Kuka on palstoilla?
1. Hauska
2. Oikein neuvoja
3. Pilaaja
4. Paskanjauhaja
5. Virtuoosi
Kirjoita mielipiteesi.
Kiitos.
Palstojen Gallup.
10
481
Vastaukset
- Entiiä
1.Emmätiiä
2.Entiiä
3.No emmä tiiä
4.invest
5.Emmätiiä
Kirjotan mielipiteeni.
Ole hyvä!!! - kuka?
Kuka on palstoilla?
1. Hauska
2. Oikein neuvoja
3. Pilaaja
4. Paskanjauhaja
5. Virtuoosi
Kenestä kyse? Jaa niinku mää vai joku muu? - a. rokka.
1=sheriffi
2=marika
3=mies savosta
4=mies savosta
5=virtuooseja on useampi, en mainitse ketään - mies savosta
1. Hauska
2. Oikein neuvoja
3. Pilaaja
4. Paskanjauhaja
5. Virtuoosi
1. Laardibonanza
2. Runttaaja neuvoi ainakin hyviä kalareseptejä!
3. Feikkipellet
4. Kuningas ja pete
5. Minä olen aina ja ikuisesti virtuoosi.
Lopuksi tiedoite tietyille ääliöille:
- Tulkaapa äänestämään minua taas galluppiin lukuisilla nikeillänne (arviolta n. 150 kpl) pilaajaksi ja paskanjauhajaksi, niin voitte sitten taas kehua ympäri palstoja kuinka paljon sain suomi24;n lukijoilta risuja. HAHAHHAAA!! - Zippo
-Kuka on palstoilla?
Näyttäisi että ainakin osa maanviljelijöistä sekä varpussparvi ja muutama harakka unohtamatta 8v. uroshirveä.
1. Hauska
Ei näin asialliselle ja vakavalle palstalle hauskoja eksy, käyppä kattelemassa atk ja uskontopalstaa, siellä ne suurimmat humoristit on.
2. Oikein neuvoja
Täällähän niitä riittää... Pappi, Humppalullahahahahhahahahhahahhahaa... köh, sori.
3. Pilaaja
kts. ylläoleva
4. Paskanjauhaja
Noh, eiköhän huuhaapalstalla kaikki enemmän ja vähemmän puhu peetä...
5. Virtuoosi
Pappi!
-Kirjoita mielipiteesi.
En takuulla!
-Kiitos.
Ole hyvä.- humppalulla
jumalautaperkele ZIPPO.. turha tulla enää TON tekstin jälkeen kuule nurkumaan passia,......ei nimittäin tipu kuin sinkkisanko päähän jos partsin alle tulet vielä kerrankin vinkumaan...
sillai IHAN vaan tiedoksi. - Zippo
humppalulla kirjoitti:
jumalautaperkele ZIPPO.. turha tulla enää TON tekstin jälkeen kuule nurkumaan passia,......ei nimittäin tipu kuin sinkkisanko päähän jos partsin alle tulet vielä kerrankin vinkumaan...
sillai IHAN vaan tiedoksi.Oi neito kaunis nuori
olin sekaisin iltapäivällä
oli minusta jäljellä vain tyhjä kuori
nyt haluaisin pyytää anteeksi tällä
ojennan euroja säkillisen
toiste näin typeriä tee en
saanhan passin taas kulta
saat kaiken haluamasi multa...
*tulee parvekkeen alle*.. humppiisss - Zippo
humppalulla kirjoitti:
sillai IHAN vaan tiedoksi.Oi neito kaunis nuori
*tulee parvekkeen alle*.. humppiisss - humppalulla
Zippo kirjoitti:
Oi neito kaunis nuori
*tulee parvekkeen alle*.. humppiisssmua ei NOIN helpolla lahjota..mut mä heitän köyden ja sä voit sitten ihan selkeesti solmia sen euro säkin siihen kiinni...katellaan sitten sitä passin hommaamista...
- Zippo
humppalulla kirjoitti:
mua ei NOIN helpolla lahjota..mut mä heitän köyden ja sä voit sitten ihan selkeesti solmia sen euro säkin siihen kiinni...katellaan sitten sitä passin hommaamista...
Minä sidon säkin siihen, vedä vedä ylös vain, tuhlaa johonkin kivaan, saanko roikkua mukana? muuten, jos saan kysyä niin mihinkä mä oikein sitä passia oikein tarvitsen, enhän mä mitään suurta petostakaan ole viime aikoina tehny.. ja kiitos, sinuun voi luottaa, kunhan vain Zippo oy tarpeeksi tuottaa...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481