REHELLIsyys?
viimeaikoina ilmennyt taloudellista, yhteiskunnallista ja poliittista epärehellisyyttä. oman eduntavottelua ja vallan himoa. kaikissa tuntuu asuvan vilppi sisällä.
suomalaiset kierointa kansaa, voiko meihin luottaa?
kysyi lukija IS:ssä.
Olen itse huomannut aivan samaa jo useamman vuoden ajan. Lama vuosien väistyessä kohti IT taloutta ahneus syntyi. mikään ei ollut enää ilmaista, jopa hevosen paskasta piti ruveta maksamaan.
kukaan ei tee enää mitään ellei palkka/palkkio ole päätä huimaava.
sitä pienet perässä,
mitä isot edessä.
mihin katosi suomalainen
salpiina
1
181
Vastaukset
- jori kalja kori
Ainoat oikeat suomalaiset elivät toisen maailmansodan aikana! sen jälkeen suomalainen sisu ja "kaveria ei jätetä" asenna hävisi! sitten paskasakki ilmestyi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770