Olen kyllä huomannut että itse TUOMARIT ovat olleet tähän asti kärppien ainoa oljenkorsi tapparaa vastaan ja nyt niitä tietenkin harmittaa kun kärpät ei saa 4*2min ylivoimalla mitään aikaan, tosin siinä on ollut tapparan erittäin hyvällä alivoimallakin osansa. MUTTA saas nähä kun kärpät sai VIHDOINKIN jäähyn että mitä tapparan ylivoima tuo tullessaan, toivotaan tietysti sitä maalia. sitten viellä kun kärpät veti 3 vai 4 pitkää kiekkoo ihan peräkanaa niin kyl heikosti menee niin pojil.
ekasta erästä... 28.3
embra
3
188
Vastaukset
- KUN EI PÄRJÄTÄ
ei tapparalla ole mitään jakoja kärppiä vastaan hahahahahahah kärpät finaaliin voitoin 4-0 porkkanapöksyille sija 4
- mmjklms
Nyt olisi syytä katsoa peiliin ja Ottaa Voiton avaimet Käteen...ja Herätä siitä horroksesta...
- perkele!
jumalauta on nyt varmaan tuomarit iloisia kun saivat kärpät johtoon jäähyjensä ansiosta!
tulee vaan mieleen että paljoko kärpät on maksanu tällä kertaa tuomareille, on kyl aika säälittävää jos ei voi voittaa muulla kuin tuomareiden avustuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744988- 332781
- 402544
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261953Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401862Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291709- 901703
- 1661583
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210