Neljän kuukauden oksentamattomuuden jälkeen ahmin ja oksensin eilen. Itse oksentamattomuusputken katkaisemista en osaa edes kauheasti katua. Muuten tuntuu kyllä pahalle. Päätin jo töissä että tänään ahmin ja myös oksennan. Kun pääsin kotiin ahmin. En mitään hulluja määriä. Tai siis normaalille ihmiselle kylläkin mutta ei "kokeneelle ahmijalle". Oksensin ja tietysti silmästä katksesi verisuoni, kasvot on turvonneet ja täynnä pieniä punaisia pilkkuja ja kurkku on jumalattoman kipeä. Oksentamisen jälkeen otin vielä yliannostuksen laksatiivejä. Huilin pari tuntia ja vedin sitten 15 minikarjalanpiirakka munavoin kanssa. Niitä en oksentanut. 22-aikaan menin nukkumaan ja 1-aikaan heräsin vatsakipuihin. Kävin pöntöllä ja rupesi myös oksettamaan joten oksensin. Ei siinä enää tuntenut itseään ihmiseksi. Tämä oli jo kolmas kerta kun ulostuslääkkeet on saanu mut niin pahoinvoivaksi että olen oksentanut pahasta olosta, ei väkisin. Tänään sitten jatketaan pöntöllä istumista. Oli vaan jollekin kerrottava ja kun muille en kehtaa näin avoimesti niin kerron teille. Tuntuu jo vähän paremmalle ja toivon mukaan pystyn taas olemaan toiset 4 kuukatta (jos ei loppuelämän) oksentamatta.
Neljän kuukauden tauon jälkeen
Mar
1
302
Vastaukset
- n26v
Musta oli hyvä että purkasit. Mä en tiedä miten mä ite jaksaisin jos en pystyis purkaamaan mun mättöjä ja sairauteni oireita jollain tavalla. Siitä tulee vähän ns. puhtaampi olo ku on saanut kertoa "jollekin" (olkoonkin se sitten vaikka netti foorumi) ;)
Voimi voimia voimia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181