Te jotka täällä olette valittaneet kotimaamme huonoa terveydenhoitoa, toivottavasti katsoitte eilen Silminnäkijä ohjelman TV:stä, eipä tarvi enään rutista.
Sairaille ja vammaisille
11
664
Vastaukset
- kaikki on
suhteellista jos Suomi katsotaan hyvinvointi valtioksi niin täällä kuuluukin olla asiat helvetin hyvin. Ei sitä sovikkaan rinnastaa mihinkään kehitys valtion oloihin. Että se siitä, ja jos Suomea rinnastetaan esim, Espanjaan niin suomessa on paljon huonompi terveydenhuolto kuin siellä.
- rutistaan
No täällähän ON asiat helvetin hyvin.
- Telekkunen
Et kai vaan muodosta käsitystäsi Espanjan terveydenhuollosta niihin kokemuksiin, mitä olet sieltä saanut matkavakuutuksellasi?
Sillä ei nimittäin ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Kyllä Suomessa on huippuluokkaa oleva terveydenhuolto. - Havanera
Ei kai kokemuksesi Espanjan terveydenhuollosta vain rajoitu lomamatkojesi matkavakuutuspalvelujen käyttöön?
Sillä ei ole mitään tekemistä Espanjan todellisen terveydenhuollon kanssa.
Suomen terveys- ja sosiaalihuolto ovat maailman huippuluokkaa.
- Hartaasti
Toivotaan että sairastut ja vammaudut hyvin pian, niin pääset nauttimaan kotimaan hyvää terveydenhoitoa, kun kerran kadehdit vammaisia.
- toivotuksesta, mutta..
Olen kuule jo sairastellut pitkään, joten siitä tiedänkin kuinka hyvin asiat täällä ovat.
Missä lukee niin, että KADEHDIN vammaisia ?? - toivotuksesta
Mutta olen jo kauan sairastanut,joten toivomuksesi oli vähän myöhässä.
Juuri siksi tiedänkin, että täällä on terveydenhoito hyvin järjestetty ja olot mitä parhaat.
Missä kohtaa lukee että KADEHDIN ja vammaisia ?? - kusipää
toivotuksesta kirjoitti:
Mutta olen jo kauan sairastanut,joten toivomuksesi oli vähän myöhässä.
Juuri siksi tiedänkin, että täällä on terveydenhoito hyvin järjestetty ja olot mitä parhaat.
Missä kohtaa lukee että KADEHDIN ja vammaisia ??Kummasta päästä vammauduit?
Kummasta päästä vammauduit?
ainakin tämä H:kyrö. Täällä kirjoitetaan pakkopäätös hullujenhuoneelle kahdessa minuuttissa, joka kumotaan psykiatrisella osastolla Hyrkillä kahdenkymmenen minuutin kuluttua. TASOKASTA TERVEYDENHOITOA.
- kansalainen koskelta
kusipää kirjoitti:
Kummasta päästä vammauduit?
peiliin näet kirjoitukseesi sopivan ääliön siellä
- kerkisit
paikkakunta kirjoitti:
ainakin tämä H:kyrö. Täällä kirjoitetaan pakkopäätös hullujenhuoneelle kahdessa minuuttissa, joka kumotaan psykiatrisella osastolla Hyrkillä kahdenkymmenen minuutin kuluttua. TASOKASTA TERVEYDENHOITOA.
Hyrkille 20 minuutissa H:kyröstä. Vietiinkö sinut lentokoneella sinne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808