Otit sitten ja katosit. Tämäkö on loppu meitän
yhteiselle
vaan ei niin vaatimattomalle taipaleelemme?
Turhaanko olen kiertänyt kaikki lähiseudun biojätekeräyspisteet?
Olenko sijoittanut kaiken keräämäni hyvinvointiylijäämän
vain yhden kortin varaan, tuottamattomasti.
Luulin, että 1 1 = 8
Alma
Setykkä
4
599
Vastaukset
- Setämään.
Nomutta heips Almukainen !
Kuins ollakaan, en ole täällä käynyt varmaan vuoteen, mutta nyt ja eikun heti piällimmäisenä sinä ihanaiseni !
Biojätekeräys on väärä paikka minunlaiselleni teräsmiehelle. Minä viihdyn järeämmillä jäteastioilla, joissa on puuta ja rautaa.
Koulussa meillä, nii´in, ihmettelet varmaan, mutta olen sellaista käynyt, opettajamme opetti, ettei ilman x merkkiä saa 1 plus yhdestä kahdeksaa. Yhdeksän siitä kyllä tulee, jos x;n arvo on 5-1...kai....
Oliko talvella bioastiasta vuotanut jotain, joka olisi jäätynyt ja kuinka on luistelutaitosi laita ?
Ahjo-joki on sula...niin sula....snif....
Kirjoittelemisiin hani.....- Almukkainen
Hanihani,
Ihan pitääpi nyt peruutella noihin laskujen kanssa.
Et sitten aikasemmin muistanu vihjasta sivistyneitsyydestäsi.
No, oikeestaan mitäpä tuosta, ku se ei oo menoo hirveesti haitannu.
Mut oot kummiskin ikäänku puuterästohtorismiehiä.
Mä vaan edelleen bio-puistokemisti (itse opiskellut, edelleen).
Niin se johtatus johtatti sitten meidät melkein samoille nurkille,
molemmat pitkän ajan jälkeen.
Harmittaa kun ei ees biohiilidioksidikaasut oo
saanunna kunnon luistoa aikaiseksi. Oon minä kyllä
aina kierrokselle varannu ne veitsenterä-ekoluistimet mukaan.
Uskottava se on, ilmaston muutosta pitää ruveta
harkitsemaan tai luistelutaito muuten ruostuu,
niinsanoakseni.
Sullahan on kokemusta noista etelän matkoista.
Kuinka pitkälle etelään pitää mennä, että luisto paranee?
Vastaathan ennen seuraavaa aprillin päivää!
Joors
Alma - Samasetä
Almukkainen kirjoitti:
Hanihani,
Ihan pitääpi nyt peruutella noihin laskujen kanssa.
Et sitten aikasemmin muistanu vihjasta sivistyneitsyydestäsi.
No, oikeestaan mitäpä tuosta, ku se ei oo menoo hirveesti haitannu.
Mut oot kummiskin ikäänku puuterästohtorismiehiä.
Mä vaan edelleen bio-puistokemisti (itse opiskellut, edelleen).
Niin se johtatus johtatti sitten meidät melkein samoille nurkille,
molemmat pitkän ajan jälkeen.
Harmittaa kun ei ees biohiilidioksidikaasut oo
saanunna kunnon luistoa aikaiseksi. Oon minä kyllä
aina kierrokselle varannu ne veitsenterä-ekoluistimet mukaan.
Uskottava se on, ilmaston muutosta pitää ruveta
harkitsemaan tai luistelutaito muuten ruostuu,
niinsanoakseni.
Sullahan on kokemusta noista etelän matkoista.
Kuinka pitkälle etelään pitää mennä, että luisto paranee?
Vastaathan ennen seuraavaa aprillin päivää!
Joors
AlmaEi ole mulla metametiikka kovin vahvasti hallussa, mutta muistan joskus silloin kauansitten, kun olin vielä nuori ja notkea, pidelleeni kädessä torkkolan sähköoppikirjaa, senkummemmin ymmärtämättä sisällöstä muuta, kuin että kivaa se on, kun töpselistä saa sähvöä. Kuitenkin olen edelleen aikavarma, ettei 1 1 ole ihan suoraan 8, voi se olla 9 tai 7;kin. Ehkä.
Tuo kamalanvaikeasana ; biodiilihioksidiidikaasu on kyllä kamalan vaikea sana, joten en sitten mitenkään tartu siihen biodiiddhilipatsuikkaan sen enemmin, kuin että oletan sen merkittävässämäärin edistävän luistoa.
Luistohan on hyvin pitkälti sitä, ettei tahdo pysyä aloillaan ja kun jotkut lähtevät radalle, niin jotkut vaan jatkavat luistoa. Minulla kun on edelleen se polvi kipeä, niin olen harkinnut jopa luistonestolaitteistoa, muuallekin, kuin auton jalkineisiin.
Ilmastomuutos on nyt ilmeinen. Olen pahanilkisen flunssan kourissa kotikoneella ja syyllinen on tuo ilmastomuutos. Ilmastomuutos ilmastomuutos, ilmastomuutos, ilmastomuutos.
Olen ymmärtänyt, että tuo ilmastomuutos sana, on nyt tungettava joka asiaan ja väliin. Se on muotia kuin itämeren saastuminen aiemmin....ilmastomuutos......
Niin fluun se ketale sai aikaan, kun luulin lämmenneen, muttei sitten lämmennytkään kyllin. Petollinen on tuo kevään ilmastomuutos !
Jaa etelänmatkat. hmmm.. Kävin kyllä jokinaika sitten Tikkurilassa, enkä havainnoinut liustomuutoksia suuntaan/ toiseen.
Toivottavasti vastaukseni saavuttaa Sinut ennen tulevaa aprillin päivää. Minäkun en oikein luota näihin nykypäivän vitkuttimiin. Kirjoitetun kirjeen olisit saanut varmaan jo ensikin viikolla, jos ositteesi edelleen on motocrossradantaus Ämmässuo.
yst. terv. yst. vuos. tak. kerav. aik.jne.fi
ps. pidä itsesi Almana äläkä unohda kirjoittaa.... - Almukkainen
Samasetä kirjoitti:
Ei ole mulla metametiikka kovin vahvasti hallussa, mutta muistan joskus silloin kauansitten, kun olin vielä nuori ja notkea, pidelleeni kädessä torkkolan sähköoppikirjaa, senkummemmin ymmärtämättä sisällöstä muuta, kuin että kivaa se on, kun töpselistä saa sähvöä. Kuitenkin olen edelleen aikavarma, ettei 1 1 ole ihan suoraan 8, voi se olla 9 tai 7;kin. Ehkä.
Tuo kamalanvaikeasana ; biodiilihioksidiidikaasu on kyllä kamalan vaikea sana, joten en sitten mitenkään tartu siihen biodiiddhilipatsuikkaan sen enemmin, kuin että oletan sen merkittävässämäärin edistävän luistoa.
Luistohan on hyvin pitkälti sitä, ettei tahdo pysyä aloillaan ja kun jotkut lähtevät radalle, niin jotkut vaan jatkavat luistoa. Minulla kun on edelleen se polvi kipeä, niin olen harkinnut jopa luistonestolaitteistoa, muuallekin, kuin auton jalkineisiin.
Ilmastomuutos on nyt ilmeinen. Olen pahanilkisen flunssan kourissa kotikoneella ja syyllinen on tuo ilmastomuutos. Ilmastomuutos ilmastomuutos, ilmastomuutos, ilmastomuutos.
Olen ymmärtänyt, että tuo ilmastomuutos sana, on nyt tungettava joka asiaan ja väliin. Se on muotia kuin itämeren saastuminen aiemmin....ilmastomuutos......
Niin fluun se ketale sai aikaan, kun luulin lämmenneen, muttei sitten lämmennytkään kyllin. Petollinen on tuo kevään ilmastomuutos !
Jaa etelänmatkat. hmmm.. Kävin kyllä jokinaika sitten Tikkurilassa, enkä havainnoinut liustomuutoksia suuntaan/ toiseen.
Toivottavasti vastaukseni saavuttaa Sinut ennen tulevaa aprillin päivää. Minäkun en oikein luota näihin nykypäivän vitkuttimiin. Kirjoitetun kirjeen olisit saanut varmaan jo ensikin viikolla, jos ositteesi edelleen on motocrossradantaus Ämmässuo.
yst. terv. yst. vuos. tak. kerav. aik.jne.fi
ps. pidä itsesi Almana äläkä unohda kirjoittaa....Kiitos nopeasta vasauksestasi, sehän oli perillä
jo melkein ennen viime aprillipäivää. Siis jos
nyt ajatellaan tätä meitän yhteistä aikajanaa.
Ja tämä vastaus edellisestä johdatellen on
lähtemässä ennen viimeistä edellistä
aprillipäivää jos siis pysytään sillä samalla aikajanalla.
Juu sama almukka edelleen. Rasittavaa näissä kiertosysteemin
koukeroissa on se, että vaikka kuinka yrittää
suojella itteään kaikelta alämelumölösaasteelta,
ei se meinaa onnistua millään. Mieli on vahva mutta lihas heikko.
Nimittäin ihmiset ne heittelevät roskikseen vaikka mitä
tämmöisen laitapuolen kulkijan kiusaksi. Yhtenä
päivänä löysin astian pohjalta vanhan
gramofoonin ja tallapee-orkesterin savikiekon.
Vasemmalla olkapäälläni kuiskuttelevan pikkualman
pop-musiikin turmiollisesta vaikutuksesta
varoittelevista neuvoista huolimatta kapusin
laatikkoon mukamas pelastamaan palan historiaa
tulevia sukupolvia ajatellen.
No tiedäthän Sinä, onnistuihan se laatikkoon meneminen
samalla konstin kuin siltä kuuluisalta apinalta sen narun
päässä roikkuvan banaanin noukkiminen. Mutta kuten
myös olet huomannut ja siitä joskus hienovaraisesti
(ettet peräti ihaillen)huomauttanut, painovoima
on allekirjoittaneen kohdalla
poikkeuksellisen voimakastehoinen. Niinpä laatikosta
poistuminen ei sitten ollutkaan yhtä helppoa
kuin sillä aiemmin mainitulla apinalla laatikon
päältä (tai mikä se nyt olikaan) banaanin
noukkimisen jälkeen.
Kaiken yrityksen ja temppuilun jälkeen annoin kohtalolle periksi.
Jäimme krammarin ja tallapeen kanssa kolmistaan
roskalaatikon vangiksi. Siinä sitten täysikuun valaistessa
roskakatoksen säleikön läpi aikani kuluksi
aloin grammaria pyörittään.
Ei ollut kunnossa. Joku varjelus siinä oli. Niin
kuitenkin kävi, että nukahdus tuli ja aamulla
L&T:n keräysauto. Älä nyt vaan mee vihjaseen niille,
mitä varten roskalaatikon nostolaitteet ja auton jouset
ovat siinä autossa huollon tarpeessa.
Yhtä kaikki oli mukava aamusella köpötellä suoraan
ponupannulle. Grammarista oli jäljellä torvi.
Siitä sain hyvän pullotusjuoksun ponupannuun ja
tallapeen savikiekosta seuraaville jäille hyvän
piruettilaudan.
Ei tässä tällä erää muuta, muista taas Almukkaa
ainakin silloin kun polvea kolottaa. Olis muuten
hyvää linimenttiä siihenkin vaivaan jos tänne päin
joskus eksyt.
Oolveis joors
Alma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948