Mä en tajuu ollenkaan.
Miksi te kristityt ette noudata raamatun oppeja ollenkaan mutta silti sanotte itseänne kristityiksi, käytte rippikoulun ja ehkä jouluna kirkossa.
Miten mä kunnioitankaan muslimeita jotka 5kertaa päivässä kumartavat Mekkaa ja yrittävät parhaimpansa noudattamaan niiden pyhän kirjan oppeja.
Miksi kristinusko Suomessa on mennyt pelkäksi tekopyhyydeksi??
Oon lähiaikoina tutkinut Vanhaa Testamenttia ja yllätyin, esim. synnytyksen jälkeen pitää tehdä puhdistautumis rituaali jossa kyyhkynen ja lammas on vietävä papille ja uhrattava 7pvää synnytyksen jälkeen ja sitten on tietysti ympärileikkaus ja sian syönti kielto!!!
Eikös tämä tarkoita että meidän pitäis elää niinkuin muslimit!!!
Höhläkö olen???
Me ei taideta paljoo erota muslimeista (tai siis jos noudattaisimme oppeja niinkuin pitää)
Pliis, laittakaa mulle jotain avartavaa vastausta :)
luterilaisuus suomessa tekopyhää
2
103
Vastaukset
- Kona
Ei pidä yleistää sanomalla "te kristityt ette noudata raamatun oppeja ollenkaan mutta silti sanotte itseänne kristityiksi"... Ja kyllähän tässä varmaan jokainen yrittää elää vain niin hyvin kuin pystyy. Mutta ero kristinuskossa ja muslimi-hommassa on se, että muslimit pitävät Jeesusta "vain" profeettana. Ja onko se tekopyhyyttä jos oikeasti uskoo Jumalaan, ja yrittää elää elämäänsä Hänelle?... Enpä tiedä
- Eija
Ei meidän pidä elää niinkuin Muslimit, sen paremminkuin vanhan liiton Juutalaisetkaan.
Ja itse asiassa ymmärrän jos ei viiti kumarrella Mekkaan päin. Laitan linkin jossa olen käsitellyt kyseisiä aiheita Raamattu sivulla. Ja jos olet nähnyt, niin älä koe tuputukseksi, jätä silloin vain lukematta. Jooko? et ole muuten höhlä nuo on aika luonnollisa mietteitä jos ei ole laajempaa Raamatun tuntemusta. Jos saa neuvoa niin olisi viisain aloittaa Johanneksen evankeliumista.
Kurkkaa linkiin toivottavasti avartaa edes vähän. (hymy)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000000984423
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954