Kaupunkipuisto

hkkp

Hangosta on tulossa Kansallinen Kaupunkipuisto hoitosuunnitelmineen. Tarkoittaako tämä nyt sitä ettei siellä enää saa sikailla edes Juhannuksen ja Regatan aikana?

9

1371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisi

saada sikailla juhankuksena ja regatan aikana?

• Mietin vaan

Valmis ihan ITSE tulemaan kaiken sen paskan ja lasinsirun ymymym..............Siivoamaan???????
      Epäilen että et, joten silloin kannattaa pitää turpa kiinni!
      PS, Toivottavasti ei kuljeta samaa katua

• hkkp

...ota ihan iisisti,.. ootpas agressiivinen,... ymmärsit ihan väärin kysymykseni, ehkä näin: ei kai sikailua enää voida sallia Juhannuksen ja Regattaviikonlopun aikana jos Hangosta tulee kansallinen kaupunkipuisto hoitosuunnitelmineen, näin... tietääkö kukaan asiasta?
        Itse en 5-kymppisenä enää mahdu ryhmään sikaileva nuoriso.

• Yks vanha Hankolainen

Sinä joka kirjoitat lasinsirusta tai paskasta, minulle herää kysymys. Tunnetko sinä Hangon, jollet sinä tunne Hankoa, niin sinun ei tarvitse sanoa mitään. Hangossa on oma kulttuuri jolla on omat perinteet, jotka elää vuodesta vuoteen. Hanko on pieni viehättävä kaupunki joka elää sellaisenaan.
        On mahdollista että kaupunki miljöö on muuttunut, jossa näkyy hyvät ja huonot puolet, mutta silti Hanko elää.

• yks toinen vanha Hankolainen
        Yks vanha Hankolainen kirjoitti:

Sinä joka kirjoitat lasinsirusta tai paskasta, minulle herää kysymys. Tunnetko sinä Hangon, jollet sinä tunne Hankoa, niin sinun ei tarvitse sanoa mitään. Hangossa on oma kulttuuri jolla on omat perinteet, jotka elää vuodesta vuoteen. Hanko on pieni viehättävä kaupunki joka elää sellaisenaan.
        On mahdollista että kaupunki miljöö on muuttunut, jossa näkyy hyvät ja huonot puolet, mutta silti Hanko elää.

no niin Hankolainen, ollaanpas sitä niin Hankolaisia tuolla uhoomisella. Eihän edellisessä viestissä ollut muuta kysymystä kuin ihmeteltiin kehitystä, ja heti vinoillaan. Itsekin asun Hangossa, mutta en ole tyypillinen kaikelle katkera Hankolainen, joka on edustaa Suomalaisen kateuden ääripäätä, joka kyttää ulkopuolisia, haluaa ymmärtää kaiken väärin, sallii lasinsirut ja paskat, eikä osaa tehdä asialle mitään muuta kuin valittaa!!! Tämäkö se mainitsemasi Hangon kulttuuri joka elää vuodesta vuoteen. Herätkää ja tehkää siitä mainitsemasi viehättävä kaupunki, joka elää, sillä kaupunki on kuollut, paitsi kesäisin kun kesähankolaiset ja veneilijät tulevat taas kaupunkiin.

• ???
        yks toinen vanha Hankolainen kirjoitti:

no niin Hankolainen, ollaanpas sitä niin Hankolaisia tuolla uhoomisella. Eihän edellisessä viestissä ollut muuta kysymystä kuin ihmeteltiin kehitystä, ja heti vinoillaan. Itsekin asun Hangossa, mutta en ole tyypillinen kaikelle katkera Hankolainen, joka on edustaa Suomalaisen kateuden ääripäätä, joka kyttää ulkopuolisia, haluaa ymmärtää kaiken väärin, sallii lasinsirut ja paskat, eikä osaa tehdä asialle mitään muuta kuin valittaa!!! Tämäkö se mainitsemasi Hangon kulttuuri joka elää vuodesta vuoteen. Herätkää ja tehkää siitä mainitsemasi viehättävä kaupunki, joka elää, sillä kaupunki on kuollut, paitsi kesäisin kun kesähankolaiset ja veneilijät tulevat taas kaupunkiin.

Olen samaa mieltä. Hangossa ei tapahdu mitään, ei ainakaan mitään vastinetta verorahoille. Täällä vaan hyvä-veli-kuppikunnat pyörittää kaupunkia miten huvittaa ja me Hankolaiset vaan ollaan tyhminiä hiljaa.

• Anonyymi
        Yks vanha Hankolainen kirjoitti:

Sinä taas et taida Hangon kulttuuria tuntea laisinkaan. Lasinsirut ja sikailu ovat asioita jotka eivät kuulu yhtään mihinkään, eivät edes Hankoon.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hangon tulisi ottaa oppia vaikka merikaupunki Kotkasta, jossa on tehty kansainvälisestikin arvostettua työtä puistojen hyväksi. Siellä niin kuntalainen kuin vierailijakin on tervetullut yhteiseen hoidettuun virkistysalueeseen upeine kasveineen ja kukkivine puineen. Koska kyseessä on merikaupunki, on rannikko-olosuhteet otettu hienosti huomioon siellä.
      Olisi Hangon puisto- ja virkistysalueen päättäjillä pienen opintomatkan paikka?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe