Sadat Sampopankin asiakkaat harkitsevat pankin vaihtoa.

gulag.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/03/628820

Tosin minusta tuntuu että tuo luku sadat on kyllä vähättelyä, kyllä niitä enemmän tulee vaihtajia. Ehkä nyt ei vielä Nordeassa näy mutta eihän pankin vaihto olekaan niin nopea mutkaton toimenpide kuin luulisi. Ensin pitää ilmoittaa tulojen maksajille uudet tilinumerot, tilata kortit, tehdä muita siirtoja ym. ja vasta kun kaikki on valmista, voi siirtyä uuteen pankkiin ja lopettaa vanhan.

Tosin itse suosittelen kaikille pankinvaihtoa, itsekin olen sen jo tehnyt ja loppusuoralla ollaan.

terkuin,

gulag, Главное управление лагерей, ГУЛаг,
ex-sampo asiakas

10

810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e-e-

jos olet aivan kokematon tietokoneenkäyttäjä,

millä voimme uskoa että ymmärrät raha-asioistakaan yhtikäs mitään ?

• Hahahaaha

Siinä kuule vaikuta kokemus tai sen puute, kun Sampo Pankin surkeaa java-roskaa katselee. EI toimi Safarissa, EI OS X:n Operalla, hyvä jos Firefoxissakaan. Raskas kylläkin, käytettävyys on ihan sieltä verrattuna vanhaan ja toimivaan verkkopankkiin.
        S-Pankki, olet saanut uuden asiakkaan!

• gulag_

Sattumoisin mun on järkytettävä sun käsityksiäsi että olen tietokoneiden kanssa varsin sujut kun niiden kanssa on puuhailtu jo paljon ennenkuin sinä olet edes tähän maailmaan syntynytkään. Niin että kokemusta tietokoneista ei puutu. Ja miten tuo haukkumisesi liittyy tuohon uutiseen? Jos osaat perustella sen, niin voin antaa sinulle siitä säälipisteitä mutta muuten olet täysin luuseri joka itse ei tajua mistään mitään.

• gulag.

Sattumoisin mun on järkytettävä sun käsityksiäsi että olen tietokoneiden kanssa varsin sujut kun niiden kanssa on puuhailtu jo paljon ennenkuin sinä olet edes tähän maailmaan syntynytkään. Niin että kokemusta tietokoneista ei puutu. Ja miten tuo haukkumisesi liittyy tuohon uutiseen? Jos osaat perustella sen, niin voin antaa sinulle siitä säälipisteitä mutta muuten olet täysin luuseri joka itse ei tajua mistään mitään.

• e-e-
        gulag_ kirjoitti:

"niiden kanssa on puuhailtu jo paljon ennenkuin sinä olet edes tähän maailmaan syntynytkään. Niin että kokemusta tietokoneista ei puutu."
        -------------------------------------

lukion jälkeen menin 1967 turkuun yliopistoon tietotekniikkaa oppimaan ja se on leivän tuonut perheelle,
        kun tulin 55v, pyysin vapautuksen ja jäin putkeen,
        nyt olen ollut 8 kk työyöemyyseläkkeellä.

• e-e-
        gulag. kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000001327&posting=22000000033989896

tuosta linkistä näkyy
        taitamattomuus,
        lähettelet kaksi viestiä,

ei kaikki lähetä,
        onneksi ei kaikki lähetä

• gulag.
        e-e- kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000001327&posting=22000000033989896

tuosta linkistä näkyy
        taitamattomuus,
        lähettelet kaksi viestiä,

ei kaikki lähetä,
        onneksi ei kaikki lähetä

Minkä minä sille voin jos Suomi24 alkaa juuri viestin lähetyksessä tökkiä niin pahasti ettei viesti tule kunnolla perille niin että se olisi myös luettavissa?
        Siksi on pakko lähettää kahteen kertaan. kyse ei ole mistään taitamattomuudesta vaan siitä että SINÄ HALUAT PÄTEÄ OMILLA TAIDOILLASI JA VÄHEKSYÄ MUITA. Onko itsetuntosi kenties niin syvällä matalikoissa että pitää moista paskaa jauhaa??

• mix.
        gulag. kirjoitti:

Minkä minä sille voin jos Suomi24 alkaa juuri viestin lähetyksessä tökkiä niin pahasti ettei viesti tule kunnolla perille niin että se olisi myös luettavissa?
        Siksi on pakko lähettää kahteen kertaan. kyse ei ole mistään taitamattomuudesta vaan siitä että SINÄ HALUAT PÄTEÄ OMILLA TAIDOILLASI JA VÄHEKSYÄ MUITA. Onko itsetuntosi kenties niin syvällä matalikoissa että pitää moista paskaa jauhaa??

"Minkä minä sille voin jos Suomi24 alkaa juuri viestin lähetyksessä tökkiä niin pahasti"

oletko ajatellut,
        näyttää tökkivän vain sinulla,

ei töki muilla 10 000 ,,,,,missä voisi olla vika ?

• gulag.
        mix. kirjoitti:

"Minkä minä sille voin jos Suomi24 alkaa juuri viestin lähetyksessä tökkiä niin pahasti"

oletko ajatellut,
        näyttää tökkivän vain sinulla,

ei töki muilla 10 000 ,,,,,missä voisi olla vika ?

Jos sattumoisin pitäisit NE SILMÄSI AUKI niin huomaisit että suomi24 on täynnään muutamina lähipäivinä lähetettyjä tupla ja triplapostauksia johtuen juuri tuosta tökkimisestä. Eli tökkinyt toki muillakin kuin mulla! Niin että pidä ne mölyt mahassas äläkä jauha paskaa vaikka nyt aprillipäivä onkin!

• kertoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      149
      2209
    2. 121
      1495
    3. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      337
      1309
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      67
      1224
    5. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      3
      1201
    6. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1200
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      142
      1192
    8. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1129
    9. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      161
      1086
    10. Onko hän samannäköinen kuin silloin?!

Kun tutustuitte!
      Ikävä
      70
      1024
    Aihe