Voi kauhistus

sentään

sitä metsää onki yli 90 hehtaaria..huvittasko sua,metsien mies,tulla mun mukaan katsoon sitä???

17

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakko

uusia tää...tuux kaveris?siis mun metsäään!!!

• PetrusB

Tuollainen yhdessä katsastelu voi mennä ihan metsään tai päin mäntyä!

• muutkin
        PetrusB kirjoitti:

asiat yhdessä...

• aloittaja
        PetrusB kirjoitti:

pyysikin! Sitä voi siellä tapahtua kaikenlaista...!

• vaan
        aloittaja kirjoitti:

pyysikin! Sitä voi siellä tapahtua kaikenlaista...!

metsään pyysin,ja sitä siis olis pitkälti, jos va haluut lähtee mun kaa!!!???Mitä otettais ewääx?

• pitää
        vaan kirjoitti:

metsään pyysin,ja sitä siis olis pitkälti, jos va haluut lähtee mun kaa!!!???Mitä otettais ewääx?

ottaa tietysti kahvia termariin ja ranskanleipää sipuliteemakkaran kanssa...

• perukin
        pitää kirjoitti:

ottaa tietysti kahvia termariin ja ranskanleipää sipuliteemakkaran kanssa...

ton metsään menokeikan..viäx sä oot jyvällä???

• tietysti

kahvia ja ranskanleipää höystettynä sipuliteemakkaralla!

• on kyllä

hyvät eväät,mutta..oisko otsalamppu ja kyrönmakkaraa??

• -ok
        on kyllä kirjoitti:

hyvät eväät,mutta..oisko otsalamppu ja kyrönmakkaraa??

kyrönmakkarasta en tiedä...

• otsalamppu
        -ok kirjoitti:

kyrönmakkarasta en tiedä...

maata kaada!Pääasia on hyvät eväät ja et tuut mun kaa,jos vaik karhu tulee vastaan!!

• kai meni
        otsalamppu kirjoitti:

maata kaada!Pääasia on hyvät eväät ja et tuut mun kaa,jos vaik karhu tulee vastaan!!

väärinpåin..siis etsin ite kyröläisen,otax sää otsalampun??mennääx pianki,ja tehää kunnon nuotio??

• otanhan
        kai meni kirjoitti:

väärinpåin..siis etsin ite kyröläisen,otax sää otsalampun??mennääx pianki,ja tehää kunnon nuotio??

minä otsalampun, tai vaikka kaksi. Tulitikutkin otan ja puukon... tehdäkseni lastusia nuotioon...Hih!

• voitais
        kai meni kirjoitti:

mennä. Otsalamppuja kaksin kappalein jo repussa, villapaita myös... Täytyiskö ottaa myös villapöksyt? ...jos kylmä yllättää...?

• vaan
        voitais kirjoitti:

mennä. Otsalamppuja kaksin kappalein jo repussa, villapaita myös... Täytyiskö ottaa myös villapöksyt? ...jos kylmä yllättää...?

no,villapöksyt mäkin aion laittaa..mut yritetäänx lämmittää niitten lisäx toisiamme?Otan kaikken mitä oot vaille mukaan ja haen sut vaik sieltä...NÄHÄÄ SIT MITÄ JÄTETÄÄ JÄLKIPOLVILLE JA MITÄ HUUSSATAA...

• tääl
        voitais kirjoitti:

metsäs jo!En saanu seuraa huuhaalta,mut hyvin tääl menee..on lamput,eväät ja kaikki mitä tarpeen.Yövytää laavussa,,,ja sumppikahvi,,,siis olin tosissani,,,

• puukkosi
        otanhan kirjoitti:

minä otsalampun, tai vaikka kaksi. Tulitikutkin otan ja puukon... tehdäkseni lastusia nuotioon...Hih!

äläkä nuku,kun sua haeskelen!!!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      167
      12501
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5436
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4680
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      145
      3670
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2768
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      108
      1671
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      103
      1524
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1461
    Aihe