http://vasarahammer.blogspot.com/2008/03/ruotsalainen-jihad.html
Ulkolinjassa käsiteltiin ilmiötä nimeltä ruotsalainen jihad. Mikä saa ihmiset kääntymään islamilaiseksi ja suunnittelemaan marttyyrikuolemaa. Minua kylmäsi sen Lennartin (nykyiseltä nimeltään joku Abu Usama jotain) kammottava selitystulva islamin paremmuudesta ja vielä enemmän kammotti, kun näytettiin miten pikkulapsia aivopestiin jihadiin.
Tuli eilen toinenkin kauhea dokumentti eräästä sotavalokuvaajasta. Siinä sitä sitten näytettiin, mitä uskonsodat saavat aikaan.
Ihmiset tekevät maailmasta kammottavan paikan.
Katsoiko kukaan eilen tätä?
6
395
Vastaukset
pahan kanavina, niin kuin he voivat olla myös hyvän kanavina. Katsoitko Taru sormusten herrasta pääsiäispyhinä?
- Kössönöm
Fantasialeffat ei oikein kiinnosta.
Ihmiset ovat ihmisiä, niin pahassa kuin hyvässä. Uskovaiset vaan mielellään tunkevat ihmisen käyttäytymiseen jotain jumaluuksia tai perkeleitä. Kössönöm kirjoitti:
Fantasialeffat ei oikein kiinnosta.
Ihmiset ovat ihmisiä, niin pahassa kuin hyvässä. Uskovaiset vaan mielellään tunkevat ihmisen käyttäytymiseen jotain jumaluuksia tai perkeleitä.on mielestäni suurempi kokonaisuus kuin vain uskovaisten päähänpinttymä hyvästä ja pahasta.
- SemiSeppä
purje kirjoitti:
on mielestäni suurempi kokonaisuus kuin vain uskovaisten päähänpinttymä hyvästä ja pahasta.
Katsoitkos purje muuten Ulkolinjan ykköseltä. Tuli viime viikolla. Taisi olla nimeltään "Siksi soditaan". Huono nimi ohjelmalle, sillä siinä ei kylläkään mainittu mitään perustavanlaatuista syytä sodille. Ohjelma kertoo niistä joilla valta on ja he käyttävät sitä hyvään ja pahaan - valheita, sumutusta, retoriikkaa, vetoamista hyvään vaikka tekee pahaa.
Ohjelma taitaa olla vielä katsottavana Ylen Areenan sivuilla. Ahaa... se oli siellä
http://areena.yle.fi/hae?keyword=ulkolinja
Tämä ei käsittele sinänsä uskontoa tai ateismia vaan Yhdysvaltain poliittista järjetelmää sen vakuuttaessa kansalaisille syitä sotaan lähdön takia. - ope y
purje kirjoitti:
on mielestäni suurempi kokonaisuus kuin vain uskovaisten päähänpinttymä hyvästä ja pahasta.
ovat ihmisiä siinä kuin ei-uskovat. Kummankin toiminta ja ajattelu pohjaa samoihin lajityypillisiin tekijöihin. Siinä se kokonaisuus, kädellinen nisäkäs touhuineen.
SemiSeppä kirjoitti:
Katsoitkos purje muuten Ulkolinjan ykköseltä. Tuli viime viikolla. Taisi olla nimeltään "Siksi soditaan". Huono nimi ohjelmalle, sillä siinä ei kylläkään mainittu mitään perustavanlaatuista syytä sodille. Ohjelma kertoo niistä joilla valta on ja he käyttävät sitä hyvään ja pahaan - valheita, sumutusta, retoriikkaa, vetoamista hyvään vaikka tekee pahaa.
Ohjelma taitaa olla vielä katsottavana Ylen Areenan sivuilla. Ahaa... se oli siellä
http://areena.yle.fi/hae?keyword=ulkolinja
Tämä ei käsittele sinänsä uskontoa tai ateismia vaan Yhdysvaltain poliittista järjetelmää sen vakuuttaessa kansalaisille syitä sotaan lähdön takia.kannattaa taistella, vaikka olisikin se yksinäinen susi, kuten ohjelmassa tuotiin esille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402