Ilta-Sanomat julkaisee tänään yhden Ilkka Kanervan tekstiviesteistä strippari J. Tukiaiselle.
Lehden mukaan se kuuluu "haluatko tehdä sitä jossain jännässä paikassa?"
Mukava, että tällaiseen on ministerillämme aikaa. Viesti oli tullut naikkoselle aamuyöllä, joten se ei liene kyllä työaikaa. Mutta silti tämä on mielenkiintoista.
"Haluatko tehdä sitä jossain jännässä paikassa..."
13
622
Vastaukset
- ileltä
Millaista pitsiä sinulla on stringien lahkeissa...ai mutta eihän stringeissä ole lahkeita...
- ...........................
Jo on aikoihin eletty jos tämmöiset viestit riittävät ministerin erottamiseen,ei ole ihme että ulkomailla suomelle nauretaan,alkaako SADEOJAN LÄHTÖLASKENTA
- Ile Karvakäsi
"Jo on aikoihin eletty jos tämmöiset viestit riittävät ministerin erottamiseen"
Miettippä mitä ministeri teki sitä tekstaria lähettäessään. :D - suu vaahdossa
Ile Karvakäsi kirjoitti:
Miettippä mitä ministeri teki sitä tekstaria lähettäessään. :DHyvä pointti!
Parasta tässä jupakassa voi lopulta olla se, että poliitikot viimeinkin ymmärtävät kuinka hattuuntuneita ns. kansalaiset olemme.
Keisarilla ei ole vaatteita. Ei varsinkaan ministerillä. - ...............
Ile Karvakäsi kirjoitti:
Miettippä mitä ministeri teki sitä tekstaria lähettäessään. :DPunssia teki aikuinenmiesei siinä mitään huomautettavaa,mutta josteilläon paskainen mielikuvitus niin silleen voi mitään
- loaded of sh...
Ei muut. Leuhkuutta ja ylimielisyyttä näyttää aina vaan löytyvän ministeriltä. Hävettää saakuri koko äijä!
- Nyt hävettää
............... kirjoitti:
Punssia teki aikuinenmiesei siinä mitään huomautettavaa,mutta josteilläon paskainen mielikuvitus niin silleen voi mitään
Hyi hitto mikä juttu! Sama ministerimme sanoi käsipäivää Haagissa koko EU:n edustajistolle. Nyt hävettää olla suomalainen.
- tästä on kysymys
loaded of sh... kirjoitti:
Ei muut. Leuhkuutta ja ylimielisyyttä näyttää aina vaan löytyvän ministeriltä. Hävettää saakuri koko äijä!
Tämän sortin ihmiset tekevät suomen naurunalaiseksi,onko tämä niin vaikea ymmärtää
- sivusta katsonut
Voiko tällainen leuhka törkymöttönen jatkaa enää Olympiakomitean tai muiden urhelulafkojen dirikana??
Urheilutyttöset piilottelevat tekstiviestejä kilvan naamat punoittaen. Ehkä Hymy julkaisee nekin? Toivottavasti. - taas taas
Nyt hävettää kirjoitti:
Hyi hitto mikä juttu! Sama ministerimme sanoi käsipäivää Haagissa koko EU:n edustajistolle. Nyt hävettää olla suomalainen.
Minä tunnen myötähäpiää kirjoituksesi johdosta,mutta olen iloinen että itse kuulutte nuhteettomien yhä harvenevaan joukkoon
- xhm
Tässä maassa tuomitaan vähemmästäkin... miettiköön nyt Kokoomus ja eduskunta, että kenelle se on tuomioitaan langettanut ja miksi!
- tunturi rotta
xhm kirjoitti:
Tässä maassa tuomitaan vähemmästäkin... miettiköön nyt Kokoomus ja eduskunta, että kenelle se on tuomioitaan langettanut ja miksi!
Missä ihmeessä oikein olet,tule pois sieltä olet mahdollisesti vaarassa
- käsityöläisten kykypuolue
taas taas kirjoitti:
Minä tunnen myötähäpiää kirjoituksesi johdosta,mutta olen iloinen että itse kuulutte nuhteettomien yhä harvenevaan joukkoon
Me porvarithan olemme perinteisesti kaupungissa asuvia itsenäisiä käsityön ammattinharjoittajia. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865