Ellakin oli parempi juontaja, kuin "Vane", joka vetää täydet pohjat! Helevetti mitä piipitystä!
Vanessa
14
1122
Vastaukset
- Että mitä ?
Vanessasta ei ole juontajaksi.Sekoaa sanoissaan joka lähetyksessä.
- eds osaa
mitään puhuakaan, Ella sentään osasi kysellä miltä tuntuu ja silleen, edes jotakin
- Tarleenatanssija
Jos on tullut tunnetuksi Jari Kurrin vaimona ja sattuu olemaan ex-missi, ei tee hänestä juontajaa. Ohjelmaan on muuten satsattu paljon, kuten asut, bändi, musiikki yms. niin osaamaton juontaja kyllä latistaa tunnelmaa. Onneksi Markon luonteva rentous ja hyväntuulisuus pelastaa vähän. Eihän sitä Vanessaa sieltä poiskaan saada, on vain kestettävä. Milllainen juontaja Sikke Sumari olisi? Hänellähän on rutkasti kokemusta tv-työstä ja on ex-miss international beauty.
- tirukka
Hei!
Ei enää Vanessaa telkkariin.Muuten ohjelma oli mahtava.Kaikki tyypit IHANII..........
Toivottavasti ohjelma vielä jatkuu myöhemmin.
Minunkin mielestäni Sikke Sumari saattaisi olla
sopiva kuuluttaja tähän jengiin.Testatkaa ennen
kuin lyötte homman lukkoon.
- moka oli
kun Vane pyydettiin juontajaksi. Todella kuiva, ei ollenkaan luonnollinen ääni tai käyttäytyminen. Jännityksen piikkiin kaikkea ei voi laittaa. Toiset ne osaa ja toiset EI.
- jo pois!!!
Mä en kestä enää!!!
- sitten teille
piikki lihassa, kun nyt juontaja sattuu olemaan entinen missi ja Jari Kurrin vaimo.
Kateuden sävy tulee esiin niin selvästi, että ihan huvittaa, miten jaksatte.
Vanessa on selvinnyt ihan hyvin ja jos muistelee kahta aiempaa kautta, samanlaista mollaamista oli Ellaakin kohtaan.
Tanssii Tähtien kanssa on viihdeohjelma ja jos ei kestä katsoo, sulkekaa vastaanotin ja lakatkaa urputtamasta, kuin pikkukakarat. - samantekevää
sitten teille kirjoitti:
piikki lihassa, kun nyt juontaja sattuu olemaan entinen missi ja Jari Kurrin vaimo.
Vanessa on selvinnyt ihan hyvin ja jos muistelee kahta aiempaa kautta, samanlaista mollaamista oli Ellaakin kohtaan.
Tanssii Tähtien kanssa on viihdeohjelma ja jos ei kestä katsoo, sulkekaa vastaanotin ja lakatkaa urputtamasta, kuin pikkukakarat.On ihan yks lysti, onko missi tai ties kenen vaimo. Jollei osaa, ei osaa. Oletko kenties sokea tai tyhmä tai molempia???
- maksetaan
sitten teille kirjoitti:
Tanssii Tähtien kanssa on viihdeohjelma ja jos ei kestä katsoo, sulkekaa vastaanotin ja lakatkaa urputtamasta, kuin pikkukakarat.kallis TV-lupa niin kyllä kai me saadaan vaatia myös jonkinlaista tasoa ohjelmiin !!!
- tosiaan...
sitten teille kirjoitti:
Tanssii Tähtien kanssa on viihdeohjelma ja jos ei kestä katsoo, sulkekaa vastaanotin ja lakatkaa urputtamasta, kuin pikkukakarat.Vanea juontajana. Hän on todella surkea.
En muuten viime vuonna "haukkunut" Ellaa kertaakaan täällä. Ella oli paljon luonnollisempi, kuin Vane ikinä! - kappas
tosiaan... kirjoitti:
Vanea juontajana. Hän on todella surkea.
En muuten viime vuonna "haukkunut" Ellaa kertaakaan täällä. Ella oli paljon luonnollisempi, kuin Vane ikinä!Mä ku oon aatellu just toisinpäin! Ella oli toki herttainen, mutta sen juontoa joutui aina vähä jännittäämään..Musta Vanessa on paljon luonnollisempi, sellainen ihanan hymyileväinen ja heittää läppääkin välillä!
- tyhmä,
kappas kirjoitti:
Mä ku oon aatellu just toisinpäin! Ella oli toki herttainen, mutta sen juontoa joutui aina vähä jännittäämään..Musta Vanessa on paljon luonnollisempi, sellainen ihanan hymyileväinen ja heittää läppääkin välillä!
enkä sokea. Maksan myös kallista tv-lupaa.
Pidän kyseisestä ohjelmasta ja myös sen juontajista.
Pidän ylipäätäänkin ihmisistä, siis positiivisistä ja oman arvonsa tuntevista. Joka asiaan negatiivisesti suhtautuvat katkerat, kateelliset ihmiset on kauhistus. - luonnollinen!!!
kappas kirjoitti:
Mä ku oon aatellu just toisinpäin! Ella oli toki herttainen, mutta sen juontoa joutui aina vähä jännittäämään..Musta Vanessa on paljon luonnollisempi, sellainen ihanan hymyileväinen ja heittää läppääkin välillä!
ei osaa sanoa mitään, ei edes hymyillä...
- Pohjois-Korea
tyhmä, kirjoitti:
enkä sokea. Maksan myös kallista tv-lupaa.
Pidän kyseisestä ohjelmasta ja myös sen juontajista.
Pidän ylipäätäänkin ihmisistä, siis positiivisistä ja oman arvonsa tuntevista. Joka asiaan negatiivisesti suhtautuvat katkerat, kateelliset ihmiset on kauhistus.Kritiikitöntä on vain Pohjois-Koreassa. En minä ainakaan ole todellakaan millään muotoa kateellinen Vanessalle. Ihan sama minulle. Hän ei vain osaa juontaa. Omituista, ettei sitäkään saa sanoa ääneen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938