opetus ja koulutus

ratsuksi

Elikkä, miten opettaa poni lastenratsuksi? Itse en tietenkään voi ratsastaa. liinassa tottelee minua hyvin käynti ravi laukka jne. mutta entä ne pohjeavut ym? Linkkejä ja tietoutta ????

Lapsukaisia kun ei voi selkään vielä laittaa kun talutuksessa.

3

928

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Himmu79

Kunnon kouluttajaa shetuille on kyllä vaikee löytää kun aika harvassa on niin pieniä hyviä ratsastajia. Meidän tallilla on ollu hyvä tilanne kun on ollut ihan taitava pienikokoinen 17vee tyttö joka on ponilla ratsastellut ja ratsastaa edelleen. Poni on tosin aika suuri (yli 100cm).
      Sun täytyy kysellä josko joku tulisi sitä ratsastamaan vaikka sun ohjauksessa.
      Tosin kyllähän sä pystyt sivullevieviä apuja opettamaan ihan maastakin käsin..

• mutta mutta

ensimmäinen tällainen tapaus, kun olen (lähinnä ravureita) tottunut selästäkäsin opettamaan... ja muutenkin, olisihan se ratsastajan kantaminen jo oppi sinänsä. Heh.

Milläkeinoin te opetatte sivullevieviä apuja? Muuta kuin perus väistätyksiä "työntämällä". Eli siis joillain apuvälineillä?

• kakarat
        mutta mutta kirjoitti:

ensimmäinen tällainen tapaus, kun olen (lähinnä ravureita) tottunut selästäkäsin opettamaan... ja muutenkin, olisihan se ratsastajan kantaminen jo oppi sinänsä. Heh.

Milläkeinoin te opetatte sivullevieviä apuja? Muuta kuin perus väistätyksiä "työntämällä". Eli siis joillain apuvälineillä?

on siis vielä niin pieniä, ettei voi ilman taluttajaa mennä, joten ponihan seurailee minua, jollon ratsastajan avuista ponilla ei ole tietoakaan, vaan maasta tulevat käskyt menee läpi. Mutta joo, pitää yrittää joku edes vähän osaava nuori löytää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      68
      1076
    2. 64
      1052
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      59
      834
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      669
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe