Erogeeniset olkapäät

Yksi asia on mietityttänyt minua jo kolmisen vuotta. Niinpä kysyn mielipiteitänne.

Minulla on fantasia, jossa mies aloittaa naisen viettelemisen paljastamalla ja suutelemalla hänen olkapäätään. Kerran minulle tehtiin niin oikrassa elämässä, ja vaikkei itse suudelma ollutkaan yhtä kiihottava kuin fantasiassa, kyse ei ollut ahdistelusta.

Olen ennenkin kirjoittanut näille palstoille siitä, että jotkut naiset inhoavat yli kaiken juuri olkapään paljastamista ja saattavat verrata sitä jopa raiskaukseen. Minun mielestäni moinen on järjetöntä. Loukkaantuvatko tänne kirjoittavat naiset olkapään suutelemisesta? Puhun siis nimenomaan tilanteesta, jossa olkapäitä hyväilee joku muu kuin oma pitkäaikainen kumppani.

Ovatko muutkin sitä mieltä, että esim. BDSM-leikin voisi aloittaa olkapään paljastamisella? Jälkimmäinen kysymys liittyy omaan fantasiaani.

2

1301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serenea

Mun mielestä olkapään paljastaminen ja suuteleminen on MIELETTÖMÄN kiihottavaa! Sitä vaan tapahtuu harmillisen harvoin. Eikö miehet tajua tätä juttua?! Mun fantasioissa mies aina paljastaa olkapäät ja suutelee niitä.

• MiesLihas

Mun mielestä anaaliseksi ja suuteleminen on MIELETTÖMÄN kiihottavaa! Sitä vaan tapahtuu harmillisen harvoin. Eikö naiset tajua tätä juttua?! Mun fantasioissa nainen aina paljastaa takapuolensa ja ottaa peppuun iloisesti.

Ymmärräthän, että miehiä ja naisia kiihoittavat kovin erilaiset asiat. Ei, me miehet emme ymmärrä sanomatta olkapäiden paljastamisen merkitystä. Onko jokaisella naisella kuitenkin tarve olla se prinsessa, joka luo katseensa sirosti alas ja antaa jonkun vaatteen valahtaa alas kauniilta, pieniltä hartijoiltaan? Kyllä, naiset ovat tälläisiä. Pieniä prinsessoita, jotka haluavat vitusti liikaa - olettaen että mies nauttii samoista asoista. Teidän romanttisten fantasioiden toteuttaminen saa siis olla miehen tehtävä, mutta meidän fantasiamme ovat likaisia ja inhottavia.

EIKÖ NAISET TAJUA TÄTÄ JUTTUA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5075
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4472
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      144
      2934
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27