tehkääpäs perässä!;-)
http://www.youtube.com/watch?v=9wVH1kxqT9k
Ihan
17
392
Vastaukset
mut mun hanuri ei pysty tohon.
- sola
..ku sä oot päästänny sen ruostumaan.. ;)
- outzak
hanuri tuohon pysty...
Mut eikös ole miellyttävää kuunnella sellaista jonka hanuri osaa.....;))) - ex_er1evk
väheksy ittees;o) Me pystytään mihin vaan;)
- sola
..jalka teputtaan tahtia...jeeeee. Noh..kaitpa miusta on sitte tullunna vanaha..kuulosti meinaan pelottavan hyvältä... ;)
- outzak
Mähän ton laitoin, en tunne tota hanuristia vaikka samoilla alueilla elelläänkin..
Mut eiks ollu aika upee esitys!! Itte jonkin verran soittaneena(en ole kylläkään soittanut hanuria..) kalpenen kateudesta ton nopeuden takia... Kylä o hianoo!!;))) outzak kirjoitti:
Mähän ton laitoin, en tunne tota hanuristia vaikka samoilla alueilla elelläänkin..
Mut eiks ollu aika upee esitys!! Itte jonkin verran soittaneena(en ole kylläkään soittanut hanuria..) kalpenen kateudesta ton nopeuden takia... Kylä o hianoo!!;)))juoksuhaudoissa on
kun ruosteessa hanurikin on
vaikka Ferreksit vetäisin pintaan
silti naulaan laitan kintaan
Säkkijärvi se irtoa ei
kun korroosio pilas hanurin hei
.....;)- outzak
a-v kirjoitti:
juoksuhaudoissa on
kun ruosteessa hanurikin on
vaikka Ferreksit vetäisin pintaan
silti naulaan laitan kintaan
Säkkijärvi se irtoa ei
kun korroosio pilas hanurin hei
.....;)tykkääkkin näist...? http://www.youtube.com/watch?v=7wQ0qm1kCDE
siis tästä bändistä..;)) outzak kirjoitti:
tykkääkkin näist...? http://www.youtube.com/watch?v=7wQ0qm1kCDE
siis tästä bändistä..;))Bändistä ja juu...;)
- sola
a-v kirjoitti:
Bändistä ja juu...;)
..nehän on kans täältä meiltä päin..kuuleppa..pitääki tsekata oisko keikkaa sitte ku tuut. Mä oon muutamalla keikauksella käyny ja kova meno on ollu :)
- outzak
sola kirjoitti:
..nehän on kans täältä meiltä päin..kuuleppa..pitääki tsekata oisko keikkaa sitte ku tuut. Mä oon muutamalla keikauksella käyny ja kova meno on ollu :)
oon käyny pari kertaa turo's hevi geen keikalla, eikä tarvinnu pettyä..!:))
sola kirjoitti:
oliskin oikein piste iin päällä;)
Zekkaa hyvä ihminen, zekkaa;)
- kruunasi
ilmeinen hirsiseinä.
- outzak
on kans tommonen oikee hirsiseinä tuvassa... Meilkin on hirsitalo, mut mun miehen esi-isät joskus innoissaan verhoilivat seinät tyhmillä levyillä....:(((
Ja nyt ne hirret on mätiä, kun ne on peitetty kummaltakin puolelta, ketuttaa joskus noi edelliset sukupolvet......:( - noin'
outzak kirjoitti:
on kans tommonen oikee hirsiseinä tuvassa... Meilkin on hirsitalo, mut mun miehen esi-isät joskus innoissaan verhoilivat seinät tyhmillä levyillä....:(((
Ja nyt ne hirret on mätiä, kun ne on peitetty kummaltakin puolelta, ketuttaa joskus noi edelliset sukupolvet......:(mädätettiin talo, jos toinenkin, kun alettiin hirsiä piilottamaan kuka minkäkin pinnoitteen alle.
Missään ei ole terveellisempi sisäilma, kuin kunnon hirsitalossa.
Siellä kelpaa polkkaa soitella, ja pirtissä on tilaa panna jalalla koreasti, kunhan potkii riepumatot pois edestä. :)) - outzak
noin' kirjoitti:
mädätettiin talo, jos toinenkin, kun alettiin hirsiä piilottamaan kuka minkäkin pinnoitteen alle.
Missään ei ole terveellisempi sisäilma, kuin kunnon hirsitalossa.
Siellä kelpaa polkkaa soitella, ja pirtissä on tilaa panna jalalla koreasti, kunhan potkii riepumatot pois edestä. :))kyl on, mut ei se paljon ilahduta, kun seinät lahoo..
Ei tää meidän talo kyl vieläkään mikään pullo ole, hengittää kyllä, mut pelkällä hirrellä tää olis säilynyt paremmin..
Kyl täs olis tilaa ihan kelpo tanssit järjestää....;)
- on ainakin
viestien jääminen jonnekin jemmaan jopa tuntikausiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938