Ostetaan porukalla pohjoiskarjalasta läheltä itärajaa joku pieni autoitunut kyläpahanen jossa voimme yhtyä äiti venäjän kanssa kun aika uudelle vallankumoukselle on kypsä .Samalla voimme pikkuhiljaa lisää maata ostamalla /valtaamalla perustaa mini Neuvostoliiton jossa on kaikki asiat hyvin .Ehkäpä saamme projektiimme jopa EU tukea jos osaamme asian oikein esittää.
Perustetaan Uusi Neuvostoliitto
4
218
Vastaukset
- PappaManninen
Lahjoitan ryhmällenne 500 km piikkilankaa(nato-piikkilankaa) ja portin kupeeseen muutaman megawatin sähkövoimalan...
No, vitsi....- Wäinä
Ei teitä paskapöydässä olekkaan nähty sitten amerikanreissun. Se on morot.
Paskapuheita pitäisi välttää ollaksensa uskottava.Mistä saat kymmenen metriä piikkilankaa yleensä? Ammattimiehenä arvioisin Nato-langan painavan 130/g metri.Se tarkoittaa 1,3 tonnia/kilometri.
Se tarkoittaa 700 tonnia ja sen kuljettamiseen tarvitaan 15 suurta rekkaa.
Nato-hinnoilla Pappamanninenkin pärjäisi,kuka tahansa pärjäisi.Pulma on siinä,että noin helvetin pieleen kukaan kustannuslaskennasta vähääkään ymmärtävä ei huultaan heittäisi.
Olen työmies.Se tarkoittaa,että olen oppimaton mutta en tyhmä. - PappaManninen
Wäinä kirjoitti:
Ei teitä paskapöydässä olekkaan nähty sitten amerikanreissun. Se on morot.
Paskapuheita pitäisi välttää ollaksensa uskottava.Mistä saat kymmenen metriä piikkilankaa yleensä? Ammattimiehenä arvioisin Nato-langan painavan 130/g metri.Se tarkoittaa 1,3 tonnia/kilometri.
Se tarkoittaa 700 tonnia ja sen kuljettamiseen tarvitaan 15 suurta rekkaa.
Nato-hinnoilla Pappamanninenkin pärjäisi,kuka tahansa pärjäisi.Pulma on siinä,että noin helvetin pieleen kukaan kustannuslaskennasta vähääkään ymmärtävä ei huultaan heittäisi.
Olen työmies.Se tarkoittaa,että olen oppimaton mutta en tyhmä.sanoi pasasen pertti....
- pajunköyttä
Oletko hyvä lumoamaan massat? Kyllä siitä jonkunmoinen Sointula muodostuis. Mutta tossa olis pieni lainaus porukkahommiin.
"Ajattelevat ihmiset ovat kuitenkin aina vähemmistönä: Massat nielivät pureskelematta lehtien tarjoileman pajunköyden. (Esimerkiksi Kolmannen Valtakunnan sekä Neuvosto-Venäjän propagandan teho perustui yksinkertaiseen faktaan: "MASSAT ovat eläimiäkin tyhmempiä ! Vain YKSILÖT ajattelevat !" Josef Goebbelsin iki-viisauden riimitti taannoin ajanmukaisena runomuotoon joku iskelmäsanoittaja: "SEURA, APU, ALIBI ja SEITSEMÄN PÄIVÄÄ/ on kaikki/ minkä suomalainen ymmärtää !" On vahinko, ettei laululyriikasta jaella FINLANDIA-palkintoja..!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828