LUUKUSTA LUKAALI

Myyty!

Ei voi muuta sanoo kun aaahh... se remppajätkä Bejo on niin syötävän söpö... Ja sen hymy vie jalat alta! Tollasen miehen mäkin haluun!

16

6355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Aivan uskomattoman upea mies! Ainoa syy, miksi katson ohjelmaa.

• kakkosostaja

tosi söpö,syödä en tohdi-jotakin muutakin vois-

• lääpällään

se on niin syötävän sulonen ja komee ja se hymy.. mä oon sulaa vahaa 8)

• sami pohjolainen

eli eniroon laitttakaa hakuun ja soittakaa sille lempinimeltään bejo

• Myyty!

Kerro vähän lisää siitä, kun taidat tietää tyypin.. Onko varattu?

• TUNNEN TYYPIN
        Myyty! kirjoitti:

MOI.SINKKU SEN SAMIN PITÄS OLLA.PÄÄKAUPUNKISEUDULLA ASUSTELEE.IKÄÄ LÖYTYY MUISTAAKSENI 31-33.ON ASUNUT MURKKUIÄN TUOMARILASSA,NYT EN MUISTA MISSÄ TARKALLEEN ASUU SIELLÄ PÄÄKAUPUNKISEUDULLA.SILLÄ ON VELI JOKA ON SOITTANUT BÄNDISSÄ NIMELTÄ "ATAK"-AINAKIN LAUSUTAAN NIIN.TÄSSÄPÄ TÄTÄ TARKEMPIA YKSITYISTIETOJA EN VIITIKÄÄN KERTOA,KOKEILE ITSE.

• TUNNEN TYYPIN
        Myyty! kirjoitti:

MORO.EDELLINEN VIESTI EI LÄHTENYT JOTEN KOITAN UUDESTAAN..ASUU PÄÄKAUPUNKISEUDULLA NYKYÄÄN.IKÄÄ ON NOIN 31-33 MUISTELEN.SINKKU SEN PITÄS OLLA.
        SILLÄ ON VELI JOKA ON BÄNDISSÄ NIMELTÄ "atak"-tai niin ainakin lausutaan.tarkempia yksityiskohtia en viitikään kertoa,kokeilkaa itse..

• Myyty!
        TUNNEN TYYPIN kirjoitti:

MORO.EDELLINEN VIESTI EI LÄHTENYT JOTEN KOITAN UUDESTAAN..ASUU PÄÄKAUPUNKISEUDULLA NYKYÄÄN.IKÄÄ ON NOIN 31-33 MUISTELEN.SINKKU SEN PITÄS OLLA.
        SILLÄ ON VELI JOKA ON BÄNDISSÄ NIMELTÄ "atak"-tai niin ainakin lausutaan.tarkempia yksityiskohtia en viitikään kertoa,kokeilkaa itse..

Joo kiitti avusta, mut ei mulla taida pokka riittää ottaan yhteyksiä.. En haluis, et se rupee pitään mua jonain stalkerina. En mä semmonen oo, mä oon vaan...ihastunu... On se vaan niin symppiksen olonen ja ihana..... :)

• eevi123

toi ei oo bejon oikea nimi.

katsokaa luukusta lukaaliin loppu tekstit niin sit selvii.

• Hei...

...se on kyllä niiiiiin mahtava äijä että huh huh! Eilen viimex akkojen kans siitä puhuttiin.

• legend

Tänään taas sai vähän silmänruokaa siitä komistuksesta. Jos ei ois jo ukkoa itelle kateltuna, nii kyllä semmonen Bejo-mies kelpais ;))

• aaahh
        legend kirjoitti:

Tänään taas sai vähän silmänruokaa siitä komistuksesta. Jos ei ois jo ukkoa itelle kateltuna, nii kyllä semmonen Bejo-mies kelpais ;))

on se bejo vaan semmonen mies että panisin ;)

• *Nanna*
        aaahh kirjoitti:

on se bejo vaan semmonen mies että panisin ;)

Voi että mikä mies ja tänään viel ilman paitaa telkkarissa.. huh huh.. wow! Kerrankin naiskatsojille silmänruokaa!! Voisin siteerata edellistä kirjoittajaa.. panisin!!

• Benjamin oikealta nimeltään
        *Nanna* kirjoitti:

Voi että mikä mies ja tänään viel ilman paitaa telkkarissa.. huh huh.. wow! Kerrankin naiskatsojille silmänruokaa!! Voisin siteerata edellistä kirjoittajaa.. panisin!!

löytyy facebookista. Kuten Juhani Tapiovaarakin. Sekä Jennikin;o)

• erikoisliike
        Benjamin oikealta nimeltään kirjoitti:

löytyy facebookista. Kuten Juhani Tapiovaarakin. Sekä Jennikin;o)

mm.tatuointeja...ja Bejollahan niitä on. veikka on Alexius "Kidi" joka on "julkkisten" tuttu... Aitolehti Martina...Jussi Ahde....

• on varattu tällä hetkellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1579
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      179
      1228
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe