Katsoiko kukaan eilen tätä?

Kössönöm

http://vasarahammer.blogspot.com/2008/03/ruotsalainen-jihad.html

Ulkolinjassa käsiteltiin ilmiötä nimeltä ruotsalainen jihad. Mikä saa ihmiset kääntymään islamilaiseksi ja suunnittelemaan marttyyrikuolemaa. Minua kylmäsi sen Lennartin (nykyiseltä nimeltään joku Abu Usama jotain) kammottava selitystulva islamin paremmuudesta ja vielä enemmän kammotti, kun näytettiin miten pikkulapsia aivopestiin jihadiin.

Tuli eilen toinenkin kauhea dokumentti eräästä sotavalokuvaajasta. Siinä sitä sitten näytettiin, mitä uskonsodat saavat aikaan.

Ihmiset tekevät maailmasta kammottavan paikan.

6

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahan kanavina, niin kuin he voivat olla myös hyvän kanavina. Katsoitko Taru sormusten herrasta pääsiäispyhinä?

      • Kössönöm

        Fantasialeffat ei oikein kiinnosta.

        Ihmiset ovat ihmisiä, niin pahassa kuin hyvässä. Uskovaiset vaan mielellään tunkevat ihmisen käyttäytymiseen jotain jumaluuksia tai perkeleitä.


      • Kössönöm kirjoitti:

        Fantasialeffat ei oikein kiinnosta.

        Ihmiset ovat ihmisiä, niin pahassa kuin hyvässä. Uskovaiset vaan mielellään tunkevat ihmisen käyttäytymiseen jotain jumaluuksia tai perkeleitä.

        on mielestäni suurempi kokonaisuus kuin vain uskovaisten päähänpinttymä hyvästä ja pahasta.


      • SemiSeppä
        purje kirjoitti:

        on mielestäni suurempi kokonaisuus kuin vain uskovaisten päähänpinttymä hyvästä ja pahasta.

        Katsoitkos purje muuten Ulkolinjan ykköseltä. Tuli viime viikolla. Taisi olla nimeltään "Siksi soditaan". Huono nimi ohjelmalle, sillä siinä ei kylläkään mainittu mitään perustavanlaatuista syytä sodille. Ohjelma kertoo niistä joilla valta on ja he käyttävät sitä hyvään ja pahaan - valheita, sumutusta, retoriikkaa, vetoamista hyvään vaikka tekee pahaa.

        Ohjelma taitaa olla vielä katsottavana Ylen Areenan sivuilla. Ahaa... se oli siellä
        http://areena.yle.fi/hae?keyword=ulkolinja

        Tämä ei käsittele sinänsä uskontoa tai ateismia vaan Yhdysvaltain poliittista järjetelmää sen vakuuttaessa kansalaisille syitä sotaan lähdön takia.


      • ope y
        purje kirjoitti:

        on mielestäni suurempi kokonaisuus kuin vain uskovaisten päähänpinttymä hyvästä ja pahasta.

        ovat ihmisiä siinä kuin ei-uskovat. Kummankin toiminta ja ajattelu pohjaa samoihin lajityypillisiin tekijöihin. Siinä se kokonaisuus, kädellinen nisäkäs touhuineen.


      • SemiSeppä kirjoitti:

        Katsoitkos purje muuten Ulkolinjan ykköseltä. Tuli viime viikolla. Taisi olla nimeltään "Siksi soditaan". Huono nimi ohjelmalle, sillä siinä ei kylläkään mainittu mitään perustavanlaatuista syytä sodille. Ohjelma kertoo niistä joilla valta on ja he käyttävät sitä hyvään ja pahaan - valheita, sumutusta, retoriikkaa, vetoamista hyvään vaikka tekee pahaa.

        Ohjelma taitaa olla vielä katsottavana Ylen Areenan sivuilla. Ahaa... se oli siellä
        http://areena.yle.fi/hae?keyword=ulkolinja

        Tämä ei käsittele sinänsä uskontoa tai ateismia vaan Yhdysvaltain poliittista järjetelmää sen vakuuttaessa kansalaisille syitä sotaan lähdön takia.

        kannattaa taistella, vaikka olisikin se yksinäinen susi, kuten ohjelmassa tuotiin esille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe