Muka sähkönsäästöpäivä.
Australiasta levinnyt humpuukipäivä,pyh sanon minä.
Nyt kun melkein kaikki käyttää energiansäästölamppuja (paitsiminänesisälelohopeaa)
ja suurinosa sähköstä tuotetaan ympäristöystävällisellä ydinvoimalla niin minkä tähen sähköä pitäisi säästää??
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1510474
Itse uskon että sähkön säästäminen itseasiassa lisää kulutusta varsinkin lämpöisissä maissa kuten Australia!!
Mutta se kait onkin tarkoitus?
Lauantaina valot päällä 24h
5
385
Vastaukset
- yhtälö
Säästäminen lisää kulutusta???
Voisitko selittää.- No ihmisiä kehoitetaan sääs...
sähköä katkaisemalla valot mutta tämähän ei riitä monellekkaan,omaloitteiset katkaisevat myös esim ilmastoinnin ja kun tämä on pois päältä muutaman tunnin olo käy sietämättömäksi ja sitten taas kun saa "luvan" laittaa se päälle se laitetaan tohottamaan täysille saavuttaakseen alkuperäinen lämpötila mahdollisemman nopeasti.
Mikä tosin kestää kauan lämpöisissämaissa kuten Australia huonon eristeiden takia. - jeeses.
Eräs ongelma on säästämisessä se,että hinta nousee mitä vähempi käytetään.Koska pörssiyhtiöiden on saatava aina nousua liikevaihtoonsa.
- 4 biljoonaa
ihmistä ja siksi valot halutaan pois ettei tekijää(eliitti) näetä.
- isodsaadsguob
Kodeissa tapahtuva sähkön säästäminen ei vaikuta hevon paskaakaan. Se on teollisuus ja muut laitokset, jotka voisivat jotain säästää (ja säästävätkin kun tehtaita ajetaan alas ja työpaikat ulkoistetaan ulkomaille).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872