Akanlänkyrät vetelevät pillunkipeää

Ikeä

kullista, miten tahtovat! Eikö tällainen ulkoministeri todellakin ole Suomelle suorastaan vaarallinen?!

8

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IS julkaistun kaltaisia; haluatko tehdä sitä jossain jännässä paikassa? mikä se voisi olla?
      tasoa, niin on tehty taas kärpäsestä härkänen vai pitäisikö tässä tapauksessa sanoa; tukiaisesta takiainen?

• vielä akka

mutta ike on ukko. 60 kymppisellä miehellä pitäisi olla jotain muutakin pääkopassaan, kuin tekstarien lähettäminen puolta nuoremmille turhakkeille, sanoo iken ikäinen akka, vaan ei ulkoministeri.

• naisia, niin se on

Koko tämä episodi on kevään syytä. Miehen hormoonit vain on niin suunniteltu jossain, että kun kevät koittaa, alkaa jossain hyrräämään. Oli ministeri tai kunisteri, mutta hormoonit tekevät ihania kepposia.

Antaa Iken tehdä, kuten on tähänkin asti toiminut, mikä nyt mättää. Aina tulee naisia ja aina panettaa, jopa 80-90 miehillä, jollei eturauhanen sano STOP. Näin se vaan on.

• ministeri tai ei
        naisia, niin se on kirjoitti:

Koko tämä episodi on kevään syytä. Miehen hormoonit vain on niin suunniteltu jossain, että kun kevät koittaa, alkaa jossain hyrräämään. Oli ministeri tai kunisteri, mutta hormoonit tekevät ihania kepposia.

Antaa Iken tehdä, kuten on tähänkin asti toiminut, mikä nyt mättää. Aina tulee naisia ja aina panettaa, jopa 80-90 miehillä, jollei eturauhanen sano STOP. Näin se vaan on.

Tuskimpa vuodenaikaa syyttäminen. Ehkä valoisuuden myötä hormoonit jyllää kaikilla niin miehillä kuin naisilla. Mutta jos ei jaksa hoitaa edes sovittuja töitä niin tuskin edes Kanerva jaksaa naisia tyydyttää ja vielä kyselee missä? Itse olen saannut esim nuotion loisteessa tammikuussa paikassa johon täytyy kävellä taskulampun varassa kun autolla ei pääse ainakaan 10 km lähemmäs. olisikohan Ilestä siihen? Voisin kokeilla jos saan panna siteen silmille, ettei tarvitse katsoa. Ainakin kuvissa näyttää että vatsaakin on kertymässä. Mulle ei ainakaan kelpaa tollainen. Ehkä jos tarpeeksi maksaa (1 milj E) voisin huvitella kerran.

• Ruska-Retki
        ministeri tai ei kirjoitti:

Tuskimpa vuodenaikaa syyttäminen. Ehkä valoisuuden myötä hormoonit jyllää kaikilla niin miehillä kuin naisilla. Mutta jos ei jaksa hoitaa edes sovittuja töitä niin tuskin edes Kanerva jaksaa naisia tyydyttää ja vielä kyselee missä? Itse olen saannut esim nuotion loisteessa tammikuussa paikassa johon täytyy kävellä taskulampun varassa kun autolla ei pääse ainakaan 10 km lähemmäs. olisikohan Ilestä siihen? Voisin kokeilla jos saan panna siteen silmille, ettei tarvitse katsoa. Ainakin kuvissa näyttää että vatsaakin on kertymässä. Mulle ei ainakaan kelpaa tollainen. Ehkä jos tarpeeksi maksaa (1 milj E) voisin huvitella kerran.

ilkka.kanerva eduskunta.fi => Kutsu IKE mukaan. Hän voi olla aika oksa.

• ketä
        naisia, niin se on kirjoitti:

Ei kai sitä kukaan ole kieltämässä tai käskemässä kuusikymppisen panottelua, niinhän se maailma pyörii, mutta kansa vain haluaa luotettavan ja hyvämaineisen ulkoministerin. ?

• naiset ovat

niin kovia huoraamaan, kyltymättömiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen