mulla on polvikierukka mennyt rikki jääkiekossa.olen maalivahti ja polvi joutui vääränlaiseen liikkeeseen ja siinä se sit meni rikki. mitä mun pitäs nyt tehdä sen kanssa.ehdotuksia kaivataan!!!!
jääkiekko vamma
3
979
Vastaukset
- vahti
Ei oo olemassa mitään jääkiekko tai jalkapallovammoja. Mitäs jos menisit kyseleen oikeesta paikasta eli esim. terveyspalstalta tätä asiaa.
- harjottelija
Ei oo olemassa mitään jääkiekko tai jalkapallovammoja. Ehdotan että meet kyseleen oikeesta paikasta eli esim. terveyspalstalta tätä asiaa ja sitten vaikka lääkäriltä?
- harjoittelija...?
Joo, sen kyllä huomaa, kun menee noihin arvauskeskuksiin, että niiden mielestä mitään jalkapallo tai jääkiekko tai muita urheiluvammoja ei ole olemassa... jäävät meinaan hoitamatta ja pienestä jutusta saattaa kärsiä koko kauden tai sitten isomman kanssa mennä koko kausi pilalle.
Urheilijalla on lisenssivakuutus, ja sitä kannattaa (=tulee) käyttää ja mennä yksityiselle urheilulääkärille heti.
Tyhmintä on mennä arvauskeskukseen ja odotella sen jälkeen viikkotolkulla käytännössä tutkimattoman vamman paranemista ja sitten kärsiä pitkään viivästyneestä paranemisesta, kun viimeinkin joku lääkäriharjoittelija uskoo että ihan tosijutusta on kysymys.
Oikea urheilulääkäri osaa suhtautua vammaan siten että se pitää saada kuntoon kunnolla ja nopeasti ettei tule mitään pysyviä suorituskykyrajoitteita ja että ei mene koko kausi pilalle.
Arvauskeskuksen harjoittelijalle riittää että jalkavamman hoidon lopputuloksena pystyt auttavasti kävelemään, siitä urheilusta niin väliä. Ainakaan tänä vuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522196
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971443Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3421436- 1711308
- 681081
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59950Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31939Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849