Otit sitten ja katosit. Tämäkö on loppu meitän
yhteiselle
vaan ei niin vaatimattomalle taipaleelemme?
Turhaanko olen kiertänyt kaikki lähiseudun biojätekeräyspisteet?
Olenko sijoittanut kaiken keräämäni hyvinvointiylijäämän
vain yhden kortin varaan, tuottamattomasti.
Luulin, että 1 1 = 8
Alma
Setykkä
4
599
Vastaukset
- Setämään.
Nomutta heips Almukainen !
Kuins ollakaan, en ole täällä käynyt varmaan vuoteen, mutta nyt ja eikun heti piällimmäisenä sinä ihanaiseni !
Biojätekeräys on väärä paikka minunlaiselleni teräsmiehelle. Minä viihdyn järeämmillä jäteastioilla, joissa on puuta ja rautaa.
Koulussa meillä, nii´in, ihmettelet varmaan, mutta olen sellaista käynyt, opettajamme opetti, ettei ilman x merkkiä saa 1 plus yhdestä kahdeksaa. Yhdeksän siitä kyllä tulee, jos x;n arvo on 5-1...kai....
Oliko talvella bioastiasta vuotanut jotain, joka olisi jäätynyt ja kuinka on luistelutaitosi laita ?
Ahjo-joki on sula...niin sula....snif....
Kirjoittelemisiin hani.....- Almukkainen
Hanihani,
Ihan pitääpi nyt peruutella noihin laskujen kanssa.
Et sitten aikasemmin muistanu vihjasta sivistyneitsyydestäsi.
No, oikeestaan mitäpä tuosta, ku se ei oo menoo hirveesti haitannu.
Mut oot kummiskin ikäänku puuterästohtorismiehiä.
Mä vaan edelleen bio-puistokemisti (itse opiskellut, edelleen).
Niin se johtatus johtatti sitten meidät melkein samoille nurkille,
molemmat pitkän ajan jälkeen.
Harmittaa kun ei ees biohiilidioksidikaasut oo
saanunna kunnon luistoa aikaiseksi. Oon minä kyllä
aina kierrokselle varannu ne veitsenterä-ekoluistimet mukaan.
Uskottava se on, ilmaston muutosta pitää ruveta
harkitsemaan tai luistelutaito muuten ruostuu,
niinsanoakseni.
Sullahan on kokemusta noista etelän matkoista.
Kuinka pitkälle etelään pitää mennä, että luisto paranee?
Vastaathan ennen seuraavaa aprillin päivää!
Joors
Alma - Samasetä
Almukkainen kirjoitti:
Hanihani,
Ihan pitääpi nyt peruutella noihin laskujen kanssa.
Et sitten aikasemmin muistanu vihjasta sivistyneitsyydestäsi.