Klikkaan tuolla alalaidassa olevaa Lähiverkkoyhteys kuvaketta,
Paketit Lähetetty 1560 040
Vastaanotettu 1806 677
Paketit?
Olen aina jotenkin nuo luvut tuossa ne on tavuja?
Ja taas paketit on eri juttu...
En ole ikinä tuohon paketti sanaan kiinnittänyt huomiota, vaikkapa luku 672 632 on lähes 700 megtavua. Paketit on taas eri juttu...?
Mikä ohjelma kertoo vastaanotetut megatavut ja lähetetyt.
Tässä menee ihan sekaisin, no kuten ubuntussa
Received bytes 8.0 MiB selvempää.
Mikä ohjelma kertoo?
3
372
Vastaukset
- on tietokonemaailmassa
yleensä muutama sata tavua, yleensä 256 tavua.
IP-paketti on vaihtuvan pituinen.
Datan paketointia käytetään nopeuden takia.
Lähetetään paketti, vastaanottava pää tarkistaa sen
kunnon ja vastaa joko
-OK, jolloin läheteään seuraava paketti
-VIKA OLI, jolloin paketti lähetetään uusiksi
Jos tämä hyväksytty/hylätty ruljanssi tehtäisiin
tavu kerrallaan niin hiiidaaastaaa olisi.- noin ja toinen
tärkeä syy ip-paketeissa on osoitteisto. Joka
paketin alussa on osoite minne paketti on tarkoitettu ja myös lähettäjän osoite. Muutakin protokollatietoa paketissa jonkin verran kulkee mm. paketin juokseva numerointi jotta vastaanottaja osaa taas koota koko viestin paketeista kasaan. - Barbaari 1298
noin ja toinen kirjoitti:
tärkeä syy ip-paketeissa on osoitteisto. Joka
paketin alussa on osoite minne paketti on tarkoitettu ja myös lähettäjän osoite. Muutakin protokollatietoa paketissa jonkin verran kulkee mm. paketin juokseva numerointi jotta vastaanottaja osaa taas koota koko viestin paketeista kasaan.Olen jotenkin aina Lähiverkkoyhteys tilaan että
tuossa on päivän vastaanotettu tieto,
eikö ole mitään ohjelmaa mikä näyttäisi vähän monipuolisemmin, kaikenlaisia tilastoja. Tärkein
lähetetty ja vastaanotettu data, megatavuina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659