täällä kirjoittelevista uskovaisista.
Toivon sydämestäni, että lapset ja nuoret lukevat näitä palstoja.
Jos olen jostakin
6
413
Vastaukset
- AAAAAAAAMEN
Kiihkouskovaisuus kunniaan...
- 18vtyttö
Mutta kirjoitukset täällä voivat olla myös harhaanjohtavia. Pakolla ei kannata ottaa tosissaan ihmisten omia mielipiteitä. Luetaan Raamattua! Siitä saamme suoraan totuuden:)
- nuori ihminen
Mutta varovaisuutta kannattaa noudattaa ja muistaa mikä on Jumalan sanaa ja mitkä ihmisten omia mielipiteitä. Jotkut saattavat olla harhaanjohtavia. Parasta on lukea Raamattua, sillä siitä saamme suoraan tietää totuuden.
- mutta korjaisin
omalta osaltani tekstin niin, että iloitsen asiallisesti kirjoittelevista uskovaisista ja olen surullinen niitten uskovaisten puolesta, jotka "paukuttelevat Raamatulla päähän". Heille sanoisin, että kannattaa miettiä kaksi kertaa, missä heidän Jumalan rakkautensa on.Jos minä uskovaisena tulen niistä teksteistä pahalle päälle, niin kuinka paljon ennemmin he, jotka eivät usko! Sanomasi tuskin menee perille...
- neuvo
sinulle. Samaista itsesi ihmisen poikaan ja mieti miten vahvalla pohjalla uskosi tosiasiassa on. Mieti hieman viisaiden kirjoitusten sisältöä, oppeja ja neuvoja. Tulet huomaamaan että olet kaukana taivaasta, todella kaukana. Sinä olet kirkko, ja ennen kahden yhtymistä joudut tekemään hurjan määrän uhrauksia. Se että tulet pahalle päälle ylipäätään mistään kertoo jo uskosi vahvuudesta, enemmän kuin 1000 sanaa.....surullista mutta totta. Taivas tulee elämässä ei kuolemassa.
- ihmisillä on
tuki pylväänä kirkko.mutta kuunteleeko meidän kirkko meitä maksavia seurakuntalaisia.Ei mielestäni.
työn tekiöillä on tietääksweni omat tehtävät,ja heidän pitäisi tasapuolisesti KAIKKIEN seurakuntalaisen asioita hoitaa.ja siinä teillä KAIKKI työntekiät on vielä oppimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3021165Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83981- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701