Toisaalta pitäisi vakuuttaa perheelle ja läheisille ettei itse kokenut menetyksiä ja kuuluu harvoihin voittajiin...
Toisaalta pitäisi esittää huijattua ja tyhmää niille jotka on itse huijannut (tietämättään) mukaan !!
Sponsoreiden nolo tilanne
8
1553
Vastaukset
- yritystoimintaa
perheelle pitää vakuutella, että hyvin menee ja alaisille, että huonosti menee, etteivät ruinaa palkankorotusta. Ja kommarimurojen tapaisille asiakkaille pitää esittää köyhää, etteivät tule kateellisiksi ja lopeta asiointia.
- lautaselta
Niih... kateus se vie kalatkin vedestä. Koettakaa suolinkaiset keksiä muuta toimintaa kuin toisten kadehtiminen...
- Hyviä
lautaselta kirjoitti:
Niih... kateus se vie kalatkin vedestä. Koettakaa suolinkaiset keksiä muuta toimintaa kuin toisten kadehtiminen...
Jos jokin taho jalomielisesti ja pyyteettömästi pyrkii paljastamaan kusetuksen, jossa ilmeisesti tekin menetitte sievoisen summan euroja, niin en aivan noin ikävästi heistä nyt täällä kirjoitelisi.
- kantaan!
Hyviä kirjoitti:
Jos jokin taho jalomielisesti ja pyyteettömästi pyrkii paljastamaan kusetuksen, jossa ilmeisesti tekin menetitte sievoisen summan euroja, niin en aivan noin ikävästi heistä nyt täällä kirjoitelisi.
Minulle on myös aivan mahdoton käsittää...
Miksi muroille kiukutellaan, he sentään ovat ainoa taho joka on penkonut asian perinpohjin. Eikös heidä pitäisi sankareita?
Todennäköisesti jengiä syö se, että olisivat kerkeneet kotiuttaa ilman muroja.. - auttaa jos
kantaan! kirjoitti:
Miksi muroille kiukutellaan, he sentään ovat ainoa taho joka on penkonut asian perinpohjin. Eikös heidä pitäisi sankareita?
Todennäköisesti jengiä syö se, että olisivat kerkeneet kotiuttaa ilman muroja..jos kyseessä on huijaus? Rahat eivät silloin kuulukaan saajalle ja ne tullaan perimään takaisin.
- oikeassa
auttaa jos kirjoitti:
jos kyseessä on huijaus? Rahat eivät silloin kuulukaan saajalle ja ne tullaan perimään takaisin.
olet. No mikähän niitä sitten kiukuttaa? Aika mutulla veikkasin, mutta pakkohan siihen joku syy on olla?
- sanottu
kantaan! kirjoitti:
Todennäköisesti jengiä syö se, että olisivat kerkeneet kotiuttaa ilman muroja..että ei pidä tappaa huonojen viestien tuojaa.
Omassa itsessäänhän EI VOI OLLA mitään vikaan, eikä tietenkään omissa päätöksissä - siispä suunnataan viha viestintuojaan, jos viesti ei miellytä!
- joku perheenjäsen
kuitenkin erehtyy leuhkimaan jollekin ulkopuoliselle, kuinka hyvin menee jne. ja tämä kantautuu rahansa menettäneiden korviin. Hankalaa tasapainoilua. Toisaalta takaisinperinnän jälkeen voi olla aika vaikeaa esittää voittajaa edes omalle porukalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362