Lukekaa rukoillen ja säännöllisesti. Jumalan Sana ei eksytä.
Ihmisen sana eksyttää.
Lukekaa Jumalan Sanaa!
11
658
Vastaukset
- lukijana.
Vain Totuuden Hengen saanut, kuten Teuvo Suni voi sinua opastaa sanan hengelliseen merkitykseen, mitä sana tänä aikana tarkoittaa.
Ap. t. 8:31
Niin hän sanoi: "Kuinka minä voisin ymmärtää, ellei kukaan minua opasta?" Ja hän pyysi Filippusta nousemaan ja istumaan viereensä.- Huomioitsija
Kuten, että Jumala uhrasi ( ylemmälleen ), eli saatanalle ja Pyhä Henki lähti käpälämäkeen, kun Johanneksen kuoli? Kyllä, joo... sill'viissii.
- Huomioitsija
Huomioitsija kirjoitti:
Kuten, että Jumala uhrasi ( ylemmälleen ), eli saatanalle ja Pyhä Henki lähti käpälämäkeen, kun Johanneksen kuoli? Kyllä, joo... sill'viissii.
Kuten, että Jumala uhrasi ( ylemmälleen ), eli saatanalle ja Pyhä Henki lähti käpälämäkeen, kun Johannes kuoli? Kyllä, joo... sill'viissii.
- sanon.
Huomioitsija kirjoitti:
Kuten, että Jumala uhrasi ( ylemmälleen ), eli saatanalle ja Pyhä Henki lähti käpälämäkeen, kun Johannes kuoli? Kyllä, joo... sill'viissii.
Oletko edes lukenut kokonaan Teuvo Sunin kirjoittaman kirjan?
- Huomioitsija
sanon. kirjoitti:
Oletko edes lukenut kokonaan Teuvo Sunin kirjoittaman kirjan?
Näin hän on tällä palstalla kertonut ja selitellyt.
- totean
Huomioitsija kirjoitti:
Näin hän on tällä palstalla kertonut ja selitellyt.
Et ole lukenut Teuvo Sunin kirjaa kokonaan.
- Sivullinen*
totean kirjoitti:
Lukea pätkääkään!Ei kannata,ei totisesti!
- totean
Sivullinen* kirjoitti:
Lukea pätkääkään!Ei kannata,ei totisesti!
Eihän lukematta voi oikeaa käsitystä muodostaa.
- Sivullinen*
totean kirjoitti:
Eihän lukematta voi oikeaa käsitystä muodostaa.
Täällä sivuilla saa käsityksen siitä hengestä mikä kirjassa on,siksi kehoitan kaikkia lukemaan Raamattua,koska se on oikeassa Pyhässä Hengessä kirjoitettu ja siellä ei ole evankeliumia vääristelty.
- Huomioitsija
totean kirjoitti:
Luen Jumalan Sanaa, en eksyttäjää.
- kirjasta.
totean kirjoitti:
Minä olen lukenut,
ja totean että Lusifer on asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944