Ulkoministerimme on joutunut kohtuuttoman ja turhan ajojahdin kohteeksi. Kohublondin tyhmyys kostautui, hänhän antoi medialle aiheen tähän ajojahtiin. Siis mikä asia olisi Suomessa viimeaikoina saanut vastaavaa palstamm ja lähetysaikaa medioissa? Ainoa henkilöt, joilla on oikeus arvostella Kanervan mahdollisia asiattomia viestejä ko. blondille ovat hänen (siis Kanervan) omat läheiset. He eivät siihen varmastikaan median apua tarvitse saati halua! Minua ainakin pelottaa tämä median mieletön valta!
Kohtuuton ajojahti!
3
192
Vastaukset
- Suomenpopula
Hyvä että mädät poliitikot eivät nykyään pysy piilossa. Kanervan ansiosta Suomi on naurunaiheena ympäri maailman.
- mielipiteeni
Mielestäni Kanervan asioiden hoidossa Ministerinä ja lukuisissa luottamustehtävissä ei ihan oikeasti ole ollut mitään mätää! Hän on hyvin sosiaalinen ja pidetty henkilö. Hyvin avoin ja asioihin innolla suhtautuva. Jos mielestäsi meiltä mätiä päättäjiä löytyy niin minun mielestäni Kanerva ei ole sopiva malliesimerkki siihen joukkoon. Minä en ainakaan löydä perusteita. Jos sanot, että nämä tekstiviestit....niin vastaan... ei tee mokomat ketään mädäksi....tai sitten täällä joukossamme kulkee tuhansia "mätiä" ihmisiä....luuletko, että Kanerva on ainoa tekstaileva suomalainen? Hyvin on pieniä nämä Kanervan "synnit" tuolla maailman lehdistössä. Aiheuttivat hetken kirjoittelua, mutta so what?
- Kyllästynyt Ilta-Sanomiin
Joka ihmisestä löytyy varmaan Ilta-Sanomien ja Hymyn toimintaperiaateiden mukaan sopimattomien tekstarien lähettäjiä.
Yksityiselämää tulisi kunnioittaa.Sekä pääministeri että ulkoministeri ovat toimineet tässä muuttuvassa maailmassa hienolla tavalla.
Ehdotan, että emme osta/tilaa Ilta-Sanomia ja Hymyä.
Jokelan surullisessa tapauksessa mm.Ilta-Sanomat
oli sopimattomalla tavalla onnettomien ihmisten kimpussa.
Mennään joukolla ostoboikottiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770