Elikkä, miten opettaa poni lastenratsuksi? Itse en tietenkään voi ratsastaa. liinassa tottelee minua hyvin käynti ravi laukka jne. mutta entä ne pohjeavut ym? Linkkejä ja tietoutta ????
Lapsukaisia kun ei voi selkään vielä laittaa kun talutuksessa.
opetus ja koulutus
3
887
Vastaukset
- Himmu79
Kunnon kouluttajaa shetuille on kyllä vaikee löytää kun aika harvassa on niin pieniä hyviä ratsastajia. Meidän tallilla on ollu hyvä tilanne kun on ollut ihan taitava pienikokoinen 17vee tyttö joka on ponilla ratsastellut ja ratsastaa edelleen. Poni on tosin aika suuri (yli 100cm).
Sun täytyy kysellä josko joku tulisi sitä ratsastamaan vaikka sun ohjauksessa.
Tosin kyllähän sä pystyt sivullevieviä apuja opettamaan ihan maastakin käsin..- mutta mutta
ensimmäinen tällainen tapaus, kun olen (lähinnä ravureita) tottunut selästäkäsin opettamaan... ja muutenkin, olisihan se ratsastajan kantaminen jo oppi sinänsä. Heh.
Milläkeinoin te opetatte sivullevieviä apuja? Muuta kuin perus väistätyksiä "työntämällä". Eli siis joillain apuvälineillä? - kakarat
mutta mutta kirjoitti:
ensimmäinen tällainen tapaus, kun olen (lähinnä ravureita) tottunut selästäkäsin opettamaan... ja muutenkin, olisihan se ratsastajan kantaminen jo oppi sinänsä. Heh.
Milläkeinoin te opetatte sivullevieviä apuja? Muuta kuin perus väistätyksiä "työntämällä". Eli siis joillain apuvälineillä?on siis vielä niin pieniä, ettei voi ilman taluttajaa mennä, joten ponihan seurailee minua, jollon ratsastajan avuista ponilla ei ole tietoakaan, vaan maasta tulevat käskyt menee läpi. Mutta joo, pitää yrittää joku edes vähän osaava nuori löytää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342373
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472106- 442068
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3231863- 1191514
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161435Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411065
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036