mistä apua?

apua kaipaava

olen työtön eikä rahat riitä elämiseen. Saan toimeentulotukea vähän mutta ei riitä. Mistä muualta voisin kysyä apua? Ruoka-apua? Olen kuullut että kesälomaksi voi saada jotain lomatukea. Mutta mistä ja miten?

11

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua´´´´

Eikös tuo kirkko aina mainosta että on diakoniaa ja muuta. Kysy myös sossusta EU:n ruoka-apua.

• riittää

Pitäisiköhän ensisijaisesti miettiä, miksi rahat ei riitä.

• kauaa miettiä

Yhteiskunta on ahne paska!

• elättää itsensä
        kauaa miettiä kirjoitti:

Yhteiskunta on ahne paska!

työllä, ne etuudet ovat vain tilapäinen tuki jka apu.
        Eikä yhteiskunta mitään ahnehdi, se on ihminen itse.
        Pitää olla kun muillakin on.
        Lomien kyselijälle, voit etsiä näin, googleta :
        tuetut lomat
        mutta nekään ei ole ilmaisia, pitää olla matkarahaa ja käyttörahaa, ala siis äkkiä säästää!

• sinulla
        elättää itsensä kirjoitti:

tuetut lomat
        mutta nekään ei ole ilmaisia, pitää olla matkarahaa ja käyttörahaa, ala siis äkkiä säästää!

>tarkoitus on että jokainen elättää itsensä.

Hyvänen aika, kiva että kerroit meille muillekin kun eihän me tota oltaisi itse hoksattukaan!!

• pitäisi olla
        elättää itsensä kirjoitti:

tuetut lomat

Sinä olet nyt kyllä ihan pihalla moralisaarnoinesi, tai sitten liikut jossain aivan toisen laisissa ympyröissä kuin minä, ja joista ympyröistä minä en mitään tiedä.
        Minä olen ymmärtänyt ihmisten poikkeuksetta haluavan nimenomaan tulla toimeen ensisijaisesti omalla työllään, ja joka tapauksessa omaa talouttaan itse omin bisneksin tai eläkkein halliten.
        Minulle pelkkä ajatuskin siitä että joku oikeasti kokisi sossun elättinä olemisen helppona tai mielyttävänä olotilana tuntuu mahdottomalta, mutta ehkä se ei sitten niin sinulle tunnukkaan mahdottomalta.

• niin että
        pitäisi olla kirjoitti:

Sinä olet nyt kyllä ihan pihalla moralisaarnoinesi, tai sitten liikut jossain aivan toisen laisissa ympyröissä kuin minä, ja joista ympyröistä minä en mitään tiedä.
        Minä olen ymmärtänyt ihmisten poikkeuksetta haluavan nimenomaan tulla toimeen ensisijaisesti omalla työllään, ja joka tapauksessa omaa talouttaan itse omin bisneksin tai eläkkein halliten.
        Minulle pelkkä ajatuskin siitä että joku oikeasti kokisi sossun elättinä olemisen helppona tai mielyttävänä olotilana tuntuu mahdottomalta, mutta ehkä se ei sitten niin sinulle tunnukkaan mahdottomalta.

Siitä puhe mistä puute. :)

• on..

Suurikysymys on ensin. Miksi rahasi ei riitä? Sanoit olevasi työtön ja saavasi vähän toimeentulotukea. Samalla lailla on monella muullakin, en sano että rahat riittäisi, mutta kun ne laittaa riittämään niin toimeen tulee. (Työttömyyden syynä on vajaa kuntoisuus joten työhön kelpuuttavaa työnantajaa ei hevillä löydy).

Paras lääke rahanpuutteeseen on tietysti hakeutua johonkin sellaiseen työhön josta maksetaan palkkaakin ts. työnantaja on palkanmaksuhaluinen.

• joojoo.

>hakeutua johonkin sellaiseen työhön josta maksetaan palkkaakin ts. työnantaja on palkanmaksuhaluinen.

Missäs näitä satuolentoja sitten voisi tavata?

• niin vastaan
        joojoo. kirjoitti:

>hakeutua johonkin sellaiseen työhön josta maksetaan palkkaakin ts. työnantaja on palkanmaksuhaluinen.

Missäs näitä satuolentoja sitten voisi tavata?

kysyppä vaikkapa työvoimatsta tai ns. yksityisiltä työnvälittäjiltä, saattaisivat tietää, mutta kertovatko sulle siitä en mene takuuseen.

• palkkalla
        niin vastaan kirjoitti:

kysyppä vaikkapa työvoimatsta tai ns. yksityisiltä työnvälittäjiltä, saattaisivat tietää, mutta kertovatko sulle siitä en mene takuuseen.

siivoustöitä löytyy muutamaksi tunniksi päivässä
        jossa 2t.pitää siivota 8t.alue.
        Sellaisiin saavat etsiä duunareita lopunelämäänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe