Sadat Sampopankin asiakkaat harkitsevat pankin vaihtoa.

gulag_

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/03/628820

Tosin minusta tuntuu että tuo luku sadat on kyllä vähättelyä, kyllä niitä enemmän tulee vaihtajia. Ehkä nyt ei vielä Nordeassa näy mutta eihän pankin vaihto olekaan niin nopea mutkaton toimenpide kuin luulisi. Ensin pitää ilmoittaa tulojen maksajille uudet tilinumerot, tilata kortit, tehdä muita siirtoja ym. ja vasta kun kaikki on valmista, voi siirtyä uuteen pankkiin ja lopettaa vanhan.

Tosin itse suosittelen kaikille pankinvaihtoa, itsekin olen sen jo tehnyt ja loppusuoralla ollaan.

terkuin,

gulag, Главное управление лагерей, ГУЛаг,
ex-sampo asiakas

6

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulakkeja

edes Danske ansaitse- äiti Venäjällä on pankkeja tarpeeksi, tämän palstan nimi on Suomi24 , ei ruskimolotusta riviäkään tänne kaivata.

En ole rasisti, mutta jos ruski tulee Suomeen , ruskin ei tartte edes loppukaneeteissa molkottaa ruskia, jos kerran suomea osaa. Muussa tapauksessa vasemmalle poistu!

• gulag.

Tuo nikkini on vain huumoria, Kummeli huumoria.
        Ihan pesun kestävä suomalainen olen. Tuon kyrillisen kirjoituksen löytää ainakin Wikipediasta.

Ja huumoria sitä tarvitaankin, varsinkin Sampopankin kanssa jonka kanssa elämä ei ole ruusuilla tanssimista.

terkuin,

gulag, Главное управление лагерей, ГУЛаг,
        ex-sampo asiakas

• birdkki.

Tuhansia siirsi varmaan enemmän rahaa Sampoon,
      kun
      siellä talletussuoja nousi ja pankki on muutenkin hyvin onnistunut kokonaisuutena.

(ainakin meidän perhe ja suku)

Mutta aina on niitä "satoja" joilla vain kymppitonni ja pitävät suurta messua,
      mihin rahojaan vievät, ne jotka vaihtavat "alvariinsa" pankkia.
      -----------------------------------------------

Täydellinen pankin vaihto on todella tyhmää.
      Aina kannattaa jättää se ilmainen osa, koska muutaman kk, tai vuoden päästä onkin taasen ed. pankki edullinen.
      Minullakin on vanhat ilmaiset kortit pankista jossa ei ole ollut vuosiin mitään toimintaa tiliäni.

Korttien suoraveloitus on eri pankissa, jne.

Ihmetelen, jos et ole Sammon ystävä,
      mikä muu maksaa parempaa korkoa,
      Kiinnostaisi kuula ?

• koroista ja muusta

mitä tiliä tarkoitat? Käyttötileille mikään suuri pankki ei maksa 0,25% enempää perusasiakkaalle.

eTalletustililä ei enää saa, säästötilille korko on max 1,7% ja varatililtä saa nostaa vain 2* vuodessa.

Tämän jälkeen en enää ikinä lopeta täysin asiakkuuttani missään pankissa.

• on poikkeus
        koroista ja muusta kirjoitti:

mitä tiliä tarkoitat? Käyttötileille mikään suuri pankki ei maksa 0,25% enempää perusasiakkaalle.

eTalletustililä ei enää saa, säästötilille korko on max 1,7% ja varatililtä saa nostaa vain 2* vuodessa.

"Käyttötileille mikään suuri pankki ei maksa 0,25% enempää perusasiakkaalle."

S-pankki on ainoa poikkeus, sillä käyttötilin korko on 2,25%.

• di.
        koroista ja muusta kirjoitti:

tarkoitin yleensä määräaikaisia, joko 3 kk tai sitten vaikka 1v.
        jotka tarkistetaan 3 kk välein.

niissä on ollut mainio korko, verrattuna Nordeaan ja Op;hen.

eihän minulla ole Sammossa kuin säästöpaketti, jossa nettiavaimet ja 2 tilisiirtoa ilmaiset,
        ihmeesti, yhtään ei ole veloitettu, vuosiin, vaikka on niitä sisäisiä siirtoja 4 ollut samassa kuussa.

käyttötili ymt on muualla.,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      605
      2759
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1446
    3. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      106
      1444
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1370
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1246
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      111
      1218
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      135
      1023
    8. 94
      1006
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      930
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      871
    Aihe