Olen kyllä huomannut että itse TUOMARIT ovat olleet tähän asti kärppien ainoa oljenkorsi tapparaa vastaan ja nyt niitä tietenkin harmittaa kun kärpät ei saa 4*2min ylivoimalla mitään aikaan, tosin siinä on ollut tapparan erittäin hyvällä alivoimallakin osansa. MUTTA saas nähä kun kärpät sai VIHDOINKIN jäähyn että mitä tapparan ylivoima tuo tullessaan, toivotaan tietysti sitä maalia. sitten viellä kun kärpät veti 3 vai 4 pitkää kiekkoo ihan peräkanaa niin kyl heikosti menee niin pojil.
ekasta erästä... 28.3
embra
3
184
Vastaukset
- KUN EI PÄRJÄTÄ
ei tapparalla ole mitään jakoja kärppiä vastaan hahahahahahah kärpät finaaliin voitoin 4-0 porkkanapöksyille sija 4
- mmjklms
Nyt olisi syytä katsoa peiliin ja Ottaa Voiton avaimet Käteen...ja Herätä siitä horroksesta...
- perkele!
jumalauta on nyt varmaan tuomarit iloisia kun saivat kärpät johtoon jäähyjensä ansiosta!
tulee vaan mieleen että paljoko kärpät on maksanu tällä kertaa tuomareille, on kyl aika säälittävää jos ei voi voittaa muulla kuin tuomareiden avustuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351