Lamautti palstan muutamaksi päiväksi koska täällä riehuu riivattu. Nyt näkyy vastauksista, että ne joilla ymmärrys on, ovat poissa eivätkä osallistu herjaamiseen. Riivattukin hiljenee kun itsensä kanssa joutuu toraamaan. Hengen ja TOTUUDEN voitto, lahkon tappio. Aamen!
Pyhä Henki
5
168
Vastaukset
- totuus,
Saatanan henkivallat tuhoaa ja hajottaa ja estää totuuden sanan leviämisen kaikilla mahdollisilla keinoilla.
- että Suomi 24
lopettaisi nämä hengelliset pastat kokonaan, näistä ei ole mitään hyötyä, vaan päinvastoin, sunin "kerettiläisyys" on jo tuhonnut monen uskon ja luottamuksen Jumalaan. Suni ei ole kristinuskova, joten hän keskustelee väärällä foorumilla!
- ei itse
älyä lähteä, niin pysäyttäköön Jumala hänet pian.
- Aamen*
ei itse kirjoitti:
Aamen
- Totuuden henki
ei itse kirjoitti:
piti pari päivää paussia ja puhalsi henkeä, niin
jaksaa taas riehua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774