja nauraa itseni tärviölle, hyvässä peliseurassa.

        Nykyihmiset ei osaa tehdä yhdessä enää muuta kuin ryypätä. Miksi?
        Harvassa on meilläkin kaverit, jotka viettää vapaa-aikaansa muutenkin kuin juoksemalla baareissa / pitämällä ryyppybileitä.


    • lähimmälle

      A-klinikalle, saat sieltä terapiaa, ohjeita, oikenlaista ymmärrystä.
      Juopon tie on viheliäinen ja vittumainen, sen eteen kannattaa nöyrtyä ja tehdä kaikkensa, että siltä välttyy. ONNEA MATKAAN !

      • tuo A-kerho,..

        nimittäin ajattele itsesi vaikkapa 20-30v. myöhemmin..saat kenties diabeteksen sille kuuluvine katkoskävelyineen, pahimmassa tapauksessa muistisi häiriintyy niin..
        että saat sekavuus-ilmiöitä, aivoverenvuotoa ym..
        T: Elämä on Paras Huume! Tsemppiä sulle!


      • miksi aina huumeet
        tuo A-kerho,.. kirjoitti:

        nimittäin ajattele itsesi vaikkapa 20-30v. myöhemmin..saat kenties diabeteksen sille kuuluvine katkoskävelyineen, pahimmassa tapauksessa muistisi häiriintyy niin..
        että saat sekavuus-ilmiöitä, aivoverenvuotoa ym..
        T: Elämä on Paras Huume! Tsemppiä sulle!

        Miksi pitää aina huumeita haluta?
        Kuten sinä kirjoittamalla että
        "Elämä on Paras Huume!"


      • sdfafds
        miksi aina huumeet kirjoitti:

        Miksi pitää aina huumeita haluta?
        Kuten sinä kirjoittamalla että
        "Elämä on Paras Huume!"

        tää tapa ole nykyään ihan yleistä että baareissa käydää joka viikonloppu, ollut kautta aiakin ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe