Kanervalla on niin paha seksiriippuvuus, että häntä on helppo johdatella tai kiristää tekemään ”sopivat” päätökset ”sopiville” tahoille.
Kanerva on turvallisuus riski
17
576
Vastaukset
- että Ilkka on
niin karaistunut että ei siltä seksillä mitään irti saa?
- (Y)
kun Kanervan ilmoitus, että "tekstiviesti olivat vain työasioita".
- ja illua viedään
Illu menee välittömästi sinne missä pillu haisee.
- haisee
ja illua viedään kirjoitti:
Illu menee välittömästi sinne missä pillu haisee.
minun naisillani se tuoksuu. AAAHHH!
- eikö
(Y) kirjoitti:
kun Kanervan ilmoitus, että "tekstiviesti olivat vain työasioita".
Kyllä kai mielenkiinnon kohteet näkyy myös päätöksissä. Jos elämän viihdepuoli on lähellä sydäntä, niin helpommin sinne kai resurssejakin ohjaa jos valtaa on. Kykypuolue?
- llluminatus
aika paljon ,joten häntä saatettiin kiristää niiden johdosta.
Ja silloinkin jotkut sanoivat,etteivät kenenkään raha-asiat kuulu muille !!!- lopuksi sen
Juhantalon velat?
- turvallisuusriski
Ei Kanerva päätöksiä yksin tee.
- sivusta seurannut
Saattaa olla, että joku laittaa "MATA HARIN" asialle ja sinne menivät salaisuudet.
- salaisuudet
jos saisi kohteliaimmin kysyä?
- -xXx-
salaisuudet kirjoitti:
jos saisi kohteliaimmin kysyä?
noilla jotain luottamuksellista tietoa on.
Eikös Jääteenmäki saanut loparit sen takia, että höpisi jotain luottamuksellista, siitä mitä Lipponen oli puhunut Jenkkien kahvipöydässä… - (Y)
kuin luvata Tukiaisen pikkumustat tuoksulla, niin Ike laittaa tekstarina Suomen luottamukselliset tiedot …
- lähtee,
saadaan joku nopeammin viemään meidät NATOon.
Kanerva on vain jarruna Suomen NATO-suunnitelmille. - 8-O
mua vituttaa, kun duunini yhteistyö kumppanit Sveitsissä, Hollannissa ja Saksassa. Ei ole ennen tienneet Suomesta mitään muuta kuin, että meillä on jääkarhuja vapaana Helsingissä.
Nyt ne naljailee Nokian tehtaan lakkauttamisesta Saksassa ja Iken tekstareista.
Hieno Suomi kuva maailmalla...- leviaa maailmalla
USAssakin uutisoitiin heti kympin uutisten jalkeen niin hupaisasti Kanervasta etta varmasti jai kaikkien mieleen. Ja naytettiin blondibimbon kuvakin. Siina meilla ministeri!
- vaan leviaa maailmalla
USAssakin uutisoitiin heti kympin uutisten jalkeen niin hupaisasti Kanervasta etta varmasti jai kaikkien mieleen. Ja naytettiin blondibimbon kuvakin. Siina meilla ministeri!
- Solidaarinen.
vaan leviaa maailmalla kirjoitti:
Tiedän tasan tarkkaan miten menee. Mullakin sama homma vaikka olen vain putkimies. En selvinpäin kattele muita naisia kun omaa eukkoa, auta armias kun kossu jyllää aamutunneilla. Eikun kapula käteen ja tekstaamaan. Voi jeesus kun harmittaa seuraavana aamuna, mitä tuli tehtyä?
Kerran kärähdin kun sammuin ja muija luki aamulla viestit läpi, oli pitkä liuta litaniaa ja anteksipyyntöjä. Se on se vietti!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949