Olen 3-kymppinen nainen enkä ole ikinä kokenut g-orgasmia. Ja se HARMITTAA!! Klitorisorgasmi on helppo saavuttaa ja nautin tietysti siitäkin, mutta joskus olisi ihanaa kokea jotain muuta vielä parempaa...
Onko mitään hyviä vinkkejä miten tuota g-ormasmia voisi lähteä yrittämään..?? Ja onko vastaavia kokemuksia muilla naisilla, ei g-orgasmia, mutta myöhemmin sen tavoittaminen on ollut mahdollista?? :)
Onko G-pistettä olemassakaan...?
8
5697
Vastaukset
- tyttelivain
Kyllä se g-piste ainakin minulta löytyy, toisaalta se ei ole mikään maaginen piste vaan sellainen pieni alue, jonka hierominen saa aikaan voimakasta mielihyvää. Minä en kyllä sitä orgasmiksi sanoisi, mutta kyllä se tuntuu taivaalliselta kun mun mies hieroo mun g-pistettä voimakkaasti.
En oikein usko, että olen kuvitellut koko g-pisteen, koska mieheni kerran yllätti mut tekemällä etusormellaan sellaista koukkuliikettä mun vaginan etuseinämää vasten. Se on sellainen liike vähän niin kuin kutsuisi sormellaan jotakuta luokseen. No, pointti oli siinä, että heti kun hän teki niin ensimmäistä kertaa, olin ihan extaasissa ja kysyin, että mitä kummaa hän mulle nyt oikein tekeekään.
En oikein osaa sanoa, että miten sen pisteen löytäisi. Ainakin mun pitää olla kiihottuneessa tilassa, että sen alueen hierominen tuntuisi joltakin. Ja se tuntuu paljon voimakkaammalta, kun mun poikaystävä hieroo sitä, kuin jos itse hieroisin. Kuitenkin hieron sitä joskus masturboidessani yksin, koska saan helpommin orgasmin hieroessani sitä samalla kun hieron klitoristani. Suosittelisin kuitenkin g-pisteen etsimiseen miestä avuksi, koska ainakin mun kohdallani se tuntuu paljon voimakkaammalta kun mies sen tekee.- tyttelivain
Sen vielä sanoisin, että jostain luin, että ei ole montaa erilaista orgasmia, vaan sen orgasmin voi saavuttaa eri alueita stimuloimalla. Itse olen kyllä samaa mieltä, mutta kyllä se g-pisteen hierominen silti tuottaa jotain ylimääräistä nautintoa mun orgasmeihin ja muutenkin. Ja kun en osaa miesystäväni kanssa saada orgasmia, niin se on mahtavaa, kun voin minuuttikaupalla vain nauttia siitä ihanasta tunteesta, kun mieheni hieroo mun g-pistettä.
- monesti kokeillut
Näit voit tehdä sen yksin:
Ärsytä ensin klitorista esim. sormella, vibralla tai alapesusuihkulla tms., että pääset vähän alkuun.
Sitten kun alat olla vähän kiihottunut, jännitä lantiopohjanlihaksia (hissiliike) jännitysasentoon, jolloin lantiopohjanlihakset antavat klitorikselle puristusta omasta kehostasi päin.
Tee sormella tyttelin neuvomaa koukkuliikettä tai pyörittävää liikettä emättimen etuseinämää vasten. Tässä vaiheessa klitokriksen (joka on siis niin iso lihas, että se ylettyy myös sinne emättimen etuseinään asti) pitäisi olla tiukentuneen tuntuinen verenpaljoudesta johtuen.
Kun tunnet, että orgasmi lähenee, jännittä lantionpohjanlihaksia entistä tiukemmaksi ja jatka klitoriksen ulkoista ärsyttämistä sekä sormella emättimen etuseinän hieromista.
Sitten se tuleeeeee
Hyvä kuvaus klitoriksen anatomiasta:
http://www.vaestoliitto.fi/seksuaaliterveys/seksuaaliterveysklinikan_nettipa/miehet/artikkelit/klitoriksen_mysteeri/
Ja sitten voit opettaa sen myös miehelle...- Etsivä löytää
Tuolta linkin takaa löytyi tällainen tokaisu: "Emättimen syvimmissä osissa sen sijaan ei naisella ole juurikaan tuntoa", mikä ei mielestäni pidä paikkaansa. Kun emättimessä menee tarpeeksi syvälle vastaan tulee ilmeisesti kohdun suu, joka tuntuu hyvinkin kovana 'klönttinä', kun sitä sormin tapailee. Olen ollut huomaavinani, että naiseni pitää tästä sormeilun yhteydessä. Normaalissa yhdynnässä kun löytää sopivan asennon ja osuus terskan päällä kyseiseen 'könttiin', niin meikäpoika on kohtuu pian valmista tavaraa. Miltä kyseisen kohta / sen stimulointi siis naisesta tuntuu?
- monesti kokeillut
Etsivä löytää kirjoitti:
Tuolta linkin takaa löytyi tällainen tokaisu: "Emättimen syvimmissä osissa sen sijaan ei naisella ole juurikaan tuntoa", mikä ei mielestäni pidä paikkaansa. Kun emättimessä menee tarpeeksi syvälle vastaan tulee ilmeisesti kohdun suu, joka tuntuu hyvinkin kovana 'klönttinä', kun sitä sormin tapailee. Olen ollut huomaavinani, että naiseni pitää tästä sormeilun yhteydessä. Normaalissa yhdynnässä kun löytää sopivan asennon ja osuus terskan päällä kyseiseen 'könttiin', niin meikäpoika on kohtuu pian valmista tavaraa. Miltä kyseisen kohta / sen stimulointi siis naisesta tuntuu?
Kysyit: Miltä kyseisen kohta / sen stimulointi siis naisesta tuntuu?
Jos pohjukkaa tai kohdunsuuta stimuloi hellästi, se tuntuu aika neutraalilta minun mielestä. Ei siis mitään sen kummempaa hekumaa. Sen sijaan enemmän tuntuu, kun jotain on pakostakin siinä "matkan varrella", että ulottuu sinne perälle asti. Eli esim. sormesta tuntuu se sormen varsi ja peniksestä peniksen varsi.
Jos napakasti tökkii emättimen pohjukkaan, minusta se sattuu inhottavasti. Sattuminen on sen verran kovaa, että se häiritsee omaa seksuaalista nautintoa. Mutta joskus mun mies innoisaan huippua lähetessään ei aina pysty hillitsemään itseään eli joskus näitä kivuliaita juttuja lipsahtaa tulla. Jos olisi lyhyempi penis, ongelmaahan ei olisi. Hänellä on ihan sellainen tavallinen, mutta silti se yltää liian perälle. Tai sitten minun värkki on poikkeuksellisen pikkuruinen.
Tietenkin oman täyteläisen fiiliksen antaa se, kun koko emätin on ns. täynnä miestä. Tulee henkinen ja fyysinen tunee, että on ihan yhtä. Se vain pitää tehdä tosi hellästi ja varovasti. Siihen ei meikäläisellä tarvita koko miehen mittaa vaan osa peniksestä riittää täyttämään minut.
Itse ainakin toivon stimulaation pääasiassa keskittyvän emättimen suulle ja emättimen etuseinään (g-piste?) klitorikseen, ei sinne peräpohjukkaan.
- .....
Ite löysin tämän ihanan g-pisteen dildolla yksikseni ja oli IHANAA...harmi vain ettei miesten kans onnistu...:/
- G-piste
tuli nelosella keskiviikkoiltana klo. 22.00.
Minusta se oli yliarvostettu ja mainostettu.
Vaimo ei edes heränny kun se tuli. Minäkin suljin tv:n ja etsin netistä runkkukamaa ja vetelin sitten käteen. En tiedä jos seuraavaksi kokeilis sitä kaalimatoa kun kesä tulee ja ne heräilee. - tyttelivain
G-piste kirjoitti:
tuli nelosella keskiviikkoiltana klo. 22.00.
Minusta se oli yliarvostettu ja mainostettu.
Vaimo ei edes heränny kun se tuli. Minäkin suljin tv:n ja etsin netistä runkkukamaa ja vetelin sitten käteen. En tiedä jos seuraavaksi kokeilis sitä kaalimatoa kun kesä tulee ja ne heräilee.Että mua sitten alkoi naurattamaan tuo viesti!! Hahhahehhehaaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745